@ marion foto’s foto’s foto’s!! voor en na!!! we willen foto’s!! is zoooo leuk. maar heerlijk he? t kost een boel knaaken, maar je weet waar je het voor doet, je eigen leven!! zet em op!
Marion : voor autootje gekeken en vandaag verf halen met korting dan kunnen paps en broer aan de slag, ben benieuwd
Bloem : helemaal happy qant het is bijna weekendddddddddddddd
Beps : is nog meer happy want over een paar uurtjes…komt ze eindelijk
MK : heb genoten van een hapje en een slokje maar kleinkids waren hier en die willen ook wat aandacht
Roanna : nee was dus nog niet naar bed, maar ff knuffelen, kids zitten net op school en nu is er voor de leerkrachten al een studiedag:unibrow:
Trl : ik weet alleen uit het grijze verleden wat AGOVV is, mijn vader keek altijd studio sport hihi.Fijne dag ook voor jou. Alweer een beetje over de Turkije blues heen?
Hier heerlijk :zon02: buiten, staat vriendelijk !!
Bloem: ik had het gezien ja… Ik maar weer 7 nieuwe aanvragen nu…
Beps: schiet nu op he!!! Nu nog maar 26 uur ofzo? Slaap lekker!
TRL: clubbie gewonnen… (vraag maar niet hoe )
Ik vandaag dus vrij… 2 megaaaa drukke hondjes om me heen… 1 van mijn broer… die is wel rustig… maar ook 1 van een vriend van mijn broer en die is 6 maanden ofzo… en zoooo druk… Maar goed… Dan zijn ze vanmiddag allebei uitgeput en heb ik rust
Nu postcrossen, muziekjes downloaden en verder zien wel wel :dag:
Damber vrij, hubs nog thuis…dus met zijn allen de hele toko strak getrokken, nu dus klaar, en zo onder de douche.
Beps aan het slapen en dromen over morgen
Marion naar de formid. voor verf, mijn zoon en schoondochter ook…en dan aan de gang, ondertussen ook nog op pad voor een auto, toe maar…
Iedereen vandaag al in de weekend modus…wij dus ook…
Moest TTT wel heel ver weg opdiepen.
Cynnie met de hondjes en met muziek aan de gang.
Mk doet aan wissel van de wacht
Raak is druk in huis, want volgende week moet er weer veel buiten de deur gewerkt worden.
en toen wist ik het niet meer.
Moge… ikke wakker(al ff) en druk opzoek naar vraag 12 vd WW-kwis…(pfff ongelovelijk, ik zit er nog steeds in, al denk ik dat dit de laatste vraag gaat worden…:retard: )
Nog 24 uur(misschien net 25…als ze laat zijn)
@Marion: Spannend… @Bloem: zoals al gezegd: Vind m
Bloem: hij is heeeeel veel aan het werk momenteel… dus spreken elkaar niet super veel… maar dat vind ik persoonlijk leuker dan elke dag achter die webcam :wub:
ja zo heb je elkaar nog wat te vertellen
@ beps ja ik lag eruit met de vorige vraag… vond em al niet meer leuk… bokstechniek… wat heeft dat nou te maken met reizen? maar goed…
ja vraag 11 was over een kerk in Dublin… en nu dus die luchthaven,…
Die bokstechniek was een instinker…(ben er echt 2 uur mee bezig geweest omdat ik dat doorhad)
Luchthaven, platform, airport, ik weet even geen tags meer
Plantjes gekocht(de vensterbank was spontaan ‘overleden’ sinds Rubbie ernaast ligt hahaha) Rubbie de tafel aan het ‘opfrissen’ (oude was eraf, even globaal nalopen ed)
Dan zo eens de was…huisje gladtrekken…morgen naar de markt opzoek naar een kleed voor in de bench ed…(ohhh ben gewoon nog niet eens klaar…)
@ beps had al ff voor je gekeken maar echt geeeen idee (en geen tijd en zin om uitgebreid te zoeken) heb je al op wikipedia gekeken naar lijst met luchthavens? of www.vliegvelden.pagina.nl?