Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Ik ga er vantussen, slaap lekker, vergeet het licht niet uit te doen en de verwarming laag:dag::dag:

ja me naar bedje toe
truste tot morgen

Kom ook nog even binnenvallen,net thuis en helaas niet gewonnen in blessuretijd scoorde de tegenstander de gelijk maker helaas,zit ook niet mee…

Bloem,:kus:
Viva,een mooie nieuwe tv + toebehoren dat wordt genieten.

Met de bus op vakantie,ben met de bus naar salou geweest vond het geen probleem,slaap overal wel.Verder een rondreis mexico gedaan zaten we ook veel in de bus,en naar europese uitwedstrijden van me cluppie mee ook met de bus en gelijk naar de wedstrijd weer terug,dat was dus naar glasgow,milaan,parma,triest,madrid,rome,wenen,kopenhagen,londen,munchen,gingen we dus de avond ervoor erheen kwamen dan op de wedstrijddag een en na de wedstrijd gelijk weer terug,dus busritje zijn voor mij niet zo’n probleem.Oja en nog van kusadasi naar Istanbul met de bus geweest…

En nu duik ik me bedje in,Weltrusten

:idea:

Met de bus op vakantie, G slaapt door, Viva een nieuwe tv/geluid/dvd set…maar moet wel vandaag erin!! En toen was ik het kwijt

Hier alles goed. Leuke avond gehad, met een kadoo-spelletje

Zondag naar Aiji(en de fokker hihi)
Ach en vandaag kom ik ook wel door! Moet vroeg beginnen, dus een goed plekje, meld me straks wel

:dag:

Goedemorge,

Niet veel bij te lezen na gisteravond…Beps,nog een paar daagjes wachten en dan mag je Aiji eindelijk vasthouden …

goede morgen,

alweer een werkdag is aangebroken …

Zit op het werk, en heb besloten dat dit de laatste werkdag van het jaar is :hihi: (we zijn maandag nl dicht!)

Zit ook op het werk.

Moet er maandag gewoon zijn.

Tsja,

eigen schuld, had ik de vakantie dagen maar niet op moeten maken om in turkije te kunnen zijn :smiley:

Goede morgen …
Had een hoop bij te lezen, gisteravond was Nance op bezoek dus is het er niet meer van gekomen want al snel nadat ze naar huis was ging bij mij de lamp uit.
Platte tv en home cinema set, Viva moet aan het puzzelen vandaag om de boel draaiend te krijgen.
Busreis naar Spanje, nooit gedaan. Alleen met de bus naar Parijs en dat vond ik al te lang duren. Verder 2 keer met de trein naar Zuid Frankrijk geweest, 's nachts gewoon een bed dus dat was ideaal.
Bloem … sterkte meis, en je weet het, als je wil kan je hier je ei kwijt. Denk aan je en in ieder geval een dikke kus.

heb daar nog eens over zitten denken. Wij zijn 1 keer met de trein geweest. De bus NOOIT(en dat houd ik zo… tenminste wat betreft het heen en terugreizen!)
Ik vind het NIETS…kan ook aan mn omvang liggen, maar de bedden in de trein waren te smal/klein. Bus is NIET ONS DING…
Gelukkig voor anderen wel, anders weer een beroepsgroep in de WW!!

Ben zelf bijna ontelbare keren met de bus weg geweest.
Alle keren binnenlandse reizen in Turkije.

Als je een goede maatschappij hebt als Ulusoy of Kamil Koc dan zit je ruimer en beter dan in een vliegtuig.

Ben o.a van Istanbul naar Malatya geweest.
Van Canakkale naar Ordu .
Zijn toch reisjes van 1200 km of meer .

Ben in de vakanties ook wel met de bus op pad geweest, met de bus van Hurghada naar Luxor is toch ook een rit van een dikke 4.5 uur door de woestijn. Maar je wil wat zien en dan heb je dat er voor over.
In Tunesië ook 2 dagen, van Sousse naar de Sahara, voordeel is dat je dan tussentijds wat stops maakt om dingen te bezichtigen. En al zit je dan toch een groot deel van de dag in de bus, het lijkt niet zo lang omdat je er tussendoor uit mag.

Ook voor mij mijn laatste werkdag van dit jaar,heb net vrij gevraagd voor volgende week.Zodra ik thuis ben ga ik een ticket boeken heb ik besloten dus hopen dat ze er dan nog zijn…

**2008
**:jamaica: [SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Morgen twee verjaardagen zie ik net

We hebben ook wel met de bus gereist…alleen als je met zn 2-en niet op de stoel past, dan is de reis ongemakkelijk!
Ook wij zijn in Turkije 1000 km met de bus geweest…alle ruimte in de bus, dus ik kon op een bank voor 2 alleen zitten,… dan ist vol te houden!

Maar nogmaals…jullie hoeven mij niet te overtuigen, dit is MIJN MENING!!!

@TRL
Groot gelijk dat je gaat, dan maar wat meer geld kwijt, het belangrijkste is dat jullie bij elkaar kunnen zijn toch? Vooral nu het toch al allemaal zo tegen zit!

@Beppie,

ik probeer jou niet te overtuigen.

Ik zou nu ook niet meer met de bus ergens heen gaan.
Nu zijn de prijzen voor vliegtickets zo gedaald dat dat veel interesanter is.

Hello!!!

Zo ik ben er ook weer!!!

Busreizen: tsja ook niet meer mijn ding… hebben het jaren lang gedaan naar Spanje, maar eenmaal het vliegtuig genomen, en we willen gewoon niet meer anders!!! Slapen kan ik ook niet, niet in de auto, niet in de bus en ook niet in het vliegtuig… In het vliegtuig zit ik meer stijf van angst… Dus wie weet hoe dat naar Maleisie gaat…

Ik vlieg om 12.00 uur s’middags en kom dan om 06.05 de volgende dag aan, en dan meteen KL in… :biggrin: Wellicht dat ik voor die vlucht even slaappillen ga scoren want dat lijkt me wel wat!!!

Bloem: :kus: neem je tijd!! En wel gave plannen zeg naar Canada!!

TRL: Toch besloten om heen te gaan!!! :thumbsup:

Beps: nog maar 2 nachtjes!!!

Ikke morgen weer vrij, ga even niks doen denk ik…

Tot later!! :dag: