Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

roanna : ikke heb geen receptjes gehad ? :so:

@TRL: hier ook van die plekken. Ook wij koffers, kastjes om die koffers in te stoppen!!!

Nou gegeten…lahmacun,…jammmiieeeee

Kaylo - Groot gelijk hoor , Cava vinden wij ook net zo lekker, Champagne heeft meer de naam . Maar de Belgen staan meer bekend als Bourgondiers als wij, vandaar.
Gourmetselen is wel erg populair deze maand, ga toch maar weer eens de pannetjes opzoeken, is lekker, gezellig en makkelijk.

Alcoholcontrole om 6 uur 'smorgens , dan kun je van alles verwachten, denk toch dat de meesten al thuis zullen zijn. Maar de jongelui komen dan net van de feesten terug.
Voor ons is het meestal een familieavondje en vroeger feesten met vrienden, maar die zijn ook al wat rustiger geworden, eigenlijk wel jammer, ik hou wel van een feestje!

Oh, dan heb ik denk ik jou emailadres nog niet. Mag je even (als je wil) door pm-en, stuur ik het je alsnog. Hi, hi.

Ik ga nu dochen en dan weer even boodschappen doen. Heb ook een nieuwe douchekop nodig. Die we nu hebben, is op en heb dan het gevoel of ik in Turkije, dan wel in Spanje onder douche sta. Zo’n harde straal. Au, au. :unibrow:

Latersssssssssss :wink:

@Beps: Nog lang? :dag: :dag:

@Roanna: Nu nog 3.5 uur :wacko: :retard: :wacko:

@Roanna: Niet mogelijk dit recept… ik heb nl met kerst dit al gemaakt, en alle whiskey van de buurt is toen ook al verbruikt…(waar had ik die hoofdpijn ook al weer van…)

Beps, 3.5 uur zijn zo om!! Ik moet gewoon weer tot 18!!

@Cyn: Ik zit hier al vanaf 8 uur!!!

Pfff nog 3 uur…en er is bijna niets te doen. Wat er wel te doen is zijn zulke huftelssss echt…

Op de valreep toch nog even in het lijstje ,sorry Toos

:turkey:Turkije lover: 30 december -Kusadasi :turkey:

**2008
**:jamaica: [SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

TRL _ Gelukkig dat het gelukt is, hoe lang blijf je ? Was het lastminute prijs ?

@TRL: Mooi dan…wanneer ga je en voor hoelang, en voor hoeveel…pfffff

Blijf tot de 3de,maar moet de terug ticket nog boeken,maar zit te denken of ik de gok zal nemen om te wachten misschien dat ze dan wel goedkoper worden,of dat ik de zekerheid neem.De terug ticket die ik nu gezien heb is op Dusseldorf,Amsterdam kan ik niet veel vinden

Vertrek zondagavond en wil de 3de ofzo terug kan variabel,want heb de hele week vrijgevraagd.De heenticket die ik nu heb was €99,- kon ook morgen vertrekken dat was €79,- maar dan moet ik nu zo haasten met alles

@ trl morgen gaan!! hahahaaaa
dan de 3e terug, heb je toch 5 dg, maar goed, je gaaaaattt

uhm ff denken
@ cris, ik ga met mn schaatsvriendin caat, die is nog gekker dan ikke dus gaat helemaal goed komen

en nee, heb totaal absoluut geen zin in mn verjaardag, heb alles afgezegd, ga ook niet meer uit eten en sla het dit jaar maar ff over!! klote dagen!

anyway, ik stort me vol overgave op reisjes plannen
druk zitten kijken… enkeltje heen istanbul, enkeltje terug bodrum… of toch een pakketreis of helemaal niet…? nou ja… we hebben de tijd…

ikke trouwens ook een keer super lang in de bus gezeten in turkije, van istanbul naar kalkan… poehee… kon niet slapen en was echt Zooooo chago tegen de morgen, heet en dorst en idd geen plek om lekker te zitten…
hihi… maar ach, na 14.000 km met de trein… ik kan de hele wereld aan…!!

owh en over treinen gesproken, wil ook nog eens dolgraag met de trein naar istanbul, niet om naar istanbul te gaan, maar gewoon voor de rit op zich… lijkt me machtig!!

Bloemmie,lekker doen waar je zelf zin hebt en je niks op laten dringen:kus:…

@Bloem,

die zelfde rit heb ik ook per bus gemaakt.
Istanbul, Kalkan dus.
Terug ben ik toch maar met vliegtuig gegaan.
Niet alleen omdat dat sneller was maar omdat ik in Kalkan op weg naar Patras van de scooter afgevallen was en mijn kniebanden kapot waren

tja das dan helemaal lastig met de bus

wij zijn toen op de dag vh kind teruggegaan, geloof 3 uur stil gestaan in totaal ivm kinder optochten
zijn toen naar marmaris gegaan, viel wel mee, maar zaten toen in een veredelde dolmus, dus was best heftig en daarna van marmaris naar bodrum, appeltje eitje is dat dan
vond vooral het stuk van kalkan naar fethiye erg mooi, zou ik best nog een x willen doen…

IK WIL NAAR HUIS :crybaby:

@ beps… hummmmmm zennnnn
terwijl je de kite runner zit te lezen centjes verdienen voor aiji en istanbul en afrika… hummmmmm