Uiteindelijk geen visdag, gewoon hier gegeten. Elke keer komen er winkels amusement aanbieden, en dan krijg je een lot… Win je nooit wt(bril, ketting ed). Nou ik win zilveren oorlellen. Moet je natuurlijk naar die zaak(in de hoop dat je wat koopt…(hahaha not!!!) wij aan met z’n 6-en met die pick-up naar Alanya. Kijken maar kopen niets bij die gruwelier, en gaan een klein hapje eten hahaha
Roanna en Kokkie waren op de koffie. Kokkie en H. op t podium met de buikdanseres haha… Was weer een gezellige avond
Roanna : echt zo jammer voor jullie van die horror start he en dan nog verkeerde koffer ook pfff maar gelukkig opgelost en nu heerlijk aan het vakantie vieren. Ook wij gisteren aan Toos gedacht, met A&J er op Schiphol nog over gehad want J was toen het gebeurde bij hun in Bonaire
Beps : wat sneu zeg, op zo’n moment mis je idd je hondjes tuurlijk, wil je gewoon even knuffelen he
Jullie visite gehad en een supergezellige avond, ook nog eens een prijs(je) gewonnen
Bloem : jij gisteren geen topdag gehad, reis gemist en nu te duur, ruzie zelfs met bf maar toch nog een huisje op het oog dus een leuk vooruitzicht
Roanna,een slecht begin van de vakantie,maar nu volop genieten…
Cyn,ook wel oke hoor.
Bloem,eerste ruzietje gehad… Wel lekker geslapen? En leuk huisje op het oog.
Ik ook,maar ja zal eerst de mijne moeten verkopen,heb wel gereageert om een woning van de woningbouw die te koop staat,vorige keer stond ik 3de nu 2de,wie weet is er iets te regelen als ik 1ste sta. Ook nog een andere leuke woning gezien,maar dan zal ik ook eerst de mijne moeten verkopen.
C straks om half 10 op schoolreisje… mag dus wat later op school zijn en zijn om 14.15 weer terug…
Trl : leu C op schoolreis, is er wel lekker weertje voor, hier tenminste, niet te warm en droog. Jij ook al leuke huisjes gezien, hoop dat er voor jou iets te regelen valt dan
Idd…wat een slechte start was onze vakantie. En idd Raak wat jij al zie, voor niks dus dat Schiphol hotel geboekt. Pffff… maargoed dat we alles niet van te voren weten.
Ja dus gisteravond bij die meute op de koffie geweest, waarbij ik eerst nog plat op de bek ging omdat ik een opstapje miste, maar gelukkig goed afgelopen, dan alleen nu een zere teen, maar dat mocht de pret niet drukken. Was echt ff weer gezelli om de meesten weer even te zien en lachen natuurlijk dat kokkie en H. de man van Viva er weer uit gepikt werden om op toneel te komen.
Vanmorgen eerlijk met z’n beiden naar de Hamam geweest en een heerlijke massage gehad, Zalig. Die gozer wist trouwens precies te vertellen waar mijn knelpunten zaten. Wel frappant. Hamstring wat ik voel bij het tippelen thuis en natuurllijk nog restant van mijn frozen shoulder, maar nu weer alles los voor zover dan.
@Bloem: Zo, eerst een beetje ruzie, maar hopenlijk alles weer oke en nu op zoek naar een huisje. Succes.
@TRL: Jij dus ook nog steeds. Tja wie weet kan je wat regelen met de verkoop of miss wel inruil van je eigen appartement.
Is het nog steeds zo warm bij jullie? Ik heb wel Nederlands tv gezien even gisteravon laat maar ben toch in slaap gevallen voor het nieuws.
Zo, nu even nog een klein dutje doen en dan showeren en dan aanschuiven en dan maar weer eens even naar het centrum op aan. Lekkere wandeling in ieder geval. Doegi.
@Linda: Wat jammer en succes met het zoeken naar wat anders.
Mk,ja C heeft het droog gehouden,ze waren precies op tijd weer terug…
Roanna,och jee het zit je niet mee,nu weer plat op de bek gegaan… Maar gelukkig geen verwondingen. Hier nu regen en af en toe wat gedonder.
Ja mag de woning nu bezichtigen…Dus eens kijken of het wat is… en dan verder zien…
spannend trl. ik vind het ook mega spannend. de vorige keer een huis gekocht was niet zo’n succes dus twijfel heel erg of ik het wel wil en nu etc. overigens gaat het om mij alleen, en zeker niet samen hoor!
c lekker schoolreisje gehad? waar was hij heengeweest.
de jongens maandag en dinsdag musical op school. eindstuk van groep 8. ben wel benieuwd.
net wezen sporten… te warm… ugh. nu met een biertje maar dommel alweer zo wat in slaap. te moe.
@beps: bedankt voor deze zinloze informatie GRAPJE!
Zijn J&H nog in ADR of zijn ze al thuis? @TRL: leuk dat C op schoolreisje is geweest! Hij zal grote verhalen hebben of niet. @bloem: ondanks warmte wezen sporten!! Goed bezig geweest
Ik last van de warmte! Ik klaag niet hoor, vind warmte lekker, maar mijn longen protesteren. Steeds benauwd pfffff Maar goed deze dagen hebben we weer gehad!
Wens iedereen fijne avond toe!
So! Hehe eindelijk iets leuks deze week. Had bikinis besteld via een engelse website. Die hebben meer grote maten (alleen maar!!) en dure merken voor veel (heeeel veel) minder geld. Net binnen en gepast. Zit wel 2 leuke setjes bij!! Jeaah eindelijk weer eens een bikini die past. De rest moet wel terug ( op eigen kosten maar ok). Ben dus helemaal blij. Kan dus nu op vakantie! En naar het zwembad. Of bij mn broer in de tuin
Goedemorgen
Trl : spannend, ben benieuwd of het helemaal naar je zin is, succes
Bloem : jij mooie bikini’s gescoord voor een leuke prijs
Roanna : heerlijk naar de hamam geweest en een fijne massage gehad