Voor wie gaat slapen… truste en tot morgen
Trusten all…
@Beps: Rustige nacht en niet stiekem in slaap vallen he:dag:
Nee ik ga niet in slaap vallen… nog 7 uur haha…
Oh… daar kom ik nog even met de laatste trein. Werd even opgehouden hier en daar.
Kijk de rest wel in bed. Truste all. :dag:
Oh ja Bloem… chapeau hoor! ![]()
Oh ja… Beps… werkse en hopenlijk een rustige nacht. :biggrin: :dag: :kus:
Rustige nacht is het… te rustig. En dan merk je ook dat je (te) weinig geslapen hebt.
Nu is het 4 uur, ik moet er nog 3, en kan mn ‘luikjes’ bijna niet open houden. Rubbie is met Aiji naar boven. Hij gaat vast slapen.
Ik mag over 3 uur… EINDELIJK hihi…
Nou nog steeds knikkebollend… maar ondertussen bijna 6 uur. Ik ben er bijna door nu…
Ohhh ik wil terug naar de tijd dat we naar bed konden…
Iedereen een fijne werkdag, gezondheid, en dat alles mag uitkomen wat je wenst…
EN… Het Lijstje:
**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
!!!
Ben benieuwd trouwens hoe TRL het gehad heeft…
En nu… NAAR BED…
:dag:
Beps ::slapen: lekker
Goede morgen meiden …
En toen wilde ze gisteravond een verslag maken maar J kwam ff kletsen, en uiteindelijk val je samen in slaap. Maar daar komt ie dan.
Ik heb de sleutel, een hele bos zelfs, ik liep er bijna scheef van :unibrow:
Alles verliep soepel, alleen een paar kleine dingen die bijgewerkt moeten worden.
We waren nog niet klaar of mijn vader en moeder kwamen, mijn buurvrouw kwam me even snel een kadootje in de hand duwen (een heel mooi huisnummer, hadden we het over gehad toen we vrijdag samen keken), ook broer en family kwamen nog even langs. Helemaal super!!
Te lang blijven hangen en dus vlug vlug naar huis om een boterham te eten want er moest weer gewerkt worden. Na het werk weer gekeken naar laminaat en dat soort spul. En maar goed ook want alles is een stuk goedkopen. De man mee naar het huis met de stalen, konden wij kijken hoe het stond en hij intussen alles op meten. 's Avonds weer terug want J was nog niet binnen geweest en er kwam een vriendin kijken. J pikte natuurlijk meteen de grootste slaapkamer in. Een druk dagje dus maar das niet erg, het is voor het goede doel he!!
Zo meteen maar eens bellen naar de nutsbedrijven en hier de boel maar eens opruimen want de leraar van J komt vanavond op bezoek. Moet het er wel een beetje toonbaar uit zien he. Dan straks op zoek naar verf want vrijdag gaan paps en broer het trappengat verven. Is nu echt kanariegeel. Wel zonnig maar niet echt mijn smaak.
Tot straks meiden … ik ben wel erg ego momenteel maar over een paar weken ga ik mezelf beteren, dan heb ik tijd genoeg!
@Bloem
Ook jij flink afgevallen. Super meis!!! Tenminste … als het niet komt doordat je je beroerd voelt want dan is het minder natuurlijk.
@TRL
WELKOM THUIS!!
Hoe was het? Ben benieuwd naar je verhalen.
Marion : klinkt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:kus:
Goedemorgen…
Bloem goed gedaan zeg al meer dan 10 kilo kwijt…(ik wil ze ook wel kwijt hoor)
Tlr…welkom thuis…zal weer wennen zijn.
Marion…bij de proxis is deze week de verf 20% goedkoper…en bij de korwei op alles 15% korting het is maar dat je het weet…(zoonlief krijgt volgende week de sleutel van zijn nieuwe huis, dus moet ook van die handel hebben, gaat het dit weekend maar vast halen, scheelt toch een heleboel geld…nu heb je de kwasten ect, bijna voor niets). En je mag echt wel emo zijn hoor daar is niets verkeerd aan.
Beps eindelijk naar bedje toe, heeft de halve nacht zitten knikkebollen…
Goemorgen all. :dag:
@Marion: En wij maar wachten gisteravond, maar zie hier. Het klinkt allemaal geweldig meid en zo te lezen genoeg hulptroepen, dus dat wordt een paleisje straks. Nou, je hebt het verdiend hoor. :kus: Worden even drukke tijden voor je… maar dan heb je ook wat he!!!
@Beps: Dat was weer een zware nacht he! Hoeveel nog? Nog 1 vananvond? En dan ??? Tra, la, la, la.
@Raak Ook al weer vroeg aan de ontbijttafel met klepdoos. Hi, hi. Vandaag weer thuis werken?
Ik nog steeds problemen met de MSN site. Kan die site er hier niet meer op krijgen. Kan wel de mail ( via omweg ) lezen, wel msn-en, maar de site doet het hier niet meer. Maargoed, ik kan er voorlopig even zo mee doen, tot dat de buurman weer ff tijd voor me heeft.
Iedereen een fijne dag verder hoor! :dag:
Roanna : goedemorgen, ja ben thuis aan het werken
Viva : ook goe3demorgen
Nou hier is het werk voor nu al weer weg…dus ga mijn tijd weer volzitten:beef:
@ Viva: Succes ermee. Jij wordt nog eens slapend rijk van je werk. :unibrow:
Nou, ik ff showeren en dan ook even aan de slag hier.
Latersssssssss :dag:
PS: Mocht je al thuis zijn TRL…WELKOM THUIS.
gaaap
schrok om 7.45 wakker… in 30 minuutjes, gedoucht, brood gemaakt en naar het werk
kom ik hier aan, ligt de server eruit, kon dus nix doen, maar alles weer op and running, dus gauw aan de slag!!
@ marion klinkt heerlijK! lekker genieten en druk bezg dan en idd genoeg hulptroepen
@ beps slaap zacht
goedemorgen :dag:
even snel zwaaien… vanmiddag foondienst, dus dan kom ik nog wel even gluren ![]()