Hummmm hummmm hummmm hummmmm hummmm heb (errug hoor) ontdekt dat de kite runner in het Nederlands: de vliegeraar heet(en dat boek heb ik gewoon)
Ik heb eigenlijk ook geen zin meer… Moeten misschien vanavond wel langer werken… Heb echt nog veel werk te doen!!!
x
@ beps, je bent te erg… dan krijg ik em vast wel terug van je…
@ cyn owh das helemaal een lekker vooruit zicht, not…
maar ja, als je het druk hebt, dan gaat de tijd ook lekker snel, niet dan?
@Bloemmie: Tuurlijk krijg je m terug… Maar vandaag kom ik er niet in…dus dat boek komt deze week wel…(of als Aiji er is en ik lekker onderuit zit met mn puppie!!!)
Even een vraagje tussendoor.
Weet iemand van jullie toevallig of je nog speciale documenten of zo nodig hebt als je huisraad uit turkije wilt vervoeren met prive vervoer dan.
@ beps, grapje cker, ben je ff vergeten hoe actief een puppeltje kan zijn… hihi… die ligt echt niet de hele tijd te slapen en als wel, dan jij ook ![]()
@ antonie, poehee daar vraag je me wat
volgens mij sowieso geen huisraad als servies, tafels, kleren enzo, maar wel op electra enzo, daar moet altijd belasting voor betaald worden, dacht ik
komt ze met de auto hierheen>
Bloemmie: ja dat is waar!!!
Hier dus ook al rust…
Ik mag nog 1 uurr
Net een frisse neus gehaald. Ff hubbie gebeld daarin. Hier zo bedombd
Boodschappen gedaan en die poging gewaagd bij de kappen en… ja hoor kom maar binnen. Dus weer lekker kort en een mooi kleurtje erin… dus ikke weer helemaal happy.
Kom straks terug, want nu komt er weer koffievisite binnen. :tssk:
Bep hoelang nog en Cynthia …nog langer. :evil: Pffffffffff.
Goedemiddag :dag:
ZUS!!! Je hebt een ticket… super hoor!!! Lekker met je mannetje oud en nieuw vieren
Bloem; dikke knuffel voor jou… en ook mijn box staat voor je open. Gelukkig leuke dingen tot februari 2009 in het vooruitzicht ![]()
Beps… werken… balen hoor… nog eventjes, dan mag je mijn :wub: vasthouden
Cyn… ook werken en misschien nog overwerken ook…
Antonie; waarschijnlijk kun je info over vervoeren van spullen vinden op douane.nl ??
Nog meer mensen aan het werk
Op vakantie met bus of vliegtuig… naar Spanje vind ik het met de bus best te doen… uiteindelijk moet je ook steeds op het vliegveld wachten…
Je kunt er altijd nog voor kiezen om zo te gaan:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QW6I4ZOK
Viva en papa net naar de winkel geweest om de spullen op te halen… heb hier nu 3 dozen staan… de rest paste niet in de auto hahahha Viva dus shoppen in de bogaard (rijswijk) en papa hier naartoe met die dozen… is nu weer onderweg naar Viva om haar en de overige dozen op te halen.
Ikke vandaag niet veel bijzonders gedaan… heb even boodschappen gehaald en heb 2 truitjes geshopt… verder eigenlijk niets ![]()
Bloem… die foto is trouwens genomen in Hurgada… En nee… het zit niet heel erg lekker
Nog 34 minuten :retard:
@Damber: Wachten op het vliegveld en de reis naar bijv spanje is altijd minder dan 36 uur opgevouwen in een bus te zitten(naar spanje, met inchecken is dat 6-7 uur) Nogmaals met jouw lijntje deed ik het zo, maar ik heb na een vliegreis al 3 dagen een vochtprobleem in mn voeten… (erger dan normaal dan!)
Ik zou wel willen nu, naar de zon!!!
hahahah dat was niet om je om te praten hoor Beps… absoluut niet… met het vliegtuig gaat het inderdaad wel sneller… maar wat ik bedoelde is dat je toch moet wachten… ik wil ook naar de zon… Mijn schoonzusje en ik gaan dit jaar naar Griekenland
@Damber…Ik ga eerst mn puppeduppie krijgen,… en zondag kijken/snuffelen/knuffelen!!!
ik ben jaloers
op jou Beps
Zussie,Griekenland is ook mooi,weet je al welk eiland jullie gaan.
Beps,tis bijna zover voor je WEEKEND!!!
We gaan naar KOS!!!
ik heb op douane.nl gekeken ,staat ook niet echt de informatie op die ik zoek.
Enige wat door op staat is hoeveel sigaretten enzo je mee mag nemen.
als het visum er is ga ik met de camper naar izmir omdat ik ondertussen uitgevonden heb dat spullen vanuit turkije naar nederland laten vervoeren een hele dure aangelegenheid is, het wordt zelfs aangeraden om de spullen daar te laten en hier nieuwe te kopen.
Op de terug weg kan ik dan meteen mijn vrouw meenemen, sla ik twee vliegen in een klap. ![]()
KOS,gaaaaaaaaaffffff daar heb ik een geweldige vakantie gehad,wel een aantal jaar geleden,maar het was top lekker fietsen daar ![]()