Goedemorgen.
Heerlijk te lezen dat iedereen elkaar weer helpt met het zoeken naar de voordeligste vakantie.
@Bloem: Ik wil ook best eens opletten als ik wat zie. Enneh… werkelijk weer mooie foto’s van je gezien op FB.
@Mexx: Ik sluit me bij de anderen aan. Ik zeg niets waar dan ook, maar wens je via wel heel sterkte en wijsheid. :kus:
@TRL: Ik denk ook, als je nu wat wilt, moet je niet al te lang meer wachten, vanwege al die kortingen, alhoewel… de ene korting sluiten ze en de volgende kortingen verzinnen ze weer een naam voor. Ik hoop dat als je nog gaat, je wat vind wat in he budget past.
Een leuke vergelijkingssite is ook wel: Travelta.nl. Je kan daar zelf zoeken en krijg je meestal meteen diegene bovenaan die op dat moment het voordeligst is naar waar en wat je op zoek bent.
@Beps: Nog lekker vrij las ik. Geniet ervan. :dag:
@Viva: Dat bedoelde ik dus ook bij jou. Jij zegt, hoe je nu hebt geboekt, had je dat niet aan kunnen geven bij Corriedon en dan het verschil terug krijgen? Of wijkt het teveel van elkaar af? Maar evengoed… dit is ook een leuke prijs hoor en dan ook nog met seniorenkorting. Heeft kokkie zelfs nog nooit gehad. Hahahahaha. Maargoed, alles is mooi meegenomen.
Hoest verder nu met je? Weer een bietje opgeknapt?
@Raak: Mogge… :dag:
Ik was dus gister even bij onze zwager geweest en die red z’n eigen al behoorlijk, al zijnde wel in een rolstoel voorbewegend en weet al helemaal de weg in dat tehuis. Naar omstandigheden gaat het best goed, al denken ze/we wel … dat hij rechts helemaal verlamd blijft. Maargoed, daar krijgt hij nu ook die therapie voor, om zijn eigen toch op vele dingen zelf te kunnen reddden in de toekomst en daar werkt hij heel goed en hard aan mee.
Vanmiddag heb ik een afscheidsreceptie op mijn oude werk, want de laatste (oudere) kokkkin gaat met pre pensioen (mijn leeftijd) en heeft ook nog aan mij gedacht, wat ik natuurlijk zeer waardeer, want hebben toch wel 25 jaar samen gewerkt.
Kan ik meteen het nieuwe Even A’doorn bekijken, wat ze zijn zo aan het bouwen en verbouwen geweest, dus wil het nieuwe restaurant graag zien.
Zo, verder wens ik iedereen een fijne dag… en tot ergens weer. :dag: