@Roanna: Je staat er in hoor!! Lekker naar spanje, keertje vreemd gaan mag. @Marion::redface:, samos was van goeie kwaliteit, geen kater vandaag:D. In je remi op kantoor vandaag, wel lekker rustig @Beps: Al wat te doen gehad? Anders bellen wij je wel even hoor @Bloemmie: Gaat het wel goed?? @Marifran: In ieder geval een super gezellige kerst gehad, kun je met plezier aan terug denken @Trl: Eerste kerstdag in het water gevallen, tweede dag wel gezellig geweest @Viva: Je koelkast staat vast nog vol tot ouwejaar. Wel vervelend dat het een ziekenboeg was. Hoe is het met je rug? @Kaylo: Ook goed bezig geweest met deze dagen. Enne kom zeker op 21 juni een glaasje halen hoor
Ik mis ook velen hier. Het gaat toch wel goed met jullie he? :kus: :dag:
Ben blij dat velen toch fijne dagen hebben gehad. Kunnen we er weer een jaar op teren. Nu op naar het nieuwe jaar en dan alles weer van voor af aan. Moeten we elkaar weer helpen onthouden wie, waar, wanneer, enzo naar toe gaan. :lol:
Wanneer ging jij ook alweer Toos? Volgende maand ergens he? :biggrin:
Nu, werkse nog voor de werkenden en verder iedereen nog een fijne dag. Ik ga nu ff douchen en dan ff weer de boodschappen doen.
Ik ben (gelukkig) weer in town… Alweer lekker aan het werk tot vanavond 21.00 uur…
Groningen was wel ok… Wel behoorlijk saai… Geen reet te beleven daarzo… Maar heb me wel redelijk vermaakt!!!
Gisteravond terug gereden we waren het zat… en dan niet alleen het huisje… Heb de nodige opmerkingen weer naar me hoofd gekregen, maar ik heb haar “de wind van voren” gegeven… Verder is het voor mij weer ff klaar zo!!!
marion : weet eigenlijk ook niet goed wat ie jaagt … :retard:
Maar wel nog genoeg wild hier hoor, en seizoen is bijna gedaan. Denk dat het tot 15 januari is en dan wordt de jacht op mij terug geopend (mag ik hopen …)