Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Bloem,

zoals jij misschien ook wel weet , in Turkije is alles te regelen als je de goede contacten hebt.
Vriendin van mijn vrouw heeft kenissen …ergens bij een bepaalde officieele instantie, weet even niet meer waar … en die zorgen ervoor dat de telefoon gebruiksklaar wordt gemaakt voor een turkse sim.

@ antonie, superrr

ikke ga ff wat doen, vlaai halen enzo, langs broer en daarna naar ouders…
dus tot laterzzzz

@Bloem,

tot straks,

:dag:

vergeet de slagroom niet :slight_smile:

Pff een dagje rust zeggen ze. Maar zit nu pas met een bakkie thee…

Net de nieuwe foto’s van Aiji opgehaald…wilde jullie deze niet onthouden.
Ze stelt zich voor en geeft netjes iedereen een pootje(wat is ze goed opgevoed!!!)

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/Aiji40.jpg

Nou ik ga ff nietsen en mss wel ff slaapielaap doen

Goedemiddag :dag:

Even een snel berichtje…

Bloem en MK… HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG… maak er een leuke dag van…

zie dat mijn liefie ook weer langs is gekomen en netjes iedereen een pootje geeft…

Nu ga ik weer afsluiten, Viva wil namelijk ook nog ff en ik ging voor mijn beurt :smiley:

Hello all

Bloem…gefeliciteerd met je verjaardag…enne niet te veel drinken vandaag, kan je kater niet zo goed tegen.

Mk…Voor jou ook gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van met man en kids.

Roanna, hilariteit om een eend
Toos…kon het allemaal niet meer bijbenen.

Antonie…vrouw op zoek naar sloffen en vergiet, lekker laten gaan.
Cris…nieuwe foon, en weer kleding gescoord, alles mee naar schotland dus.

Tlr…lekker hoor morgen naar kusadasi…toch nog gelukt…fijn uiteinde en een goed begin samen met askim

Marion…lama gevonden…was weer nodig…
Linda…nog steeds aan het werk…pffff
Beps…wat een lekkere rolmops is ze geworden zeg…en idd netjes opgevoed.

Zo huis weer helemaal spik en span, tv en set geweldig, maar veel afstandbedieningen de een werkt niet op de ander …handig allemaal, maar goed ff wennen…vanaaf uit eten met 9 man gezellig naar de chinees…
voor jullie allemaal ook een fijne avond…toedels

Goeieavond iedereen !

Kom even goeiedag zeggen en dan terug bijlezen (heb ik al een stukje gedaan, maar moet nog aantal bladzijden).

cris : inderdaad, ventje is een “zwaantje”. Denk bij jullie beter gekend als maréchaussée of zoiets ?

En voor ik het vergeet :

Bloemmie en Bepsie :

Een hééééééééééééél prettige verjaardag toegewenst ! Dikke knufkusjes !!!

http://home.zonnet.nl/sandraatje/images/verjaardag13.jpg

Sorry ! Sorry ! Sorry !!!

MK : meid toch !!! Ikke was even verkeerd hoor!

Voor MK : een hééééééééééééééééééééééél dikke smakkerd !!!

http://home.zonnet.nl/sandraatje/images/verjaardag13.jpg

Ben er niet helemaal bij vandaag, sorry !

Heb gezien dat mijn “evenbeeld” is langsgekomen ? :tssk:

toos : geshopt, en jij hebt precies iets met laarzen hé ? :smiley:
beps : morgen knuffelen met je welopgevoede (rechtshandige) Aiji !:wub: en:kus:
roanna : recept kende ik wel hoor (ministeries hé …) :smiley: :teeth:

@Kaylo: maakt niet uit… Ennehhh je evenbeeld… Geen idee…:hihi:

beps : telkens er over lalala ma’s gesproken wordt denk ik aan mijn avatartje. Zal “zij” zeker ook niet leuk vinden ? Wil hier niemand kwetsen hoor.

(maar vind het zo’n leuk fotootje …) :smiley:

Ging hier ook over facebook heb ik gezien ? Ben ik ook op ingeschreven, maar vind het niet zo ideaal hoor. Je ziet direct wie al de vrienden zijn, en kan je daar dan ook weer contact mee opnemen, enz… Heb er wat dingen terug gevonden die ik eigenlijk niet wou weten (zijn trouwens mijn zaken niet).

Kom straks nog wel eens terug : snif… snif… :frowning:

Bloem van harte met je verjaardag!
En iedereen bedankt voor de felicitaties!
Nu even rust tussen de visite door, gaan straks weer vrolijk verder.
Tot morgen maar weer.

MK : nogmaals gefeliciteerd hoor meid !
Maak er een gezellige avond van ! (en nog eens sorry voor de vergissing!)

En hier ook tot morgen nog eens !
Ga een pizza in de oven gooien en met een lekker glaasje rooie wijn op mijn gemak zitten in zetelke !

Daaaaaaaaaaaaaaaaaag iedereen !!! :kus:

Goedenavond all.

@Beps: Wat een dotje en wat een leuke foto. Heel veel plezier morgen als je haar in het echt mag zien en ik denk, ook wel mag vasthouden. Ga ervan genieten.

@Kaylo: Oh, gelukkig was het recept dus niet helemaal nieuw voor je? Je bent er wel uitgekomen? Lekker was het he? :stuck_out_tongue:

@Viva: Ja fijn he, zoveel apparatuur en tig afstandsbedieningen!! Je moet er onderhand een extra bijzettafeltje voor bij kopen. Hier precies hetzelfde.

De rest verjaardag vieren denk ik?

Ik had vanmiddag mijn dochter hier met de kids en zijn zojuist weer vertrokken naar huis. Manneke is ze nu aan het wegbrengen. Was weer ff gezelli. :smile:

Oh, ik zie dat ik ineens Remi zit te wezen hier. :o Kom ik later op de avond nog wel even een kijkje nemen. :ninja:

@Roanna: Goed dat jullie een fijne middag gehad hebben!!! Echt dat hebben jullie verdiend :kus: En ja ik ga haar morgen zien/knuffelen en en en Hahaha!!!

Wij zitten op De Stoelen… tv kijken, zo (niet)vriend Joep op ned 1… is iig iets…
:dag: