Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Mk klinkt goel zeg…lekkerder dan hier morgen 35 graden en hoger dat is niet echt lekker zeg maar meer dan heet maar ik klaag niet hoor.
Raak jij ook heerlijk genieten ook ik zag de foto van j. Proost
Beps rustig aan…denk aan de woeffies mirgen met dat hete weer deuren en ramen dicht en airco aan.
Roanna staat leuk die broekjurk zit dat nou lekker?
Allereerst: Linda… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst. :kus:
En daar hoort een:
@Viva: Ja, het zit gewoon net als een jurk, alleen… je moet altijd hulp in de buurt hebben om de rits van achter open te maken als je naar de wc moet. :o Kan er net zelf niet bij. Hahaha. Je moet alleen geen haast hebben dus als je naar de wc moet.
Lieve dames…en vakantiegangers… allemaal een fijne dag. Wij gaan straks even naar D’ter en zo dadelijk komt ff mijn schoonzus op de koffie, dus nu snel showeren.
Doe kalm aan met die warmte he…Heerlijk!!! :cheer:
Mogguh
Linda : ook hier : gefeliciteerd
Roanna : staat leuk hoor je broekjurk, maarre denk idd een beetje onhandig als je naar de toilet moet Veel plezier in Deventer
Viva : gelukkig zitten jullie dicht bij zee voor de nodige verkoeling
MK : ja hoor is ook hier volop genieten
Beps en Bloem : jullie allebei niet al te best geslapen vannacht
Cyn : jij weer in het lijstje en bijna op vakantie, ook nog een mooie tas gehad dus jouw dag kan al bijna niet meer stuk he
Voor iedereen een zonnige dag toegewenst :dag:
Pfff bikkelen hier,zou eigenlijk wel naar huis willen maar kan ik niet maken he…camping weinig te doen,geen speeltuin alleen sprinkussen.vrienden zwemmen weinig hooguit half uurtje dus zit meestal alleen bij het zwembad met de kids .c
Pfff bikkelen hier,zou eigenlijk wel naar huis willen maar kan ik niet maken he…camping weinig te doen,geen speeltuin alleen sprinkussen.vrienden zwemmen weinig hooguit half uurtje dus zit meestal alleen bij het zwembad met de kids .c vermaakt zich wel maar in turkije hebben we meer plezier samen…misschien als c wat ouder is het dan beter is.of een camping waar meer te doen is.
@Beps :kus: @Linda gefeliciteerd! @roanna ik heb een jurk met een rits die ik met veel rekken en strekken vast en los krijg, maar dat hoeft slechts 1x. Hij staat je goed. @Viva de hitte in NL en TR is niet te vergelijken, hier nu 30 graden maar heerlijk. @trl nu eet je zeker dat kamperen niet helemaal jou ding is, dan maar alleen bij het zwembad… Jammer. @mexx mooie tas gekregen, lief hoor.
knoop doorgehakt, vriendin vaarwel gezegd. En zelfs met duidelijke uitleg snapt ze t nog niet!! Nou geen energie meer insteken, het is prima… Wat minder prima is, is dat zij op m’n zus haar honden zou passen volgende week… Dus de huidige logee’s gaan komende dinsdag naar huis, en dan komen de drie honden van m’n zus hierheen… 2,5 wk… Ja consequenties… En kan moeilijk m’n zus nu nog voor t hoogseizoen een pension laen zieken(alles is vol!) mijne gaan weer naar t vertrouwde adres(ben e nog steeds dankbaar Jac!!)
Beps: soms moet je beslissingen maken waar consequenties aan hangen… Weet niet exact wat er gebeurd is maar geloof zeker dat je de juiste beslissing gemaakt hebt!
Zo ist Cyn! Helaas moet ik dan gewoon de komende 3 wkn 7 honden verzorgen… maar denk vast dat dat meer energie geeft dan dat de afgelopen maanden me gekost hebben…
Werk valt mee. Kon bij baasje ff ei kwijt. Nu tot 21 uur werken
Nieuwe dag, nieuwe kansen… Pfffff lekker geslapen MET airco tenslotte!
net terug uit t bos, zo ff shoppen, bakkie doen bij vriendin, en door naar m’n werk… Nog 2 daagjes en dan VIER!!! vrij…
Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.