Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Bloem: :biggrin: jeeeh!!! helemaal happy!?!??!

happy!!???
exstaticccc

zooo mooi is ie, zo fijn
webcam geintegreerd, muisje erbij, lekker skypen no problems, allemaal via de blauwe tandjes en gewoon zoooo heerlijk!!

maar beetje stress
moeten natuurlijk op tijd thuis zijn… jammer dat bij pa en ma geen draadloos is, jammer de bammer!!

Gefeliciteerd weer met dit nieuwe eendagvoorkerst deel. Geweldig!

O ja, goedmiddag.

@Bloem: Gavie, gavie, gavie. dat delletje is binnengekomen en dat jij haar ook nog mooi vind. Veel plezier ervan.

@Cynthia: Ik heb ook niet veel op met deze dagen hoor! Je bent niet de enige, maar heb me toch door sommige members van hier, over laten halen om toch een lichtje te laten schijnen en dat doet het hier nu ook. Wel minimaal maar toch!

@Marifran: Dat heb je goed onthouden zeg. Ja, wat een tijd alweer he? Inderdaad ik was er heel jong (veel te jong) bij. :unibrow: Maar tot nu toe geen spijt.

@Antonieq: He, he, eindelijk ben je er weer. Begon je al te missen. :wink:

@Toos: Wel een sexy foto hoor. Hoe kon Kaylo toch anders denken toen he in ADR? :unibrow:

@Marion: Kijk je wel goed uit met dat oppassen, dat je er niet mee besmet wordt, anders hebben we de vroedvrouw wel weer nodig.

@Beps: Wat ben jij aan het doen nu dan?

Krijg net te horen dat ik vanavond vanaf een uur of acht ergens bij een kerstavond viering verwacht wordt.
Heb ik echt nul komma nul zin in.

Ga na bedenken wat ik als excuus kan verzinnen om thuis te blijven :smiley:

@Antonie: Ach, dat heb ik ook weleens en als je er dan eenmaal bent is het vaak toch nog wel leuk en gezellig.

Rustig hier ineens he? Nouja, ik ga ook over 2 uurtjes weg, dan zal het helemaal wel rustig zijn, dus Antonie, ga gerust op kerstvisite en als je daar bent, zeg je gewoon dat je erg verkouden bent en naar huis wilt. Leugentje om bestwil moet kunnen toch?:unibrow:

Ik zit op de koerier van UPS te wachten.
Die brengt het diploma of certificaat die mijn vrouw vorige wek gehaald heeft.
Vanmiddag hebben we al gebeld en toen zij de telefoniste dat de auto onderweg was, envelop zat er ook in, maar kon misschien laat worden omdat auto erg vol zit.

Oh, wel weer spannend dan.

Nouja, als ze echt laat komen, heb je ook nog een smoes dat je thuis moet blijven, omdat je op belangrijke papieren zit te wachten. En dat is nog waar ook!

Maar mocht je wel gaan, dan heul veul plezier. :dag:

@Roanna,

jij ook veul plezier :wink:

:dag:

Mensen allemaal een fijne avond…
bloemmie fijn dat de klepdoos zo goed en geweldig is…
wij gaan kerstavond vieren…voor iedereen fijn kerstfeest, en werkse, eetse, en kadootjes uitpakken …enz… met andere woorden geniet…

Van Viva en Damber

@Damber en Viva,

veel plezier toegewenst .

http://by131w.bay131.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=1&messageId=39c77f9b-66e8-4e22-8efc-0e2d35b1820c&Aux=4|0|8CA149C3B3AA9D0|

Jullie ook allemaal een hele fijne kerstavond. Tot laters.

Toegewenst Ronana en manneke.

tot later

Ronanna en manneke :smiley:

Ik ben thuis, gingen “ff” planken halen bij de bouwmarkt(er moet een ombouw voor ons bed komen…) en 5 uur later thuis.

Nu de tosti’s op, en klaar voor de nachtdienst(van 7 uur, eigenlijk de avonddienst!)

heb nog niet bijgelezen…iedereen weer gefeliciflapstaart met dit deelll
Tot straks, of tot KERST!

@Beppie,

werk ze , tot straks

Hallo allemaal;weinig tijd gehad deze week;vluchtig teruggelezen…

@bloem?;moeite ermee als ik voor mezelf reclame maak?dat mogen beheerders…moet jij toch weten als forumbeheerder van Tibet?

@antonie;goed dat je er weer bent…zou lekker thuisblijven vanavond…Wouter komt nog met zijn eco-uitleg,dus wachten dat af;heb hem gisteren gemaild daarover

@toos;geen rode dus…wil geen problemen met Hub

Tja,vandaag de '‘eind-race’'wat de kerstkaarten betreft;waren er best nog wel veel plus huis aan huis van g*mma.

Alles vroeg in de gleuven en toen naar *H voor de laatste boodschappen;viel mee met de drukte,leek net op een zaterdagdrukte.

@Hans,

ik denk ook wel dat ik thuis blijf.

Gister tegen enen naar bed, weinig echt geslapen en om goed zes uur weer op.
Hele weekend was trouwens redelijk laat :smiley:

Ga denk ik zo even een half uurtje buiten frisse neus halen.

Heb uur geleden nog de mensen van de koeriersdienst aan de telefoon gehad.
Hele avond wachten …op misschien niks … had ik ook geen zin in .

Blijkt dat ze vanmiddag rond 1500 uur hier in de buurt geweest zijn,
maar omdat er waarschijnlijk een vrachtwagen in de wegstond konden ze de woonwijk niet meteen in en zijn ze omgedraaid.
Nu komen ze donderdag morgen weer.

Schiet wel op zo .

Nee,die komen niet meer,zitten thuis…toch maar donderdag afwachten.

Kerstavond,antonie…lekker voor de buis en rust;die frisse neus heb ik vandaag wel gehad,haha

Zit aan mijn website te werken;wil het simpel en strak houden,maar wat me niet lukt is om een achtergrondfoto te plaatsen,de webcreator heeft die opties niet,kleur kan wel maar afbeeldingen niet dus.

Ik ben ook voor rust .

Heb gister die nieuwe van Will Smith gezien.

Wat een …piep. film zeg.
Ruim anderhalf uur wachten over er iets interesants gebeurd …wat niet gebeurd.

Vanavond pirates of the caribbean op bbc1,ga daar naar kijken;heb je een pb gestuurd