POTC is wel aardig, maar veel meer ook niet ![]()
PB is gezien en alweer beantwoord, tenminste ā¦deel ervan
POTC is wel aardig, maar veel meer ook niet ![]()
PB is gezien en alweer beantwoord, tenminste ā¦deel ervan
Nog even snel voordat “all you need“ begint.
Hans
Niet druk bij appie, hier hing het er met de benen buiten, de groenteafdeling was bijna leeg. En wat er lag was nu net niet hetgeen ik nodig had. Beroerd als je net de groenten moet bij het kerstdiner. Op naar de volgende super dan maar en gelukkig lag er daar nog wat meer in de schappen.
Antonie
Toch maar rustig thuis vanavond, en gelijk heb je als je geen zin hebt om weg te gaan.
Beps
Jullie blijven maar bezig met klussen. Nu krijgt het bed weer een grote beurt. Wou dat mijn hub zo actief was in huis.
gefelıcıteerd met alweer een nıeuw deel wat gaat het rap!
denk dat ıedereen nu kerstavond aan het vıeren ıs dus allen veel plezıer met cadeautjes uıtpakken en gezellıgheıd
heb alleen dıt deel terug gelezen dus kan weınıg beantwoorden
@ bloem - de klepdoos bınnen en werkt allemaal prıma. super!
@ beppıe - pup wordt verwacht wat mega leuk voor jullıe , gefelıcıteerd
@ cyn - lekker verwend voor kerst op het werk
uhm en meer weet ık eıgenlıjk nıet, sorry
@seray: fijne kerst
@lında dank je wel jıj ook een hele fıjne kerst!
Hallo Seray, hoe gaat het daar, helemaal geen kerstsfeer waarschijnlijk ?
Ik zit een spelletje te doen met de klapdoos op schoot en tegelijk met een half oog All you need is love te bekijken, vond ik wel leuk om met mān dochter te kijken, maar is wel allemaal hetzelfde.
hoı marıfran
nee ıdd totaal geen kerstsfeer staat alleen een kerstboom op het strand maar om daar nu te gaan staan ın het donker;) en er zıjn 2 bars open waar het wel kerstachtıg versıerd ıs maar heb nıet echt de behoefte om alleen ın de kroeg te gaan zıtten
Maar geen kerstavond aan het vıeren?
Je treft het weer niet met zo weinig mensen on line.
Wij hebben gisteravond kadootjes gedaan en gaan morgen naar dochter en schoonzoon. Familiedinertje, heb het dus nog te goed.
Linda en hoe is het bij jou? Nog iets leuks te doen ?
nee had ook nıet verwacht dat er veel onlıne zouden zıjn maar gıngtoch ff mıjn maıl checken dus dan kan kom ık ook hıer ff kıjken:)
ok dus jullıe hebben de cadeautjes al bınnenā¦lekker verwend?
en gezellıg morgen eten!
Ja hoor we hebben kleine leuke kadootjes voor elkaar gekocht, gaat om de aardigeheid he.
Kan op het ogenblik nog wat kontakten maken waar je bent, leuke vriendinnetjes of vrienden bedoel ik ?
@marifran: heb hier all you need op staan, idd eigenlijk elk jaar hetzelde, als ze elkaar dan weer in de armen sluiten denk ik hmmmm dat wil ik ook, heb ook de studie map open maar kan me vanavond niet echt concentreren morgen dagje vrij woensdsg weer werken. nog leuke cadeaus gekregen gister
Mail checken, was er wat leuks bij voor je??, hoop het maar.
Meestal valt het tegen als je ergens op rekent.
Helaas zijn de mensen op het ogenblik allemaal druk en met hun eigen dingetje bezig. Dan vergeten ze makkelijk een vriendinnetje.
Linda woensdag, daās 2e kerstdag. Wat loop jij binnen met al die overuren. Voor de vakantie? of ga je er iets moois voor kopen?
ja ıdd en natuurlıjk de gezellıgheıd van bıj elkaar zıjn:)
nee leg nıet veel contact hıer deels doordat het zo rustıg ıs deels omdat ık het zelf ook nıet op zoek. wel 3 bekenden van de zomer tegengekomen dus daar mee zıtten kletsen en trek veel op met de jongen dıe ın het hotel werkt dıe neemt me op sleeptouw naarbodrum enzo:)
En hıer ın het hotel was ık de enıge gast pas vanavond zıjn er nıeuwe mensen gekomen maar zıjn al oudere mensen dus ben benıeuwdā¦
Je hebt dus heel veel tijd om uit te rusten, hoe lang wil je ook alweer blijven ???
@ lında - de studıemap open op kerstavond? genıet lekker van je avond vrıj! en woensdag al weer werken je bent er maar druk mee
@ marıfran - maıl gecheckt en beantwoord bıjna allemaal .gelukkıg wordt er nog wel aan me gedacht:) allemaal lıeve kerstwensen
@marifran: krijg alle overuren uitbetaald alleen 2e kerstdag krijg ik uren voor zodat ik die volgend jaar kan gebruiken voor mijn examens, kreeg vandaag te horen dat we 6 janauri een extra ingelaste koopzondag hebben heeft de gemeente waar ik wer afgelopen dinsdag besloten betekend dat ik aan een stuk door moet werken van 2 t/m 8 januari