Oh, ook nog even naar Raak zwaaien. :dag: :dag: Alles goed daar? :dag:
Roanna: komt goed hoor… Moet het wel zien vol te houden…
ik ben weg!!!
:dag:
Cyn een geheimpje???
Waar zit iedereen toch???
Marion druk in je huis bezig, en alle zenuwen nu de baas???
Beps lekker aan de knuffel??? Hoe reageert Aiji???
vragen, vragen vragen…hihihihihihi
Goeieavond,
Heb niet zoveel te melden, krijg je als je thuis zit, maak niet veel mee. Vanmorgen wezen darten, daarna naar de makro, daar heb ik een koffie/cappu/espressomachine gekocht. Geen pads meer maar het apparaat maalt eerst de koffiebonen en maakt er koffie van. Toen naar de pedicure, voeten zijn weer een maat kleiner. Verder niet veel gedaan vandaag
@Bloem: Wow wat een deal, vinden je ouders vast leuk.
@Viva::dag:, hoe is het met hub zn rug?
toos het gaat iets beter met hub zijn rug…
toe maar een nieuw apparaat…neef heeft er een van siem*ns…maar geeft geen cappu. maar ze zijn flink duur.
Ik heb ook een siemans, met dus wel de mogelijkheid om cappu te maken. Ging 100 euries af bij de makro. Liep er al een poos over te denken, ze zijn duur, dat is waar. Maar denk dat je het verschil met een sensea er op den duur wel uithaalt. Pads zijn ook duur en een zak koffiebonen kost niet veel.
Zou trouwens TRL alweer terug zijn, ben benieuwd hoe ze het heeft gehad
Ja, dat vraag ik me ook steeds af. Waar is iedereen toch? :vak02:
Ik ben ook benieuwd hoe TRL het zal hebben gehad dit keer. Hopenlijk brengt ze ons gauw op de hoogte.
@Toos: Toe maar weer. Een nieuw koffieapparaat. De Sensea was niet meer goed genoeg. :evil: Nou meis, als je veel van koffie houd en het graag lust… dan heb je weer een hele goeie aankoop gedaan. Komen we gauw een keer proeven. Hi, hi.
@Viva: Gelukkig dat het weer beter gaan met hubs rug. Laat hem nog even met rust… dan komt het vast wel weer goed.
Hallo ik ook weer hier
Toos : nieuw koffiemachine, ik heb er ook een die bonen maalt, geen Siem.ns maar een J.ra.bevalt goed maarre bonen goedkoop?? ik heb olly en is niet zo goedkoop hoor, maar wel heel lekker. veel plezier ervan
Roanna: weer lekker in het zonnetje gezeten
Bloem : echt een goedkoop reisje geboekt voor mams en paps
Beps met Aiji naar de kleine pups, lekker knuffelen
Cyn : een geheimpje ???
Marion : sleutel opgehaald en ik denk dat ze op wolkjes daar nu rond loopt
Trl: weer terug in Nederland, vertel : hoe was het
Viva : zijn lange dagen he als je nix te doen hebt
Ik zit lekker een meloentje te eten hhmmmmm
@Raak::dag:, ik heb een zak arabicabonen gekocht om te proberen. Hoe is het verder, druk???
Toos : nee is nu niet zo druk, volgende week wel, ben ik bijna heel de week weg voor afspraken. Ben nu veel thuis bezig
Hallo koffieleutjes. :dag:
Zo daar ben ik…
Aiji en Chira ging goed…Chira is een heerlijk wijffie…alleen geen foto’s dan schijn je een SD-Kaart in je toestel voor te moeten hebben(en die lagen thuis :()
@Koffie: Hier een B*sch. Heb tegenwoordig arabicabonen van de Trokpleister…errug goed(maar geen Olly nee… Vond veel lekker, die groene van Ahhh was ook echt goed)
Nu op naar de Pizza(nog avondeten) zijn daarstraks eerst gaan slapen. En dan de nachtdienst in dus weer…
Even voor Toos.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/0-3020g_morgen.gif
@Beps: Oh, dat is handig he!!! Net als kokkie toen. Fototoestel mee en geen rolletje erin en waar kun je die nog kopen hedenterdage?
Leuk zeg, dat het klikt tussen die 2 meisjes.
Nou, werkse straks hoor! Ik denk aan je! :kus:
@Roanna::lol::lol:
@Beps; Straks de nacht weer in, lekker geknuffelt met :wub:. Weer een dagje dichterbij voor ze komt
Roanna : hahahahaha die is leuk.
Beps : weer thuis en nu ff eten,helaas geen foto’s deze keer
Toos : aan de arabicabonen nu, met scheutje koffielikeur ???
@Raak: Nee alleen koffie, over een week ga ik met de polstraining beginnen:vak02:
ik krijg van al dat gekoffieleut trek in koffie, ga ff bakkie maken;)
Inderdaad, lijkt die koffie me wel lekker met een scheutje erin. ![]()
Zijn de polsen weer stram dan Toos? Wordt het weer tijd?