Jaa er zijn er morgen 2 jarig hoera hoera!!!
Goedemorgen allereerst allen.
Ben ik helemaal met je eens Antonie. Zo dacht/denk ik er ook over, ware het niet dat ze vanaf Juli wel €45 p.p. extra tax kan heffen.
Dan zal het voor jou alnog interressant blijven, omdat jij alleen reist en daar familie hebt zitten waar je kan verblijven.
Maar met een heel gezin, kan dat wel lekker aantikken.
En verder wil/hoef ik niemand overtuigen over het wel of niet met de bus gaan. Ik ga het gewoon weer een keer proberen en als het ons niet bevalt, dan maar een vakantie minder en weer lekker met het vliegtuig.
@ Toos: lijkt me echt eng zo lang in het vligtuig!! Ik zou ook een pilletje nemen, haha. Trouwens, je foto ziet er lekker zomers uit!
@ Bloem: al plannen voor 2009… Ga jij dat doen daarooooo??? Enneee, met wie gaje?
@ Viva: hoe zit het met de bedrading? Lukthet?
@ Beppie: hoe komt het dat jij elke dag op een ander plekje moet zitten?
@ Marion: geen idee wie Nance is, maar jij ook lekker uitgerust?
@ TRL: whoooo, weer iets om naar uit te kijken!
@ MK&Bloem: nog plannen voor morgen of kijk je er niet zo naar uit???
Ik erg druk met iedereen zien en bezoeken… Gisteren mijn beste vriendin in Edinburgh gesproken, zij komt uit Limburg!! Was weer gezellig. En nog maar… 10 dagen en ik ga terug!!!
goedemorgen…
Bloemmie grootste plannen…en tranen helpen niet meis, kost een hoop energie maar lost niets op…als je je ei kwijt wil weet je me te vinden.
Roanna, groot gelijk gewoon weer doen hoor.
Tlr…lekker op ticket jacht, kan jou het schelen dan maar een paar euro’s er tegenaan gewoon ff lekker naar askim, dat heb je verdient.
Antonie, ook de laatste dag dit jaar ff bijkomen…en volgend jaar nieuwe kansen zeg maar.
Set is er nog niet wordt gebeld, dan kunnen we alles halen…dusse nog ff wachten met draadjes puzzelen.
@TRL: Oh meid, hopenlijk gaat het je nog lukken met die ticket. Ik gun het je zo.
Zo, ik heb dan wel een weekje vrij, maar moet toch wel ff poetsen hier. Tja, vrijdag he!!! Ga zo nog ff een bakkie en doen en dan maar even de benen er onder zetten. Ben ik er weer vanaf!
@Viva: Zijn je spullen eral?
O ja, cruietravl staat dit jaar ook op de vakantiebeurs, maar dat even terzijde. Hi hi.
De rest… werkse nog. ![]()
Roanna: staat R. er ook??? ![]()
@ Roanna: haha, stiekeme dromen?
@Roanna: Met jouw maten ging ik ook met de bus!!!
@Cris: Wij hebben geen vaste werkplekken, omdat er meer mensen werken dan er plekken zijn(allemaal part-time)
Hier met vlagen druk of juist niet… pfffff :retard: …
Goeiemiddag iedereen !
Bus of geen bus ? That’s the question !!
Ik éénmaal gedaan naar Benidorm, mij niet meer gezien ! Zo vermoeiend en de bussen zullen nu wel luxueuzer zijn dan toen (ik spreek van 28 jaar geleden :redface:) ! Maar er was toen enorm weinig beenruimte (een slaapbus noemden ze dat toen :disgust:).
En ooit éénmaal met de trein naar Sicilië geweest. Was ook heel lastig, maar als je 17 bent, zit je daar niet mee in ! Duurde toen wel 2 dagen en 1 nacht (overstappen in Milaan en dan vanaf Calabrië met de boot naar de overkant). Maar het was wel ENORM leuk ! Zou het alleen nu niet meer doen. Weet zelfs niet of het nog mogelijk is…
beps : laatste werkdag dit jaar ?
En er zijn er 2 jarig morgen ! :king:
Iedereen aan de lunch vermoed ik ?
Ga er ook eens aan beginnen. Ventje eet op het werk, dus flans wel iets in mekaar voor mezelf.
Gebakken aardappeltjes met een ei erover en gedaan … Is ook lekker !
Tot strakskes !!!
En smakelijk iedereen !
Hallo allemaal !
Leuke discussies weer over reizen met bus of vliegtuig. Voordeel is dat je ruim van te voren de keus hebt hoe je wilt reizen om uiteindelijk op de bestemming te komen waar het mooi, leuk, ontspannend of interessant is!
Wat mij betreft is het hoe ergens te komen bijzaak, maar meestal is het wel zo , hoe langer de reis duurt zoveel beter de bestemming is. Maar dat ook weer persoonlijk natuurlijk.
