Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

hahah inderdaad 2 vliegen in 1 klap… anders ff de douane bellen??? Zij moeten hier antwoord op kunnen geven, lijkt mij zo…

Ikke nu afsluiten… het ziet er naaruit dat Viva mijn hulp wel kan gebruiken met die stekkertjes en snoertjes… :smiley: :smiley:

@Damber: Kos… mooi maar ikheb het gezien…

@Antonie: Dat had ik ook al gehoord, dat je de spullen beter nieuw kan kopen!

@TRL: mooi jij naar je askim

En ik…Ik ga zo naar huis…tot vanaaf!!
:dag:

@Damber,

succes met de stekkertjes, plugjes, snoertjes , instellingen .

Mag ik nog heel even even. 36 uur in een bus? Nuhuh… Beps.

Half 9 hier weg bij de Ma* en volgende ochtend half 9 zit deze dame aan het ontbijt buffet in Callela. Wat niet wegneemt… 24 uur… is ook een heel eind! :arrow:

Is het al tijd? :dag:

@Beppie,

het zou duur worden als het via een officeele vervoersfirma zou gaan.
Kan bijna niet de spullen daar laten omdat mijn vrouw èn net voor dat we elkaar leerden kennen een complete nieuwe studeerkamer inrichting gekocht heeft die dus bijna "weggegooid"zou moeten worden èn haar verzameling boeken literatuur en studie boeken zijn voor haar onvervangbaar.

O.k, meubels valt misschien nog te regelen.
Maar om iedere keer nadat we in Izmir geweest zijn een paar boeken mee te nemen naar nederland wordt een langdurige bezigheid.
Voor alleen haar woorden boeken van Langenscheidt is al een hutkoffer nodig :smiley:

@Beppie,

tot vanavond.

Eindelijk weekend dus .

Ikke ook al stiekum.
Was weer mooi op tijd thuis.

@ antonie, neem toch aan dat je sowieso gaat om je vrouw te halen :smiley: lekkere woordspelling…
en tja… sommige dingen moeten gewoon mee, en dat zijn vaak de zware dingen
zou dan idd de camper goed volstouwen, maar voor boeken hoef je denk ik nix te betalen… denk sowieso dat het van turkije naar nl een minder groot probleem is dan van nl naar turkije, weet niet waarom maar denk dat zo

@ roanna, heerlijk toch dat je geboekt hebt, bus of vliegtuig, je gaat en zo kun je nog een x en dan zie je nog eens wat…
ik ga ook liever over land (duh, ga ff naar tibet… met de trein) dan vliegen, zie je veel meer en beleef je veel meer, maar tja… dan wel voor een reis en niet voor een vakantie… ook weer een verschil

@ damber, koss??? je gaat gewoon vreemd… slecht hoor :finger: :wink:

uhm what else ben t alweer kwijt…:frowning:

owh ja, DAT wilde ik zeggen
forget hyves, go facebook!! veel makkelijker! beter beveiligd tegen pottekijkers, erg internationaal en zooooveeeeel leuke optie
firtable, meet new people, hot ot not, spelletjes te veel om op te noemen
heb net een aquarium ‘aangeschaft’ en krijg van alle kanten vissies kadoo… hihi… lachen!!

@Bloem.

ik was Hyves al bijna vergeten toen ik gister een bericht kreeg via Hyves.
Het was van Antonie Kamerling die al zijn vrienden, bekenden en naamgenoten een verzoek deed.

Facebook had ik ook al een tijd.
Gebruikte het nooit totdat mijn vrouw mijn opnieuw uitnodigde.
Wist toen weer wat er mee mis was.
Facebook is/was de plaats waar de meeste indentiteiten werden gestolen.
Dit omdat , om nog niet echt bekende reden, meeste leden van Facebook alles invullen over henzelf op die site.

Kreeg van de week een doorgestuurd bericht van de maker/oprichter van Facebook dat alle niet gebruikte accounts verwijderd worden omdat 't te druk word op Facebook.
Was keuze of om gebruikers te verwijderen of om het een betaalsite te maken.

