Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Viva : een supervakantie voor jullie allemaal en tuurlijk ga je er van genieten, dubbel dit jaar denk ik zo na al dat werk en die drukte :slight_smile:
Roanna : bedoel je of wij nog op vakantie gaan, ben vorige maand teruggekomen :)))) en J gaat 9 juni, dus betekent voor mij ook vakantie maar dan hier lol2lol2lol2.
Vanmiddag gaan we naar zoon en kleinkids en zo te zien kunnen we in de tuin zitten :cheer:

@Raak: lol2lol2lol2… jij vrij!!!

Hier niet druk, maar wel ff lekker zo. Rubbie heeft ‘puppie-zit’ dienst haha… EN nachtdienst gehad: Ze zullen allebei wel lekker slapen haha

@Viva
Ik weet niet of ik morgen online ben, dus alvast bij deze:
Heel veel plezier in GU, lekker genieten, gezellig met z’n allen! Gelukkig op tijd weer hersteld en nu even lekker niets.

Lieve Viev en fam!!!

Heel veel plezier met jullie gezin. Zalig om die dingen met elkaar te doen(weet ik uit eigen ervaring!!) Voor allen zijn dit dingen waar je je leven lang op terugkijkt…
Jij lekker veel tijd met je knuffel en vooral lekker genieten!!!

Ik ‘baal’ wel dat ik het niet ga redden dit jaar, maar meld maar dat we nog komen…:slight_smile: ooit!!!

Veel plezier :vak01:>>>

Wij weer thuis van een lekkere en leuke dag,eerst vanmorgen wezen zwemmen met vriendin en kids,daarna bij hun thuis wat gedronken,en met z’n allen een ijsje gaan halen in het centrum hier,bij de ijssalon waar we normaal gaan een gigantische rij,dus naar de andere gelopen,was veel te doen in het centrum,C zich nog laten sminken :slight_smile: daarna weer naar vriendin,waar haar man frietjes ging bakken…:slight_smile:

hi ladies, ik ook weer thuis. om 10h begonnen, eigenlijk hier om de hoek en 22.1 km later, en bijna precies 7 uur later (om 17h dus) waren we bij de Efteling waar broer+vriendin ons op kwamen pikken, naar hun thuis, zo aanschuiven met eten. de jongens wilden ook mee en hebben zonder 1 kik te geven de hele 22km mee gelopen. ik ben kapot, maar zij gingen nog even buiten spelen. mn neus verbrand en we hebben ontzettend veel dingen gezien waarvan ik niet eens wist dat het hier in de buurt was. echt genoten vandaag. heerlijk!

@ viev fijne vakantie, geniet ervan, probeer de batterij lekker weer op te laden en alle zorgen en ellende lekker achter je te laten. veel plezier
@ beps en? hoe was het welkomsonthaal toen je weer thuis was? altijd leuk als je weer terug komt, hij had je vast gemist
@ trl mmmhh patatjes, daar heb ik ook wel zin in, van wandelen krijg je trek
@ roanna gefeliciteerd met zoonmans, was het een leuke verrassing? en hoe was het vandaag?

Viva; nog even snel; fijne vakantie!!!

De rest; tot morgen!

Zooo ikke ben weer wakker… alles klaar voor de werkdag, en dan komt Rubbie zo weer thuis. Afwisseling vd wacht ;)!!!

Vievje op Schiphol(Of al in >>> )

Iedereen tot straks, ik meld me wel ergens…:kus:

Goedemorgen meiden. Nou we zijn er bijna klaar voor. Nog even een beetje makeup erop en gaan met die banaan de taxi komt om. 7.45, uur en dan richting rotterdam. Kort nachtje gehad lagen pas kwart over twee in bed.
We stonden muurvast in de parkeergarage in amsterdam. Toppers niet zo goed als andere jaren. Nou meiden tot over ruim twee weken…toedelsssss!