Cristina - Nog steeds een beetje heimwee en druk met aftellen of vermaak je je nog goed hier?
Trl - Zit nog steeds allemaal tegen, zelfs je voetbalcluppie werkt niet mee. Zal voor je duimen wat de ticket betreft.
Jij bent wel kampioen bushangen!! En dan op 1 dag heen en terug, waar hebben ze het dan nog over hè! Zal wel veel gezongen en geslapen worden.
Viva - Wat een super set hebben jullie besteld, kun je alle series nog eens bekijken , nu bijna op bioscoopkwaliteit.
Beps , Antonie , Cynthia lekker laatste loodjes van het jaar, prettig vooruitzicht , en dan oliebollen bakken ??
Roanna en nog een paar anderen naar de Vakantie beurs. Zullen we een WW strik afspreken, kunnen we elkaar herkennen?
Toos - Ik zou me maar niet druk maken over het verre vliegen, is zat te doen in het vliegtuig, boekje, puzzeltje, veel films en veel wandelen en dan moet je nog zo vaak eten en drinken, op de lange vluchten hebben ze meestal een goed gevulde bar. Hoe minder je er tegenop ziet des te sneller het gaat en beloning is een Tropische verrassing!! . Slaappillen heb ik weleens meegenomen maar nooit ingenomen. Ben bang dat ik me later niet zo prettig voel.
Marion - Gezellige avond gehad gisteren. Jij hebt ook al veel gereisd en gezien, ben je van plan dat later weer op te pakken , verre of avontuurlijke reizen bedoel ik.
Bloem - heel veel sterkte !! Je plannen voor 2009 zijn weer super, jammer dat je zoiets al zo vroeg moet bespreken, hou ik helemaal niet van. Nog onzeker of je alle wedstrijden wel kan zien, maar dan blijven er weer andere bestemmingen over is ook niet verkeerd natuurlijk!
Kaylo - Ook al niet gewend aan zoveel vrije dagen achter elkaar. Wat doen jullie in Belgie met Oudjaar. Zal wel echte champagne zijn ! Hebben we in Nederland meestal vervangen voor Sekt, Cava en Prosecco, ook lekker , maar erruug Hollands! En Oliebollen??
Pffff En het duurt langgggg
Vast wel. Ik zal 'm even vragen wanneer hij er moet staan, dan laat ik het je weten.
Zo, alles weer helder en fris. Manneke gaat het gelijk nu weer vies maken en ik nog in de pyama achter de pc. Da’s pas vakantie! :wereld:
Ik heb een paar van jullie even een heerlijk recept doorgestuurd voor nieuwjaar, dus doe je voordeel ermee. :unibrow:
@Beps: Hoelang nog? :tssk:
@Roanna: Pfff om 12.15 30 min eten, en tot 16.30… :retard:
Marifran,ja veel zingen,drinken en video kijken en natuurlijk slapen,dat werd zelfs in het gangpad gedaan,waren leuke tijden toen…
Wij hebben hier ook geen vaste werkplekken,maar flexplekken zoals ze dat noemen,iedereen heeft een koffer om zijn spullen in te doen en na het werk moet je dus je buro leeg achter laten.Alleen bij mij gaat dat niet,want ik heb een werkplek waar een scanner staat en die kan ik niet onder de arm nemen…
Nog een kwartiertje hier…
Ik ga ook even lunchen en dan even showeren. :redface:
@TRL: Succes met het zoeken naar een ticket. Laat je het nog wel even weten hier of het gelukt is? ![]()
Valt me trouwens op dat ik Linda al 2 dagen hier niet heb gezien en ook niet op MSN. Zou ze zo druk zijn, of zou haar internet er weer uitliggen?
Wij zijn hier vandaag met 3 man.
De een is druk aan het werk, eentje is even boodschappen doen en ik ben nu even aan het ww’ en ![]()
Zal vandaag weer niet echt laat worden.
Maandag nog een keer en dan zit 't jaar erop.
Ik vindt het niet echt erg om op zulke dagen hier te zijn.
Lekker rustig en 't is toch koud buiten ![]()
Hier ook eindelijk een beetje rust… Kan nu even mijn dossiers maken!! :biggrin:
marifran : de lotto hebben we nog niet gewonnen hoor, dus hier wordt ook Cava gedronken. Of een schuimwijn als Bern*rd Mas**rd. Is even lekker vinden wij.
Wat Oudejaar betreft : lekker gourmetten met zijn tweetjes, mijn ventje moet op 1 januari om 6 u beginnen. Alcoholcontroles ! Zal leuk worden dus …
De “zwaarste” periode is bij ons meestal Kerstmis. Dan kook ik voor de familie, op oudejaar gaan de meesten uit eten of zo, maar wij dus niet. Een “rustdagje” voor de lever laten we maar zeggen. Nou ja … ikke moet nie werken !!! hihihi !