Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

roanna : ik help het je hopen !!! :redface:

toos : bij ons liggen de prijzen van nck**mnn en pgaus een pak hoger hoor ! Wij boeken altijd via sunj*ts, is hier in België de goedkoopste. Onvoorstelbaar hoeveel het soms kan schelen !

MK : mag ik je nog bedanken voor de geweldig lieve pb die ik van je heb gekregen ? Alvast een heel lieve knuffel hiervoor ! :kus: :kus: :kus:

@Kaylo: Even shoppen tussen de reisorganisaties loont de moeite. Het verschil met OD en BX is bijna 100 euri’s per persoon

En nu even terug naar de dagelijkse beslommeringen : ga dus eens lekker op mijn luie kont in de zetel hangen met de hondjes bij me !

Misschien nog eens tot vanavond, of anders tot morgen !

Nog een leuke dag voor iedereen !

Is hier inderdaad ook zo. Best niet te vlug bij de eerste de beste boeken en afwachten. En 100 euro’s per persoon is best wel veel hoor.

:ninja:

toch nog druk hier

:ninja:

Scheelt soms veel, maar soms zit er ook een stukje service tussen
Bij ons een keer bij de 1 met en de ander zonder airco en ontbijt…moest je wel goed voor kijken, omdat eigenlijk alle anderen met ontbijt boekten bij die acco…

TRL - Echt waardeloos voor jullie hoor! Al dat werk en energie voor niks geweest - BALEN !!:finger:

Toos - Weer opnieuw geboekt - Dat ging erg makkelijk zeg, volgens mij heeft Kaylo nog een goedkoper adres, ga je dan weer omboeken ?:smiley:
De 'Solden" in Belgie is niet zo uitbundig als in Nederland, hier willen we altijd superkoopjes en worden dan regelmatig gefopt met Uitverkoop of zoiets. In WC Wijneg** bij Antw**pen kun je gezellig winkelen en is het begin januari een beetje uitverkoop.

Cynthia - Nemen jullie oma ook mee naar Maleisie ?:nod:

@Toos: :thumbsup: :kus: Bedankt weer he! :biggrin:

Ik ga even boodschappen doen.

Tot laters…

@Antonie: :dag:

@Marifran: Nee ga nu niet meer omboeken hoor:smile:
Ik ga morgen met mn schoonzus shoppen, hadden gedacht om naar shoppingcenter waasland te gaan als ze daar uitverkoop zouden hebben. Gaan nu naar bergen op zoom, roosendaal of breda

Ik ga ervan tussen, even een bezem door de toko halen en boodschappen doen. Tot latersssssssss:dag::dag:

Pff nog 2 uur…komt niet om, kan die klok wel vooruitschoppen…!!

Wat een rust hierrrrrrrrrrrrrr

Ben op zoek naar een ticket Izmir,voor oud&nieuw heenreis gaat wel maar terug poee die zijn een stukje duurder

@Beps: Volgende keer pijl en boog meenemen en die klok van de wand afschieten. Hoelang nog?

@Trl: Ga ff helpen met zoeken. :wink:

Roanna: hahahahah Espanya… ja dat ken ik wel!! Daar heb ik mijn halve badkamer onder gek*tst… haha waren wij met school heen… Maar wat we toen te eten kregen was eigenlijk te erg voor woorden… Maar ja dat zou ik die rot jongeren ook voorschotelen :wink:

Hebben wel goeie bewaking daar, wij hadden midden in de nacht een bewaker in de kamer staan omdat hij een jongen op ons balkon had gezien… haha maar die sliep ook bij ons (3 meiden) :wink:

Trl: He wat balen zeg :kus:

Thanks all

@TRL: Weet je al waarom het is afgewezen?? En ik hoop dat je toch een reisje vind!!!

Beps,nee dat zeiden ze niet door de telefoon moeten de brief afwachten.Ik blijf zoeken voor iets al is het maar voor een paar dagen…