Ik weer thuis.
Cyn,dus oma heeft het nog steeds niet geleerd na die uitbrander van je moeder…
Ik weer thuis.
Cyn,dus oma heeft het nog steeds niet geleerd na die uitbrander van je moeder…
TRL: Nee en ze zal het ook wel nooit leren… Helaas… Had nog wel zo mijn best gedaan… Wij doen geen kadootjes, maar was maandag uit mijn werk (16.00 uur) nog even 3 kadootjes gaan scoren voor haar, paps en mams… Maar ja… Ze zal over 1 week wel weer griep hebben…
Dan ontloopt zij mijn verjaardag weer ![]()
@Cyn
Waarom heb je haar niet opgesloten in de bedstee?
Haha dat kon niet… Haha en dan kon ze nog uit een raam klimmen… ![]()
K * T visum is geweigerd:crybaby:
@Cyn
Is ze nog zo lenig dan op haar oude dag?
@TRL
O NEE … WAT ERG VOOR JULLIE!!!
Is er ook een reden gegeven waarom het geweigerd is?
@TRL: KLOTEEEEE!!! Waarom???
Dat zeiden ze niet door de telefoon moeten we de brief maar afwachten
@Trl: Wat vreselijk K*T voor jullie
TRL : vind ik heel spijtig voor jullie hoor !
Ben het niet zeker, maar denk op 2 januari dat de “solden” beginnen. Dat bedoelde je toch met de koopjes hé ? :retard:
**2008
**
[SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
[/SIZE]
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
Kleine wijziging in het lijstje.
cyn : niks van aantrekken hoor van je oma, die zal nu niet meer veranderen denk ik. Laat haar in haar “eigen wijsheid”. :kus:
@Kaylo
Je hebt prijs!!!
toos : dan kom je net de dag voor onze huwelijksverjaardag ? Geeft niks, drinken we er toch ene op !!!
???
@Kaylo: Ja dat bedoelde ik.
vertrekdatum naar ADR is een dagje vroeger geworden. Had bij Nckermnn geboekt, maar vandaag kwamen de prijzen van BX die liggen toch een stukje lager. Kon Nckermnn kosteloos annuleren en bij BX geboekt. Weet nu in ieder geval zeker dat we met transavia gaan vliegen en niet met pegasus air.
@Cynthia: Oh, wat jammer dat jullie tripje niet geworden is, wat je ervan verwacht had. En weer die OMA van je he! Zou je ze niet! :unibrow: Je neemt haar gewoon niet meer mee!
Wij gaan naar hotel Espanya. Stelt niets voor, maar mijn familie komt er al jaren vanwege de goede service en het lekkere eten. Hele dag lopend buffet. Het ligt aan het strand met een spoorlijntje ertussen. Wij hebben voor de supriorkamers gekozen, omdat je dan een TV en airco hebt. Gerenoveerde kamers dus. Kun je nagaan, dat de rest waarschijnlijk niet veel voor stelt, alhoewel de beneden verdieping, entree en restaurant al vernieuwd waren. Maargoed, ik kom er toch alleen om de douchen en slapen.
@Marion: Dat had ik ook altijd, als mijn kids uit logeren waren. Mijn zoon wou trouwens nooit bij iemand logeren, maar mijn docter was bijna alle vakantie’s bij oma en opa. Zo stil dan in huis he?
@Toos: Bij ons begint volgende maand de uitverkoop. Hebben ze ook de Sam*s in de aanbieding. Zes halen, vier betalen. :unibrow:
@Beps: Hoelang nog? 3 uurtjes nog? Zal ik ff voor je zingen? Liever niet? :tssk:
@Kaylo: Inderdaad, die man van je schiet wat af he? Maargoed, weldra ben jij weer aan de “beurt”.
@Trl: Oh meid toch. Dat is werkelijk balen en zeer k*t dan. Waarom dat nu weer dan? De een heeft het zo en jij en askim, die er zoveel moeite voor doen, wordt het geweigerd. Kan er met de pet niet bij! :so:
Sterkte ermee! :kus:
marion : heb het gezien, er staat al een nieuwe !
toos : worden wij daar toch wel “ouwe getrouwe” hé in ADR ? Maar misschien voor ons dit jaar laatste keer, weten het nog niet. Is altijd twijfelen, maar tegen het zo ver is, gaan we toch terug. Er zijn nog zoveel mooie streken in Turkije, maar we hebben ze wel al “bijna allemaalt” gezien. Dus waar het goed is … We zien wel !
Zie mijn ventje toch niet meer op waterskies staan als ie 70 is hoor ! hihihi !!!