Ik ga boodschappen doen, dus tot laterssss
@Toos
Helemaal zelf gevonden … knap he?
@Cris
Veel plezier op het feestje!
@Eend
Leek me wel wat voor oud en nieuw! Maar helaas … mijn oven is kapot!
Chris - Gezellige dag !
Roanna en Toos - Plaatjes zoeken is leuk en natuurlijk ook een beetje kinds. (DDD)
Zit nu op laptop…is zo traag…Compu is bezet, Hub is bezig met de top 2000 te downloaden
Hallo allemaal, MK116 en Bloem van Harte en een hele fijne dag toegewenst.
Voor de rest : veel plezier met oud op nieuw. ik ga het in Engeland vieren dus ben tot woensdag weg. donderdag weer aanwezig. ben dan benieuwd naar alle belevenissen van iedereen en trl heeeeeel fijne dagen in Kusadasi.
BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN ALVAST
Ik ook even douchen nog en dan ook boodschappen doen en misshien nog ff naar de stad.
Iedereen een fijne dag verder en tot latersssssss. :dag:
PS : Marion, ik wou nog even zeggen, dat ik het weer hardstikke goed vond van J , en zijn cluppie. ![]()
![]()
RAAK - Veel plezier in UK en jij ook een gezellige jaarwisseling!
@Roanna
Wat zijn het weer kanjers he! Kan A**x een voorbeeld aan nemen.
@Raak
Een hele fijne jaarwisseling in Engeland!
Zo thuis,… Kat idd een heel ontstoken bekkie, dus medicijnen enzo mee, en een afspraak om begin januarie de helft te trekken, en de andere helft een maandje later… Nee geen kunstgebitje… :lol: ze schijnen zonder te kunnen…dat kan mn oom ook, geen kunstgebitje in(murmelmurmel) maar wel pinda’s eten(en dat wil je ook niet zien :lol:)
Nu op naar het bos, met vriendin met de hond wandelen en dan zien we verder
:dag:
goede…kater/ middag
blijkbaar snappen mensen niet dat je wilt uitslapen op je B-day maar goed, tis voor t goeie doel he?
werd om half 12 wakker gebeld voor een vriendin… die dacht dat het alwel kon…:tssk: heb een beetje hoofdpijn en dat zonnetjes schijnt hier ook behoorlijk fel naar binnen
ikke nog lekker in bedje met de flaptop op schoot…
gaaaappp
allemaal bedankt voor de B-day wensen… ben volgens mij nog een beetje kachel… hihih… was wel leuk gisteravond, leo en me hebben een goed gesprek gehad…
maar goed…
@ beps, hahahaa, een kat zonder gebit… en die brokjes dan? moet ze eerst op sabbelen… hihi… je bent maar druk met die beesten he? eerst lala, nu deze…
uhm… de rest weet ik al niet meer… ben nog nie helemaal helder ![]()
Goede morgen allemaal.
Heb mijn vrouw al twee keer aan de telefoon gehad vandaag.
Is nu , op èèn van haar weinige vrije zaterdagen, aan het shoppen met har zussen en ze wil telkens info over dingen of we die wel hebben hier in nederland.
Bepaalde soorten tafelkleden.
Vergietten.
Pantoffels …
De meest vreemde dingen ![]()
die eend was errug lekker gister , vooral dat deel met die bourbon ![]()
@ antonie, ze is bezig met nestelen… ze wil wel komen, maar is ook bang… bang dat dingen niet hezelfde voelen en daarom zoekt ze bevestiging dat sommige dingen hier ook zijn/ hetzelfde zijn… gewoon laten begaan en begripvol blijven… puur onzekerheid…
ik snap haar zeker.
Geef haar mijn volledige medewerking in alles.
Vindt het wel mooi dat ze haar gedachten over alles , hoe klein dan ook deelt.
voel je je al een beetje jarig .
Was maar een kort nachtje voor je , ik zag dat het licht tegen 4 uur nog brandde . ![]()
Oh ja,
ik had ruim twee weken geleden telefoon die ik gratis kreeg bij verlenging van mijn abonnement opgestuurd naar turkije.
Was een beetje bang dat t nie goed zou gaan, maar omdat ie toch gratis was heb ik de gok maar genomen… raak tie kwijt dan raakt ie kwijt.
Krijg ik net telefoon dat de telefoon toch aangekomen is.
Alweer een goed bericht ![]()
@Beps
OOOOOOO … wat zielig voor de kat!
@Bloem
Wakker gebeld door vriendin, nog niet helemaal helder en vannacht lekker gekletst met Leo (goed begin van je verjaardag … of niet?)
@Antonie
Mooi dat de telefoon goed overgekomen is! Vrouwtje druk aan het shoppen vandaag … mooi zo! Heeft ze verdient na al dat leren!
@ antonie, ja das idd mooi dat ze alles deelt… dat zit wel goed
en telefoon overgekomen, toppie… hopen dat ie t blijft doen met een turkse sim
en ja, ben om half 5 ofzo gaan slapen… hihi…
@ marion, begon met een ander goed gesprek met meneer die mn teen zo’n pijn heeft gedaan, dus was de avond/ nacht van de goede gesprekken