Viva : is al op zestienhoven en stapt zo het >>> in
Beps : jij weer werken, aflossing van de wacht
Roanna : was je gisteren helemaal vergeten te feliciteren met je zoon, sorry en bij deze. Heeft ie een leuke dag gehad ? En jullie ook ?
Trl : jullie zo te lezen ook een leuke dag gehad, het was ook wel lekker weertje, alleen nog een beetje koud. Morgen wordt het echt mooi, beloof ik :)))
Bloem : wow meer dan 22 km gelopen ! chapeau hoor en de nino’s ook mee, leuk! Is zeker een mooie route die je gelopen hebt, wij rijden ook vaak over de kleine weggetjes en langs het water, schitterend
Fijne dag allemaal :dag:

:turkey:Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi :turkey:

Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Raak,hier was het niet koud hoor,C liep gewoon in een t shirt :slight_smile:

mogguh

ugh, tis vroeg, rood verbrandde neus (maar doet geen pijn) en kleine oogies, op naar de sportschool voor een uurtje body balance en misschien nog ff sporten, beetje stijfjes

@ viev goede vlucht
@ raak morgen mooi weer? 50% kans op regen of bedoel je daaro in kusa? daar kan ik nie heen gaan nie… :frowning:

allemaal een fijne dag, ik ga weer verder met dingen in mn vrije dagen proppen :slight_smile:

:turkey:Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi :turkey:
:ITALY:Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie:ITALY:

Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Zo :tongue:

Oeps,sorry Mexx

Hahaha geeft toch niks :wink:

Goedemorgen nog.

Ik dacht eerst maar even aan de rituelen en :was: hangt al buiten. Nu nog wel ff showeren.

Bedankt ladies voor de felicitaties. :chin:

@Raak: Ik bedoelde eigenlijk gister… ga jullie vandaag nog wat leuks doen, maar ik ben nu weer helemaal bij. Hihihihi.

@TRL en Mexx: :cheer: :cheer:Bovenaan.

@Bloem: Prachtige foto’s van je gezien.

Viva is al ruim onderweg. Kreeg nog even een wapje toen ze al in de plain zat en ik dacht alles op tijd gegaan bij hen. Hmmmmm… heerlijk! Wat zullen ze genieten.

Nou, verder even niet veul te melden. Hier ook iedereen weer aan het werk, dus lekker de ruimte voor mezelf even.

Oh ja, was zeker leuk gister. Heerlijk gegeten daar en nog het een en ander gescoord. ( leuke setjes ondergoed enzo ) spekkoek voor de mannen hier thuis en verder was het heel gezellig met de zussen en zwager. Heen en terug rechtstreeks kunnen treinen, dus nergens over hoeven te stappen en plaats genoeg, dus hoe relax kan het nog meer.

Fijne dag all. :dag: Voor de werkenden… werkse nog even.

hi girls

weer terug, awh voel me zo goed he!! ongelooflijk, echt elke dag is weer een nieuw kadootje. lekker wezen bodybalancen deze ochtend. daarna nog een uurtje cardio/fitness gedaan, zonnebankje gepakt en nu even lunchen en dan klaar maken voor mn date. hij komt me ophalen dus zit een beetje te dubben hoe netjes mijn huis moet zijn voor het geval hij nog even binnenkomt of dat ik wil dat ie na afloop nog even binnenkomt… hahahha

het zonnetje schijnt weer lekker, al waait het flink, weer een mooie dag dus

@ roanna owh klinkt echt gezellig en rechtstreeks is altijd fijn, als je dan goed zit, gewoon blijven zitten en op het eindpunt uitstappen. leuk dat het gezellig was

@ trl en mexx, awhhh wat staat dat leuk! mn favo landen, turkije en italie samen op 1. geniet lekker van de nr1 positie! (beetje jaloers!)

TSSS die Mexx: Gewoon 3 keer op 1!!!
En nu: Slot erop!!!