@Roanna: Ja goed hoor, is een makkie als je weet hoe het werkt he. Wij zijn trouwens jaren geleden ook met solm*r naar spanje geweest. Vond de reis vreselijk lang duren, de tijd alleen al voordat je holland uit bent. Maar wat je zegt, het scheelt een hoop
Wij zijn toen 2 keer naar benicasim geweest, ligt vlak bij valencia. Het was trouwens wel een leuk hotel
@MK: Oh, dat lijkt mij ook heel gezellig en ook een heel goed plan.
Wij deden dat ( vroegah) altijd met mijn nicht en man en dan nog kennissen van ons. We hadden de kids ook zo’n beetje even oud en dan met de hele meute op vakantie, in ons geval dan altijd naar Spanje. Lachen gieren brullen was dat altijd.
@Toos: Daar ben ik nog nooit geweest, maar weet wat je bedoelt. Staat nu ook weer in hun gids. Nou je hebt gelijk over de heenweg, maar vond dat nog niet zo erg. Nee… die terug weg. Wat Viva al zei. Kom je s’morgens al aan in Luxemburg en dan mag je blij wezen dat je om een uur 5 thuis bent. Voor jullie zal het inderdaad nog verder weg zijn. Moet je ook niet aan denken inderdaad! :so: Maargoed wij gaan met z’n 6sen, dus moeten we elkaar maar moed inspreken. Ha, ha. :disgust:
Zo ik heb de laatste pb verstuurd met de persoonlijke kerst/nieuwjaarswens. Een hele klus, maar wel leuk om te doen en bij deze wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes die ik terug heb gekregen :kus:
@roanna
Ik ben 1x met de bus naar Margrat de Mar geweest, maar ik denk dat dat ook meteen de laatste keer is geweest. Wat een rit zeg.
@MK:
Kan mij dat voorstellen, maargoed wij gaan het gewoon weer een keer proberen en we zien het dan wel. :zon02: Ga gewoon de hele weg zingen in de bus. ![]()
@roanna
Hoe lang gaan jullie?
Bloemmie:kus:
Roanna, met slmr kun je ook je auto zetten daar bij de poort van limburg of zoiets, dat scheelt heel veel tijd…je kunt dan tegen de middag daar aankomen en in de bus stappen en terug om een uur of 11 ben je weer daar op dat punt, een uurtje met de auto en je bent weer thuis.
Mk…fijn meis dat G. eindelijk doorslaapt.
Volgens mij is de verzamelplaats Weert en daar was een parkeerplaats bij als ik het me goed herinner
ja zoiets…volgens mij noemden ze dat de poort van limburg, maar je kunt het aangeven bij slmr dat je daar opstapt, dan krijg je de tijd dat je daar moet wezen.
Zou best kunnen dat het zo heette, het is voor mij al een jaar of tig geleden
scheelt echt uren, ik moest toen om half 9 in de ochtend hierzo klaar staan bij het station, toen naar rotterdam, breda, tilburg en toen pas daar naar toe, weet ik hoe lang gewacht toen over naar de andere bus en om 12.30 uur vertrekken daarvandaan.
@MK: Wij gaan voor 10 dagen. Zijn dus 7 nachten daar. En dan waarschijnlijk in het najaar nog een weekje ergens naar toe, maar dat boek ik meestal gewoon op het laatste moment zeg maar.
@Viva: Ja, dat zou ook een optie zijn. Tegenwoordig hebben ze een eigen busterminal in Maarheeze en kun je daar je auto ook tegen betaling neer zetten. We zien nog wel hoe of wat we doen.
nou voor mij een jaartje of 7 denk ik…toen gingen we ook nog naar Salou, is nog een tikkie verder dan lloret ofzo…maar om 7.30 uur de volgende ochtend stonden we bij ons hotel
Benicasim lag ongeveer 2 uur verder dan salou. Ik denk dat het een jaar of 10 geleden is
nou dat zou voor mij een uitkomst zijn echt dat meen ik, half 9 in luxemburg en geloof ik om 11 uur daar bij die poort, weer hetzelfde verhaal, spullen uit de bus, wachten op alle bussen…dan naar de andere bus, zelfde route weer, tilburg, breda rotterdam delft en dan pas naar ons eindpunt 17,00 uur nou vanaf tilburg weert reken anderhalf uur en dan ben je thuis, dan praten we over half 1…scheelt ff.
Och meisjes, wij zijn jaren geleden ook met de hele meute een paar keer zelfs met de bus naar Benidorm geweest en dat is nòg veel verder, maar toendertijd draaide ik mijn hand daar niet voor om, maar zou er nu niet meer aan moeten denken. Echt niet en dan zeggen sommigen, ach het is maar een paar uur verder. (vanaf de grens) Ja, ja, wel zo’n 6 uur nog extra en dat hoeft voor mij dus echt niet meer. :retard:
hihihi Roanna, wij waren in Benidorm met het vliegtuig, een stel jongeren kwamen met de bus. Die hadden in de file gestaan en totaal er 42 uur over gedaan om er te komen, vloekend en tierend kwamen ze de bus uit. Met de hostess overlegt en geld bijbetaald om terug te kunnen vliegen, na heel veel moeite was het de hostess gelukt, ze gingen gelijk met ons weer weg, hetzelfde vliegtuig…en ja je raad het al. 9 en een half uur vertraging ons vliegtuig ging kapot. Die jongeren gingen toen helemaal uit hun dag. ipv dat we s middags aankwamen op schiphol was het 4 uur snachts.
Ja benidorm is helemaal een takkeneind weg. De heenreis ging nog wel, maar terug, ik vond het verschrikkelijk, iedereen om me heen sliep of lag een heel bos om te zagen.