@Antonie: Ik heb een heellijk leven…dus ook mn weekend is plima!!
supel!!
ikke de was gedaan, nu ff rijst opzetten en eten koken… poehee… das lang geleden… ja misschien heeel stom… maar is echt lang geleden…!!
hahaa
Ben ik weer even
Heel even maar, hoop dat je eten is gelukt Bloem!
Mijn eerste pan rijst was net schokbeton dus ik hoop dat jouw kookkunsten beter zijn dan de mijne.
Iedereen alvast een heel gelukkig 2008!
De mijne kan niet meer stuk want we gaan ons huis verkopen! Eindelijk weg uit dit kleine rotdorp en terug naar mijn roots.
Moest het toch even kwijt dit ego berichtje maar ben zo blij.
@Bloemmie: Lekkel he… geniet maar van je lijst…en gloenten enzo Je Kan T
ikke kan heeeeel goed koken
heb er alleen nooit zin an! hahaha
bedenk me altijd dat ik moet koken, als ik al honger hebt en duurt me dan weer te lang
@ rodemi, waar liggen jouw roots dan? moet je er wel ff bijzeggen
ik kan alleen geen 1-pers., maaltijden koken
heb nu weer genoeg voor 3…
Hihi vakel iemand uitnodigen vool het eten… dan komt t goed…
Mijn roots is gewoon nederland, midden van het land, om precies te zijn Driebergen.
Woon nu sinds 3 jaar in Odijk, vreselijk!!!
odijk… ik wil denk ik niet eens weten waar dat ligt :eek:
maar goed, huis te koop… al een ander op t oog?
@ beps, dacht ik ook als er nou vaker een student mee-eet, dat scheelt in de kosten, want maak dit toch wel… en nu gaat t de prullebak in, want morgen eet ik elders en daarna is het echt niet meer te eten,…
HIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we fikst it!!! Alles doet het al… nu alleen paps en mams leren hoe alles werkt ![]()
Jullie zijn lekker druk geweest vanmiddag. Was naar het zaalvoetbaltoernooi in het dorp. J. moest spelen. En … ZE ZIJN 1e GEWORDEN!!!
@Cris
Nance is een vriendin van mij, zij was ook bij de meeting daarom kennen de anderen haar wel.
@Marifran
Zo heel veel heb ik ook nog niet van de wereld gezien. Zou ook wel weer een keer verder weg willen maar krijg hub niet zo ver. Heel avontuurlijk heb ik nooit gereisd hoor dus J. is geen belemmering voor ons. In Egypte was hij er ook bij, hij was toen 4 jaar. Heb altijd iets bij waarmee hij zich kan vermaken in de bus en over het algemeen gaat dat goed. De laatste jaren vindt hij het niet altijd leuk om met een excursie mee te gaan, speelt liever in het zwembad, maar het is ook onze vakantie dus voor hem is het ook geven en nemen. Ben daar heel strikt in.
@Roanna
Heerlijk zo lang in de pyama rondflodderen.
@TRL
YES … JE GAAT, SUPER ZEG!!!
@Bloem
Jouw verjaardag morgen dus doen waar JIJ zin in hebt die dag! Hoop dat je toch een leuke dag gaat krijgen al zie je het helemaal niet zitten.
@Beps
Dat is toevallig, ben ook net in de vliegeraar begonnen.
@Damber
Leuk foto op de kameel/dromedaris, heb er ook verschillende van, vond het zoooo leuk!
En nu omkleden en aan het werk, knechtje is vrij vanavond dus moet ik er aan geloven deze keer.
@ Beps: lijkt mij toch wel redelijk vervelend dan, elke dag maar raden waar je nu weer zal gaan zitten?
@ Marifran: Erg veel tijd om heimwee te hebben heb ik niet want ik ben elke dag bezig met vrienden bezoeken! Echt geweldig om iedereen weer te zien =D. Hoewel het ergens komen bijzaak is, ik vind het toch wel fijn om comfortabel te reizen. Maarja, we zijn tegenwoordig zo verwend en willen steeds meer en meer luxe…
@ Cyn: wat voor ‘dossiers’??
@ Kaylo: is jouw man politieagent?
@ Marifran: haha, zelfs rustige mensen kunnen een feessie bouwen toch? Gewoon genoeg mensen & wijn.
@ Roanna: ‘het gevoel alsof ik in Turkije ben.’ Tja, Turkije is toch superleuk! Nog een goede douchekop gevonden?
@ TRL: was ook morgen gegaan als het 20 euro scheelt maaaaar!!! JE GAAT!!! Whoohooo!!!
@ Beps: de Vliegeraar is superpopulair opeens!! Iedereen zegt dat t n supergoed boek is!!! Hoe bevalt hij? Enne, wat lees ik daar… Afrika?
@ Damber: alles is in de aanbieding en jij koopt 2 truitjes?
Ikke net terug van dagje Rotterdam. We hebben Toerkische pizza gegeten en zijn naar I am Legend geweest. Ik vond het een goede film… En voor het eerst zag ik dat Will Smith eigenlijk best een lekker ding is.
Sinds wanneer ben k vast mubilair?!?!
@Damber
Vanavond lekker lui voor de nieuwe tv?
@ Bloem - niet zoeken naar Odijk! Is niet te vinden, wil je ook niet vinden.
Ja we gaan woensdag naar 2 huizen kijken, maar willen eigenlijk dit eerst verkopen.
Maar goed kijken kan geen kwaad.
Fijne verjaardag morgen trouwens! Tegelijk met mijn moeder!
Goed he Cristina… 2 truitjes… vond de rest niet zozo
@ cris i am legend gisteren ook een stukkie gezien, thuis!! hahaha
en idd, damn die will wil wel!! hahaha
@ vliegeraar, ik vond de zonnen beter, die beps heeft komen uit nepal ![]()
@ damber, owh lekker voor de buissss, een film als ratatouille is echt machtig prachtig op een platte, digitale mega tv
mn ouders hebben een nieuwe afstandsbediening, die het licht, tv, stereo, dvd etc kan bedienen, allen ze zijn er nog niet achter hoe ze de afstandbediening kunnen bedienen
en pa heeft alsnog zn 2 kadootjes binnen… poehee gelukkig!!
@ marion, succes zonder knecht!!
enneuhm… kamelen… weet t nog niet, olifanten, okey, tijgers, no probs, maar kamelen…? ben nu in een boek bezig, tocht door de woestijn, die van australie dan, vrouw met 3 kamelen door de woenstijn… :tssk: en ikke weet t nog zo net niet!
@ Damber: tja, alle leuke dingen zijn waarschijnlijk al weg? Ik was gaan shoppen gisteren en ik heb 3 broeken, 1 paar schoenen, een rokje, een mooie nette zwarte jurk (gala achtig), een shirt en een hemdje gekocht… En dat allemaal voor… 81 euro!! Oja, en een mobieltje…! Want ik was die van mij kwijtgeraakt in Ierland.
@ Bloem: hahaha, jaaaaaa Willlllll!!! Hmmmmm… Zuchtzwijmel. Wel nogal oud… Enne, die vrouw en kinderen die hij heeft zitten ook nogal in de weg.
@ cris, waarvoor zitten die in de weg?? voel je nix van hoor
en hij was erg jammie in zn witte hempie
en tja, val wel op vrijwillig kale mannen… hihi… zucht…