Denk dat ik lekker een avondwandelingetje ga maken met de hondjes.
Iedereen nog een gezellige avond en morgen spring ik wel terug binnen ! :kus:
Denk dat ik lekker een avondwandelingetje ga maken met de hondjes.
Iedereen nog een gezellige avond en morgen spring ik wel terug binnen ! :kus:
@Cynthia en Kaylo,
prettige voortzetting van de avond .
Zeer waarschijnlijk tot morgen .
Weltrusten alvast , hoewel t nog redelijk vroeg is .
:slapen:
@Kaylo en Cyn: fijne avond nog en voor straks welterusten
Zo de kerstdagen zijn weer achter de rug, voor Bloem, Trl en Cynthia wat minder gezellig. Er is weer veel gegourmet, Viva kreeg de ziekenboeg te gast, Toos, Crazy en Jac moesten werken en Hans heeft in 3 dagen flappie weggewerkt.
@trl, wat balen voor jullie dat het verzoek is afgewezen en nu kun je ook al geen goedkoop ticket vinden.
@beps haar dag is uiteindelijk toch nog omgekomen en @cyn heeft het juist weer vreselijk druk.
@roanna’s dochter is gelukkig weer bijgedraaid.
@bloem, al een tijdje niet gezien, gaat het wel goed met je? Of ben je helemaal in de ban van je nieuwe kamer en laptop?
Wij hebben weer een gezellige kerst gehad. Kerstavond kregen we allemaal visite en we hebben heerlijk gegeten samen. 1e Kerstdag was opa jarig, dus daar zijn we 's morgens geweest. 's Middags langs mijn schoonouders en 's avonds thuis gegeten en daarna de boel er weer uitgegooid (dat was even wat minder). Gistermiddag naar mijn moeder en daar waren mijn zus, zwager en de kinderen ook. Lekker gezeten en gegeten. En vandaag weer een dagje vrij. Morgenochtend werken en als de klus af is dan ga ik lekker weer naar huis. Kunnen we wat boodschappen halen, want zaterdag is het weer feest.
@MK: Je hebt een drukke kerst gehad. Gefeliciteerd met opa. Lekker genoten van je dagje vrij vandaag. Hoe is het met G, slaapt hij nog steeds door?
@toos
Jaaaaaaaaa hij heeft het ineens door wat doorslapen is. Sinds 1½ week slaapt hij door, echt heeeeeerlijk om niet meer 's nachts je bed uit te moeten.
Ik ben nu bijna een week van de borstvoeding af en G. slaapt vandaag voor de 3e nacht in zijn ledikantje in zijn eigen kamertje. De wieg kan weer terug naar mama en wij hebben weer de ruimte in onze slaapkamer.
Jullie de vakantie alweer geboekt. Bex kwam toch weer als goedkoopste uit de bus. Ik had ook een hotel uitgezocht en die is bij Bex ook het goedkoopst. Ik dacht dat we dit jaar met z’n vijven zouden gaan (wij, de kinderen en mijn moeder), maar nu wordt het misschien toch met 3 gezinnen. Even afwachten wat mijn vriendin heeft uitgezocht en daar maar kijken waar we belanden.
Wel gezellig om met een groep te gaan. Wij gaan ook met zn zevenen. Lekker hoor dat G. doorslaapt, je zal wel fitter gaan voelen als je 's nachts door kan slapen
hallooo allemaal, kerstdagen zitten er weer op. heb alles even geprobeerd bij te lezen.
was wel aardig veel he.
trl wat spijtig dat het visum is afgewezen, nog een jaar wachten is wel lang he, duimen dat je een ticket kan vinden voor de 30e.
toos : uitverkoop in Belgie wordt bij wet bepaald en is dit jaar de 3e, maar begint met 10/15 % korting en naar mate de maand vordert lopen de kortingen op tot 70/80% maar dan is bijna alles al weg. werkt dus heel anders als bij ons he
Vervelend toch om te lezen dat er toch altijd weer wat problemen zijn he met de feestdagen. Bij ons is alles gelukkig heel gezellig verlopen
ik ga nu ff uitpakken en dan snel mijn bed in want echt uitgerust ben ik niet hoor
tot morgen allemaal welterusten
hai all
ff een teken van leven hier
nee het gaat niet goed, verre van
voelt alsof mn hele wereld inmekaar gestort is, dus er is ff weinig ruimte voor social small talk op ww. hoe gezellig ook
lees wel mee, maar ff geen puf…
kijkt ook zo moeilijk tussen de tranen door,
dus tot later
Ja dat scheelt een stuk, na 5 maanden ben je echt een zombie.
@Bloem::kus:. Je weet het he, als je wilt praten…
@bloem
Sterkte! :kus:
Oh Bloem… dat idee had ik al. Verder sluit ik me aan bij Toos!
Sterkte ermee en een hele dikke :kus:
@toos
Gaan jullie samen met je broer?
@MK: Ja, broer en schoonzus, jongste dochter met aanhang en een tante
Het wordt er vast heeeelll gezellig, heb behalve van Kaylo er al meer gehoord die ook weer in dezelfde periode naar ADR gaan
@toos
Dat gaat vast heel gezellig worden!
@Mk: Jee, dat is goed nieuws dat G. nu lekker doorslaapt. Jullie hebben het dus ook fijn gehad met de kerst. Gelukkig maar! Hadden jullie ook weer vakantieplannen voor 2008?
@Viva: Zoooooo…toe maar. Je hebt gelijk hoor. Ik zeg altijd maar, zo houden we de economie draaiende. ![]()
Enneh…zijn ook al meerdere malen met de bus geweest naar al die plaatsen die jij ook noemde en ik heb precies hetzelfde. De heenreis heb je nog een beetje dat schoolreisjesgevoel, maar dan de terugweg. Pfffffff… lijkt dan geen eind aan te komen. Daarom ging het me op een gegeven moment ook zo tegen staan, maargoed we gaan het er weer op wagen. Het scheelt teveel centen. :redface:
@Toos: Het is me goed gelukt he? Dat mooie plaatje bedoel ik.
Hi, hi.
@roanna
Ik wil (uiteraard) weer graag naar Turkije.
In sept 2004 zijn we met 2 vriendinnen met aanhang en kinderen geweest. Mijn vriendin is 2 maanden voor mij bevallen. Nu is de groep dus met 2 uitgebreid en iedereen wil toch wel weer samen weg.