@Roanna: Oke, wij 1 keer met de trein, en ouders met de bus, en zij waren toch echt al met al 36 uur onderweg. 's nachts om 5 uur bij amstelstation in amsterdam, en 's avonds de volgende dag aan diner… Maar goed… jij gaat, ik niet!!:smiley:

Nou en ik heb het hele verdere jaar vrij…wat inhoud dat ik volgende week woensdag om 8 uur weer op de vloer zit!

Pffff toch gewoon om 18.00 uur naar huis!

Beps: 36 uur??? Wil je naar zuid-spanje ofzo??? haha maar nee ik moet er ook niet meer aan denken!

@ antonie, identiteit stelen?? huuu? nou ja, wie steelt mij nou/ ikke heb er lol mee…:smiley:

@ beps, het hele jaar vrij… wowie. wat een luxe! :smiley:

@ cyn jij vanavond vrij, gelukkig, lekker de keet dichtgooien om 6 uur… strax dus

Ja gelukkig wel!!! En dan WEEEEEEEEEEEEEEKEND!

@Bloem.

identiteit stelen wordt mee bedoeld dat er criminelen zijn die gegevens van , in dit geval dus vaak, Facebook overnemen om daar fraude mee te plegen.
Het is gebleken dat de meeste Facebook gebruikers hun prive gegevens op die site neerzetten.
Op veel plaatsen op het internet kun je met een naam,geboorte datum en adres al dingen bestellen.
Dingen die dus door iemand anders betaald gaan worden.

Ikzelf heb mijn gegevens op Facebook voor het grootste deel fictief ingevuld.

Inderdaad… ik ga en dat is het belangrijkste.:vak01:

Ik was heel eerlijk gezegd ook veel liever met het vliegtuig gegaan, maar ik heb de nieuwe gidsen bekeken en schrok me de pleuris over de prijzen. Plus straks nog de toeslagen. Maargoed, normaal gaan wij 2x per jaar een week op vakantie en kan dan altijd in het najaar nog met het vliegtuig gaan, maar dan zullen ze toch echt met de prijzen moeten zakken, dus wacht dan fijn op een last minute tegen die tijd. Gaat helemaal goed komen!! :biggrin:

Ik ga ff eten en wens jullie ook allmaal eet smakelijk en tot laterssssssssss.

@Kaylo: Recept in onderweg of al bij je aangekomen! :unibrow: Hoop dat je er uit kan komen! :wink:

Wij eten iets van kipmetkruiden uit de oven, aardappeldingetjes uit de frituur, en groenten…

@Roanna: Ik weet het, keek ook voor mei met Bloemmie, pfff maar goed… EN idd ouders gingen naar Benidorm…is iets dieper Spanje in!

Ik ben lekkel vlij!! lekkelll vlij!!! En zondag naal Aiji kijken en Kloelen en knuppelen… jaja ikke plaat ineens japans… zondel L

Zo ik heb net weer met onderzoeken op internet €3.65 gekregen… :smiley: Gaat lekker!!

@Beppie,

ik krijg ergens het idee dat jij een goed weekend tegemoet gaat :smiley:

@ antonie, dat klopt wel ja
heb nu alle prive mail en telefoonnummers van een heleboel schaatsers!! :smiley: die voegen ook maar iedereen toe

maar als iemand niet mn vriendje is, dan kan die persoon nix meer van mij zien dan alleen mn profiel picture en dat is dat…
ik was laatst bij het uitzendburo en daar zaten ze op hyves te zoeken naar nieuwe kandidaten en ze gaven toe, dat als een kandidaat reageert, dat ze eerst ff die persoon hun hyves profiel bekijken… nou lekker dan… dus das ook niet alles

ik vind de afschermopties van facebook veel fijner en de mogelijkheden ook ruimer… heb je tenminste echt lol mee… maar goed, het is allemaal maar de vraag: wat kan je ermee (behalve schaatsers stalken in mijn geval ;))