Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Maar goed dat is in een vliegtuig ook als je ver moet vliegen

slapen in de bus, of auto of vliegtuig…ikke niet nog geen minuut…
De laatste keer dat we met de bus waren gegaan, had ik zo stelletje aso’s voor me zitten, gooiden gelijk hun stoel achterover, zodat ik dus met mijn benen helemaal klem kwam te zitten…walgelijk…er wat van gezegd, nou daar hadden ze dus gewoon maling aan. Ze gingen gewoon pitten.

En je bent niet eens zo lang;)

Zo meiden ik hou het voor gezien vandaag, morgen de boel leegmaken voor het nieuwe spulletje…dus dat wordt een dagje puzzelen met de aansluitingen.

Voor allemaal een fijne nacht en morgen gezond weer op…

nee wat de een in de lengte heeft, heeft de ander in de breedte…:redface:zeg maar.

Meestal slaap ik wel in het vliegtuig. Als we naar jamaica gaan neem ik gewoon een pilletje en ben 6 uur van de wereld. Als het meezit tenminste

pilletje lijkt me heerlijk, ik heb die dingen niet, ben bang dat ik nooit meer wakker wordt.

Nu ga ik zelf maar proberen te slapen…zonder pil dan wel te zeggen…toedels en tot morgen…

Ik ga er ook een eind aan breien. Morgen ga ik shoppen met mn schoonzus, dus op tijd er weer uit
@Viva: Succes met alle bedrading en alles aan elkaar puzzelen
@Roanna: Groetjes thuis
Voor straks welterusten:slapen::slapen:
:dag::dag:

Ach daarom Viva. Er kan met elk vervoer wat gebeuren. Kijk wij wonen ook best een aardig eindje van Schiphol af en als je vroeg moet vertrekken met het vliegtuig, heb je er ook al een hele rit en tijd opzitten, voor je op je einbestemming bent. Dussssssss… Ik ben het wel mee eens hoor, dat het wat sneller en comfortabeler is om met het vliegtuig te gaan.

Alhoewel je tegenwoordig wel hele luxe ligstoelen in de bus hebt. Mijn schoonzusje b.v. die stapt hier bij de Ma* in en ze moeten haar wakker maken in Spanje bij wijze van spreken. Die heeft er geen enkele moeite mee en gaat dan ook regelmatig met de bus naar Benidorm. Alleen niet met ons. Hi hi.

Zijn ooit een keer met kerst naar Parijs (Disney) geweest en kregen bij Lille een ongeluk met de bus en waren toen ook pas s,avonds laat in het hotel. Moest er eerst een andere bus uit Amsterdam komen. Nou, daar sta je dan met de hele handel, gelukkig bij een Ma*.

owh
zoals het er nu uitziet gaan we in feb 2009 (jaja,… beter goed plannen ;)) met de bus van Salt Lake city (USA) naar Calgary Canada met de greyhound en dat wordt 23 uur… jaikssss
en van calgary naar vancouver een weekje later is dan maar 20 uur ofzo… hihi…
nou ja, mooie scenery zeg maar…
nu alleen nog zorgen dat die schaastwedstijden ook echt daar zijn, want das nog niet bekend…

heb ookal zitten kijken naar mei, gumbet, serhan, gewoon bijna 500 eetjes voor 2 weken…:frowning: word ik niet vrolijk van!

Weltrusten allen en Viva…inderdaad succes met het aansluiten en opzoeken van zenders en dergelijke. Ik (nouja ikke) weet er alles van, maar… dan heb je ook wat! :wink:

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :slapen: Met pilleke. Ga vast oefenen.

Doeggggggggg :dag:

@ Bloem:
Ha, ha!!! Waar praten we over? Een paar uur in de bus? Jij kan er over meepraten en daar in Canada dus niet veel anders. :arrow: Geen pretje dus! :biggrin:

ja ach… die trein was goed te doen
en tja, in de jeep in tibet gaat het landschap zo aan je voorbij…
denk dat het in canada niet anders is en anders flink aan de zuip en lekker flirten met alles wat mannelijk en canadees is… giggel… ben ik erg goed in…

allicht dat de trein naar aswan strax wel afzien wordt…
heb al besloten om gewoon van luxor naar sharm te vliegen, is 50 euries, en de bus is 30 en doet er 27 uur over, dusseuhm… da gaan we lekker vliegen…

en idd, we zijn flink aan t plannen
dit seizoen zit al vol
volgens schaatsseizoen gaan we overal in eu naartoe en als de isu een beetje handig plant, dan gaan we dus 3 wedstrijden in noord amerika bezoeken
of tja… ookal is het maar 1 wedstrijd, denk dat we toch wel gaan… hihi…

ikke ook slapen
dat huilen kost joekels veel energie…

In usa en canada praat je echt over grote afstanden.

@Roanna: Ga ook vast oefenen, voor jamaica straks;). Wanneer ging ik ook alweer. Uhhhhhmmm over een week of 4:D

**2008
**:jamaica: [SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Canada is trouwens wel mooi, wil er zeker nog een keer terug. Wij zijn 2 keer in Vancouver en omgeving geweest.

het lijkt niet zo ver… maar is dus gewoon 13 uur van slc naar calgary en 11 uur van calgary naar vancouver, en tja… met de bus dus 10 uur langer…

we zitten trouwens helaas net buiten het whale watching season, wel sea lions… ook leuk, maar denk dat ik dan liever naar andere canadese inwoners ga kijken… giggel… in whisler bv…