Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

found it!

@ marion, hij is nu nog alleen in de bios… hihi… en tis i am legend…

ikke ben A legend… i know, maar will is legend… :wink:

:redface: ben echt een nerd de laatste jaren wat films betreft.

Moet ik naar de bios dus, neem ik Nance mee (en een emmer met dweil)

giggel
volgens antonie is t niet de moeite waard…

Hoe gaat het met iedereen?
Cynthia nog contact met je vriend?
Christina alles goed op je school en in het buitenland?
Beppie krijgt een hondje zag ik. Leuk:o
Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar met veel liefde:wub:
Mijn laatste dagen gaan in voordat ik naar Turkije ga. Mn jurk hangt klaar en die stop ik als laatste in mn koffer. Morgen nog even wat inkopen doen, want de nicht van mn schat is over 2 weken uitgerekend.:wub:

Nouja! :redface:

Ik kom even weltrusten zeggen. Ennehhhhhhhhhh… Linda… ik zie dat je er weer bent. Ha, ha.:wink:

haha ik lig in een deuk. negatieve punten van Beppie, lekker inderachtig, zoals al eerder door een Senilid gezegd is toen er een poll was, maar dat kan me lekker niks schelen. ik ga weer van mn schatje genieten in Turkije:dag:

@Turkije fan: Je kunt dan even je hantekening aanpassen, wat daar staat dat je momenteel in Turkije zit. :dag:

gosh heerlijke film :wub:
mis duidelijk wat…

zucht… laaa maaa hoor…

Wat dan Bloem? :lol:

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Vandaag de hele dag wezen shoppen in Breda samen met schoonzus. Was super gezellie. Voor mezelf een paar laarzen gescoort en voor hub overhemden en een trui
@Trl: Geeft niks hoor dat je 2 dagen op 1 staat, het is je gegunt. Lekker met oud en nieuw bij askim
@Roanna: Lekker recept die eend:p. Het is uiteindelijk niet belangrijk hoe je er komt , maar wel dat je gaat. Weet verder niks van de prijzen voor turkije alleen dat ADR een stukkie goedkoper is dan afgelopen jaar
@Beps: Morgen (toch) knuffelen en kroelen met puppie
@Marion: J met zn team nummer 1 geworden. Is een felicitatie en een :kus: waard
@Viva en Damber voor de nieuwe beeldbuis met alles dr op en dr aan
Verder iets gelezen over will smith, huisraad naar hier laten komen en was het verder even kwijt

Ach welja,la…la…la…la…ma…ja!

@Toos: Joe hoe… ben je er ook?:wereld:

Laladielalamaaalalamaaa, ja hoor ben er ook:D

Heb alleen maar effe bijgelezen sorry dat ik er de laatste dagen niet was maar het vele werken was m echt te veel mss morgenavond anders zondag kom ik weer langs om gezellig uitgebreid mee te kletsen

@Toos: Ja, ik had 'm ook alleen maar even naar de keukenprinssessen hier gestuurd. Ik heb het gezien ja. Bij B*x een mooie prijs voor ADR hoor!

@TRL: Chapeau, toch nog een reisje kunne scoren. Super joh!

@Beps: Och ja inderdaad. Jij gaat morgen dat lieve beestje knuppelen (lees: knuffelen). Heel veel plezier erbij.

@Bloem: :wink: Verder alles goed? :unibrow:

@ linda geeft nix, leuk gehad?

@ toos, beps gaat zondag naar puppeke en foei :finger: je was in breda en hebt niet ff wat laten weten???

@ roanna, tja…

@Linda::dag:

@ ADR en BX had ff gekeken, maar zag sowieso geen bodrum bij bx… heb ik verkeerd gekeken? niet dat ik ernaar toe wil maar wil ff kijken

@Bloem: Heb wel aan je gedacht vandaag, was je breda dan??
@Beps: Solly, bijna goed onthouden, zondag lekkel kluffelen en kloelen