Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@ marıfran - ıdd en om na te denken en dıngen op een rıjtje te zetten dus dat lukt goed nu. ık vlıeg zondagavond terug ben er dan 2 weken geweest

@seray: wil er ook eigenlijk niet mee bezig zijn maar moet zoveel werken momenteel anders schiet de studie er echt bij in

@ lında- ja dat ıs ook weer zo las net dat je de eerste week van jan. ook al non-stop moet werken dus ja kan me voorstellen dat je dan toch maar dıe studıemap pakt op je vrıje avond

Fijn dat ze aan je denken Seray. Van mij natuurlijk ook de beste kerstwensen, zit met een wijntje voor me neus, dus bij deze

Proost en gezondheid op een nieuwe frisse start voor 2008 !!

marıfran - dank je wel. en proost! voor jouw en je famılıe ook hele fıjne en gezellıge kerstwensen!

Zo, goedenavond . Ik ook weer thuis van etentje bij de zoon en vrouw. Heerlijk gegeten en nu weer thuis met de gekregen kadootjes.

@Seray: Hallo meissie. Hoe gaat tie daar? Fijn dat je zo nu en dan even aan komt wippen ook al zit je dan in Gumbet. Tot hoelang blijf je daar?

@Marifran. Jij de aardigheidjes al binnnen en het diner komt dus nog. Ook nog leuke vooruitzichten dan. Heb weer zitten (vakantie) zoeken, maar tot nu toe niet wat bij mijn budget past.

@Linda: Ook lekker in je eigen huissie tv kijken? En ook nog leren erbij? Je moet wel een beetje rust nemen hoor!

Voor de rest is er niemand meer hier? Had ik een leuke fotootje hier ergens geplaatst, is die weer weg en staat er een kruisje. :finger: Wat doe ik toch fout?

nou ık ga er weer vandoor. nogmaals allemaal hele fıjne kerstdagen. genıet van de cadeautjes, de gezellıgheıd en het eten:)

roanna- alles gaat goed hıer! en natuurlıjk blıjf ık langskomen heb ınternet tot mıjn beschıkkıng dus dan kan ık nıet wegblıjven:) ık blıjf tot 30 december.
Hoe ıs het met jou? lekker gegeten en cadeautjes gehad!

Jij ook Seray en geniet er nog even van en een goede reis terug. :dag:

Fijne dagen nog!

Dag Seray , nog lekker even genieten daar en lekker voor de jaarwisseling weer thuis, goede reis voor straks :vak01:

@seray: geniet nog even en alvast een goede reis terug

Roanna, kadootje ook al binnen, ik heb een Pand*ra bedel gekregen, daar kan nu eigenlijk niks meer bij.

Wat tobben we toch lekker met die foto’s. Gaat bij mij ook niet altijd goed, zoals met dat plaatje voor Antonie, toen zag ik zelf wel het goede plaatje maar jullie niet.

Vreselijke 4 kleine meisjes verbrand in Arnemuiden, brand nu nog steeds…bloedstollend!!!

Even snel onder de reclame …

Seray
Nog een fijne tijd in Gümbet!!!

@Marifran: Oh. ook leuk he! Dat spaart Cynthia ook dacht ik. Ik heb een heel pakket met leesvoer gekregen van Sto*y tot en met glamoubladen en mijn man een nieuwjaarslot. Verder heb ik hier thuis een lekkere warme pyama :stuck_out_tongue: ( Sexy NOT ) gehad, omdat ik zo’n koukleum ben. :wink:

@Marion: In de pauze van wat?

@Marifran: Ik heb het gezien van die brand in Arnemuiden en dat net weer voor kerst. Wat een ellende voor die mensen.

@roanna: ik denk dat marion ook kijkt naar all you need…

Roanna
In de pauze van All you need …

Linda
Helemaal goed dus!!!

Marifran
Hoorde ook half iets van een brand en kleine kinderen. Het nieuws zo maar eens kijken hoe en wat precies. Vreselijk!!

@Roanna -Lekker zo’n pyama en een WW zakje(dat ben jij toch?) Nu kan het echt winter worden!

Vreselijk die brand! 4 kleine meisjes …Rare wereld, word ik net opgebeld door mijn zus, die is vanavond oma geworden van een tweeling!

@marifran: gefeliciteerd met de tweeling van je zus

@Marifran: Ja, dat ben ik van die WW-zak. Heb 'm er nu ook weer inliggen hoor! :stuck_out_tongue:

Maarre… wat leuk dan voor je zus. En nog wel een tweeling. Jij ook gefeliciteerd.

Oke Marion en Linda, dan ben ik weer helemaal op de hoogte wat jullie hebben gekeken.

Ik ga ook nog even het nieuws kijken en dan ook maar richting mijn zakje.

Weltrusten allemaal en tot morgen op 1e kerstdag. :dag::slapen: