@Bloem: Oh, dat klinkt leuk en was het dus vast ook.
@Raak: Voor jullie dus ook op Scheveningen. Kun je nagaan he hoe druk. Ik zag het gister ook op tv. Maarja, jullie weer lekker een dagje genoten en dat nemen ze niet meer af.
@Cyn: Jullie zijn er uit, alleen nog even elkaar data’s aanpassen. Ik ben benieuwd. Leuk, leuk.
@Beps: Oh meid toch. Niet leuk om zo te moeten werken. Ik hoop voor je dat dit snel op te lossen is, want dit houd toch geen mens vol. Sterkte.
Wij doen het gewoon rustig aan met die hitte. Wij waren gisteren nog even een paar uurtjes naar de achterhoek geweest. Tsja…wij zijn nu eenmaal niet van die strandmensen, dus zul je ons en met name mij, daar niet zo snel vinden. Zelfs in het buitenland niet, maar och wij vermaken ons op onze manier ook goed en met dit weer gewoon een beetje plan-plan , dan is het wel uit te houden, want we klagen NIET hoor! Zeker niet. Hier hebben we zolang op gewacht. :zon02:
Bloem : dan heb je dat toch nog snel gedaan, fijn dat jullie zo genoten hebben ! Tsja enne vandaag weer maandag dus aan het werk, helaas voor jullie he
Beps : jeetje wat een temperaturen, moest verboden worden dan te werken he
Roanna : zeker moet je nu een beetje rustig aan doen met die warmte hoor
Even dan de berichten van mijn moeder…
Het is helaas niet goed. Er zijn tijdens de scan 3 plekjes op de long gezien plus dan de bult bij haar lies.
Deze weken allemaal onderzoeken en dan volgende week een kijkoperatie bij haar long waar ze een punctie van de plekjes gaan nemen.
Dit hoeft geen uitzaaiing van te zijn, maar evt een ander soort kanker.
Verder gaan ze kijken voor de behandeling als dit kan in de streekziekenhuis of VU amsterdam of in de antonie van leeuwenhoek ziekenhuis.
Wij zijn erg geschrokken van deze berichten, we hadden stille hoop op…
Maar het mocht niet zo zijn.
@jac dat is cerontrustend nieuws. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte? Dat denkt niet echt de lading. Maar weet wel dat we aan jou en je moeder denken, met je meeleven en duimen, hopen en wensen voor het beste. Stap voor stap. Knuffel voor jou en als je wilt, je mag alles delen he?
Jemig Jac, dat is geen leuk berichtje dat je hebt geplaatst en voor jullie natuurlijk een K bericht. Je hebt altijd hoop dat het meevalt maar als je dit dan hoort. Vreselijk balen, een vervelende tijd straks met alle onderzoeken en de uitslag daar weer van. Heel veel sterkte, ik leef met jullie mee :kus:
@Jac: Och meid toch. Wat een nare berichten dan. Ziet er niet zo goed uit dus. Wat vind ik dat erg voor jou en natuurlijk nog meer voor je moeder. Nou, wie weet wat ze in de ziekenhuizen nog voor haar kunnen betekenen. Je weet maar nooit. Heel veel sterkte gewenst en wat Bloem al zei, wil je wat kwijt… gooi het eruit. En anders weet je vast nog wel iemand prive te benaderen. Wij hopen en duimen weer voor jullie mee.
Wat is het nog warm he!! Net nog weer een paar km gelopen en had gelukkig weinig last van de warmte.
Ja tis erg benauwd. Erg slecht geslapen ook en zwem nu alweer weg. Keuken is 1 groot fruitvliegjes festijn. Brbbrbr moet ik vanmiddag echt wat aan gaan doen jukkie
hier is het gelukkig in huis nog steeds heerlijk koel dus kan goed slapen
Beps : werkse maar weer dan in de warmte
Bloem : fruitvliegjes, klinkt alsof er ergens iets ligt
:ITALY:Raak,25 juli : Italie,finale Ligure:ITALY:
**
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]MK: 26 juli t/m augustus: Kusadasi[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**
Cyn: 27 juli Groningen
Trl : 28 Juli t/m 12 augustus : Camping domaine du Couriou Frankrijk
Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]**Jac: 03 sept t/m 17 sept: Aegean Dream Turgutreis
Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
@Jac: Oh, wat vind ik dat erg voor jullie, maarja…sluit me aan bij wat er al gezegd is. Misschien nu even beter zo, zodat al je aandacht nu eerst hier naar uit kan gaan… Heel veel sterkte in de komende tijd. :kus:
@Bloem: En de fruitvliegjes weg kunnen krijgen? Tja, dat heb je met dit weer. Ik heb er zelf zo’n hekel aan en doe altijd zo voorzichtig mogelijk met dit weer. Gooi alles gelijk in de groene container, maar toch heb ik ze soms ook.
@Viva: Ook langs deze weg, nog even…gefeliciteerd met je hubsie.
Hier in vooravond een flinke bui gehad en wat gerommel, maar alles met alles viel het mee, maar het is wel lekker afgekoeld buiten. Wilden we bakplaten buiten met onze kids, kwam net die bui, dus alles naar binnen verplaatst, met de tuindeur wijd open, werd het toch nog een gezellig etentje. (zomaar een keer) Hele week mooi weer en net toen wij alles buiten hadden staan… pffff…Maargoed, hebben we weer gehad. Fijne avond all. :dag:
Hier alleen warm. Pppfff even 5 minuutjes wind en daarna weer rustig
@roanna ja das dus een beetje het probleem. Ik heb geen groenbak. Alleen een ondergrondse container voor alles. Ik doe 2 mnd met een zak dus dat doen we nu maar niet, maar betaal voor elke keer de container openen 2 euro nog wat. Heb nu kleine vuilniszakjes gekocht. Dan kan ik die dichtknopen en beneden in de berging verzamelen en dan kn 1x alles onder de grond mieteren.
Tis wel een gedoe. Had zo’n spuitbus gekocht. Verder heel de keuken gesopt want die beestjes gaan overal zitten waar t plakkerig is. Wasjes gedraaid en nieuwe ansichtkaarten (online) gemaakt. Verder gekeken naar stellage kasten zodat ik wat zooi naar de berging kan verplaatsen. Huis is zo vol met troep en rotzooi en andere dingen, moet echt nodig opruimen. Zucht.
JAC, vakantie afgezegd, niet leuk, maar nu even het beste. Sterkte :kus:
Viva, hebben jullie een leuke verjaardag gehad?
Roanna, net een bui als je wilt gaan eten, maar wel gezellig gegeten samen.
Bloem, vies hè die vliegjes. Nu maar kleine zakjes opsparen.
Raak, morgen lekker weer weg, heel veel plezier!