@Cris: geen probleem hoor, je gaat ergens zitten zet de compie aan, doet je ding, zet de compie uit en gaat weer naar huis haha!!!
Ja Afrika, iets van Kenya-Tanzania-Zambia rondreisje van een week of 2-3… Huwelijksreis om ons 25-jarige trouwfeest te vieren…
Mannen… Haha!!!
@Marion: Gaaf voor J, en ehhh ik wilde iets zeggen maar ik weet het niet mee…
Cris,ja voor die 20 euri’s kon ik wel een dag eerder gaan,maar moest hier ook nog wat dingen doen en dan werd het zo’n gehaast,dus daarom toch maar een dagje later…
Bloem,schaatsers aan het stalken op facebook,ben daar ook ooit eens aangemeld…
Damber,de knopjes aan het uitleggen aan paps en mams.
Marion,knecht vrij dus zelf aan het werk.
Ratatouille ook gezien erg leuke film,i’m a legend staat in bestelling.
@ antonie, by far de slechtste film?? :tssk: weet niet waar de film over ging, want heb maar een stukkie gezien en dat beviel me wel, een gekwestste wil in een te strak shirt… hihi… sorry!! is sowieso nie zo mijn genre film…
Sorry, als een man meteen begint over ‘by far’ de slechtste film, krijg ik altijd het idee dat er een soort van Pns-nijd is hahahaha en dus ga ik kwijlend naar dat strake lijf van Will kijken, en moet mijn man het erna ontgelden :lol:
@ Bloem: haha, jij gaat voor niets uit de weg. Ik heb het dus niet zo op kale mannen en om eerlijk te zijn (ik ben geen racist!!!) ik heb nog nooit een donkere man leuk gevonden (niet zo donker!). There’s a first for everything?
@ Beppie: wanneer wanneer wanneer is jouw 25e jarige trouwdag?
@ Bloem: ooo dat dweiltje… jij dirty mind.
@ Antonie: ja ik heb idd gemengde berichten gehoord!!! Maar ik vond hem goed! Is ook niet mijn genre film trouwens.
@ cris ga je zo toevoegen
en bedoelde de dweil om het kwijl voor de tv op te dweilen maar klonk ineens nogal dubbel
en ik ben ook geen racist, maar heb ook nog nooit een donker persoon leuk gevonden, wel donker haar en donkere ogen (je moet eens kijken met wie ik flirt op facebook, hihi, allemaal dezelfde types, i see a patern)
maar goed… vond will wel jammie…
Als ik op die link klik kom ik op mijn eigen profiel want ik heb jou niet als vriend en zit ook niet in jouw netwerk… En ik kan jou niet vinden met de zoekfunctie!!!
mijn opmerking over die film ging alleen maar omdat ik meerdere films met Will Smith gezien heb , ik vond o.a Ali, I Robot, Men in Black I, Pursuit of Hapiness, Independence Day en Enemy of the State stukken beter.