Goedemorgen.
@Beps: En? Ben je nog geslaagd voor nieuwe maat kleding en tweelingmutsen? Fijn is dat dan he een paar maatjes kliener!! Maarja, je bent dan ook zo goed bezig. Top !! :kampioen:
@TRL: Ja, nu is het midden en oosten aan de beurt wat vakantie betreft. Onze buurtjes en meerderen in de straat gaan allemaal binnenkort weg, dus lekker rustig voor ons oudjes in de straat. :biggrin:
@MK: Dat was het zeker en van die mooie weer momenten moet je het toch hebben en ga je met plezier op weg.
@Raak: Jij kunt zo verder met vakantie vieren, want jij hebt het gewoon meegenomen hier naar toe.
@Linda: Jij mag ook al gauw en voor zover ik hoor, blijven deze temperaturen, dus hoop ook voor jou daar.
@Jac: Ik wens je weer sterkte. Hopelijk mogen en kunnen jullie vakantie’s toch doorgaan, maar eerst even de berichten van je moeder afwachten.
@Viva: Weer oplopende temperaturen vandaag? Dan ook nu alvast sterkte. Hier is het nu buiten al over de 20 graden en het kan vandaag hier tegen de 28 worden, dus reken er maar op, nog warmer in mijn achtertuinje. Hihihi. :zon02:
@Bloem: Hoe gaat ie daar nu bij jou? Nog steeds moe? Pfff…en je moet nog even tot aan je vakantie. Nou, ik hoop in ieder geval dat het momenteel wat rustiger op je werk is. Sterkte ook.
@Cyn: Ook nog vol te houden bij jou op het werk? Ik las en hoorde dat het nog redelijk doorloopt met de boekingen voor de vakantie. Moet ook!!! Hahahaha. En zijn jullie er al uit? Of heb ik wat gemist? Ik kreeg trouwens alsnog een mail van Euroclaim, dat ze mij toch konden helpen met de (corrie) zaken, maar heb netjes terug gemaild dat ik nu al in voorzien was en al een ander had gevonden die me op dat moment wel kon helpen en de papieren al weg waren.
Nou ladies… iedereen een hele fijne dag. Indien mogelijk, geniet weer van het zonnetje en de warmte. Ik in ieder geval wel, al moet ik nu wel eerst even de bedden verschonen, dus ga alles ff lekker buiten over het balkon hangen.
Oh ja, momenteel tippelt kokkie s,avonds met mij en die heeft iedere keer andere route’s. Ik heb geloof ik wel 7 km gelopen gisteravond. We waren wat later weggegaan en tegen 10 uur weer thuis, maar wel heel lekker met dit weertje.
:dag: