Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Tlr: Ik heb wel wat gezien op www.sunexpress.com maar kom er niet helemaal uit wat betrefd de terugweg. Misschien kun je daar zelf even gaan kijken, als je daar al niet geweest was.

@Cynthia: Ik ken het hotel ook wel zo van buiten. Zijn al vele malen in Calella geweest, maar dan in andere acco’s.

Maargoed, wat wil je voor € 230. :smirk: Als het niks is, eet ik wel buiten de deur, maar de familie komt er al zo’n 7 jaar en is/was er vol lof over. Ach, we zien wel!

@Beps: Hoelang nog? :kus:

Ik duim voor je!!!

@Roanna: goed half uur nog!!!

@Trlover,

ik lees net je bericht van het visum. :frowning:

Hoop dat je snel de brief krijgt en dat je in beroep kunt gaan.

Roanna,bedankt had zelf ook al op sunexpress gekeken.

Antonie,denk niet dat we in beroep gaan,gaan het volgend jaar gewoon weer proberen.

@TRL
En nu MOET je al helemaal een goedkoop ticket kunnen vinden … gun het jullie tweetjes zo!!!

Trouwens … ben vanaf het werk naar de uitverkoop geweest en heb nog snel even een blouse kunnen scoren, zal hub weer blij mee zijn :redface:.

Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is… retour voor €305.

Best nog een hoop geld he?

Goedemiddag :dag:

Zussie; wat erg!!! Hopen dat je toch een goedkope ticket kan vinden om elkaar toch even te zien knuffel

Cyn; balen van je oma… Groningen is ook niet mijn favo

Beps; dat je moet werken is 1… maar als het dan ook nog eens zo rustig is dat de tijd niet om gaan… blegh!!

Euhm… nog veel gelezen over rustig… werken… en shoppen…

Met Viva gaat het weer een stuk beter… vanmorgen toen ik wakker werd, lag de kerstboom al buiten… alle kerstversiering is dus weer weg. Alleen buiten nog de verlichting.
Vervolgens de toko gedaan… met papa en Viva natuurlijk… Daarna naar de M*dia Markt geweest want mijn gekregen blue tooth oortje deed het niet… Dus een nieuwe gehaald… (ligt nu op de lader)… daarna naar stal geweest… heb Stormy even flink laten hobbelen… is namelijk erg stout geweest gisteren en de eigenaresse heeft 12 januari een wedstrijd op hem… dan moet hij natuurlijk wel lief zijn… nu helemaal verkleumd en met de laptop op de bank terwijl Viva en papa op zoek zijn naar zo’n platte tv…

Wat waren de gewenste vertrek en aankomsttijden?

Kan ik even meezoeken

nog 10 minuten…

Moet daarna boodschapjes doen, dan wil ik proberen nog ff naar de kapper te komen, en vanaaf weg…

Meld me morgen weer…
:dag:

Zussie,druk geweest dus vandaag.

Roanna,ik heb zelf een heenreis gevonden voor 99 en een terug voor 185,maar terug is dan op dusseldorf.Dus ietsje goedkoper dan wat jij had.

Antonie,het liefste de 30ste heen en dan in de loop van die week weer terug.Wel erg last minute he

Beps,fijne avond

Ik wou ook net naar de kapper, maar het was beredruk daar, dus morgen ofzo ff een poging wagen. Wel thuis Beps en nog een fijne avond. Is de dag toch nog omgekomen. :paranoid:

@Damber: Dus bij jullie alles weer netjes aan kant! De kerstspullen al naar de zolder en nu dus nog even wachten op de platte tv. Gaaf joh.

goededag allen tezaam,

Hopelijk heeft ieder fijne kerstdagen gehad. Ik heb gewerkt en mijn collega’s vonden het ontbijtje erg leuk en de mensen genoten van alles!!!
Nu op naar oud en nieuw gelukkig ben ik dan vrij.
Ga weer eventjes verder en waarschijnlijk tot oudjaarsdag en anders nieuwjaar.
Iedereen alvast een goede jaarwisseling!!

Groetjes

@Jac: Jij van hetzelfde gewenst. :dag:

@Trl: Ik denk ook dat het niet nog goedkoper kan op zo’n korte termijn, maar hopenlijk vind je nog wat. Ik kon in ieder geval niks goedkopers meer vinden, dan die jij al had.

Ik ga even achter de pannetjes. Zie jullie laterssss :dag:

Roanna,in ieder geval bedankt hoor voor het helpen zoeken.

Ik ga ervandoor,zo naar Amsterdam om me cluppie aan te moedigen,moeten tegen het cluppie van Linda…

@Trlover,

ik hoop voor je dat ze winnen, dan heb je toch nog iets positiefs vandaag

Zo ikke is thuis.
Eten staat op, en ik ga zo weer weg…

Tot morgen
:dag:

Pfff…de laatste kerstkaarten weggewerkt…gisteravond de overgebleven rollade,en vanavond de laatste onderdelen van Flappy;dan heb ik het er wel mee gehad