Jac gefeliciteerd!!
Raak: die hangen aan de boom… Haha nee is opgelost…
Jac gefeliciteerd!!
Raak: die hangen aan de boom… Haha nee is opgelost…
Koliboli,gefeliciteerd.
Roanna,wil niet alleen met kokkie op vakantie dus ook maar omgeboekt
grapje hoor maar als het beter uitkomt waarom ook niet dan ![]()
Raak,nee nog niet gefietst met C het regende hier.
Nou kan weer niet slapen hihi.
Bedenk me nu dat het wel heel rustig wordt in sept lol2
@Viva
Gefeliciteerd met je knuffel, hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
@roanna
Ongeboekt en nu gezellig samen op reis!
Ik net een etentje met de vrouwelijke collega’s en ex collega’s. Heel gezellig, maar nu wel moe.
hi ladies
@ roanna omgeboekt, sept is een geweldige periode om te gaan, dat blijkt ook wel, toppie
@ jac gefeliciteerd! altijd goede motivatie om goed te beginnen he
hiero moe, maar nog ff de dag afsluiten, was nog niet thuis geweest. was gaan kijken voor de fiets die ik in gedachten had, maar zag nog een andere, maar niet in de juiste kleur, ff naar andere winkel waar ze allebei zouden staan, maar toen zag ik een derde… dus weer terug bij af.
verjaardag was super gezellig… baal alleen dat ik morgen alweer een andere afspraak heb, dus ga maar gauw afronden
@ viev fijne verjaardag morgen/strax
@ beps hopelijk kun je een beetje slapen
owh ja, goed nieuws, dokter aan de telefoon, bloed zag er erg goed uit. doel was binnen 2jr medicijnvrij, ben nu 1 jaar verder en mag (van 4 naar 3), nu naar 2 tabletten!
truste
YEAHHH Bloemmie!!! Dan weet je weer waar jet voor doet. En gewicht en medicijnen kwijt
Ja ik geslapen, maar korter dan gehoopt. Nu opstaan en naar t werk. Daarna wandelen met vrienden en dan weer slapen en morgen werken. Hihi dan pas WEEKEND
Bloem; wat goed!! Lekker gevoel moet dat zijn!!
Zo goeiemorgen!! ![]()
Helaas vandaag weer werken… Echt totaalgeen zin, maar ja…
:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
,
Goedemorgen
Bloem mooie berichten meis.
Ik weer op de been nog niet helemaal de oude maar we kunnen weer uit bed.
Viva fijne verjaardag an G. Vandaag!
Bloem,positief nieuws lekker hoor…
Beps,niet zo best geslapen een lange dag dan.
Mexx,werk ze
TRL: Thanks! ![]()
Goedemorgen all.
@TRL: Jawel hoor. Kokkie wil ook best met mij alleen op vakantie, maar om een paar redenen wilde ik het verschuiven. Ik had (achteraf) ook best wel een beetje te vroeg geboekt toen (Oktober) al en dan komen er nu dingen op ons pad, die toch om verschuivingen vragen blijkt nu en gelukkig kon dat. Zelf had ik 4 sept in gedachten en had ook daar gekeken, omdat ik wel dezelfde prijs wilde aanhouden, maar dacht later… ach missschien wel net zo leuk om samen op te reizen en Viva had er geen moeite mee en de prijs in bijna gelijk gebleven, ondanks het omboeken. Zodoende dus.
@Mexx: Leuk zeg dat je toch eindelijk na wat heen en weer gemail van Beps je mooie tas hebt ontvangen. Valt me trouwens ineens op, correct me if i’m wrong, heb jij nu ook ineens een vip bij je naam staan? En bij anderen is die weer weg! Oh, enneh… werkse ook! :dag:
@Bloem: Kijk, dat zijn hele goede berichten. Dan wordt het weer duidelijk dat je het allemaal niet voor niets doet.
Btw… jammmer voor je vader weer dat het maar zo kort was en nu pas weer in Mei. Schiet dan ook niet op zo he en ook geen vastigheid dus. Moeilijk ook op die leeftijd denk ik.
@MK: Oh, wat gezellig. Dat mis ik zo nu en dan ook nog wel hoor. Zo met de collega’s even weg. Maargoed… die tijd heb ik natuurlijk ook al gehad.
@Jac: Nou meid, gefeliciteerd hoor. Weet jij ook waar je het voor doet. Op naar de volgende module, neem ik aan. Succes.
@Viva: Gelukkig weer een bietje opgeknapt en kan je vandaag toch naar het taartje met 1 kaarsje erop. Ik vond de verjaardagen van de kids en later de kleinkids ook altijd leuk, maar 1 jaar… is en blijft altijd apart. Zo schattig. Veel :foto: maken natuurlijk!! Fijne dag allen.
@Raak: Ja, ik hoop het ook voor kokkie hoor, maarja… het weer zit echt niet mee, maar wie weet volgende week alsnog. Oh ja… heel veel plezier bij die mooie bloemenpracht daar in de kuststreek. Geniet ervan. Kan J. zijn :foto: uitproberen. Hahaha.
@Beps: Jij nu op het werk en dan nog leuke dingen doen, dus jij komt de dag ook wel weer door. Werkse weer hoor! :dag:
Nou meiden, ik weet niet wat we vandaag gaan doen. Ik laat me wel verrassen. Pffff… Alleen het weer al maakt me triest. Nu schijnt het zonnetje en dan is het weer pikkedonker met fikse buien. (K*Tweer)
Fijne dag al. :dag:
@Roanna: dat is het rare he, we boeken NOOIT zo vroeg haha…vroegst was ooit begin dec. En dan ineens blijkt het niet de beste tijd te zijn… Ach zijn we weer dezelfde tijd daar, alleen andere omgeving ;)!!!
@Viev: Veel knuffelplezier: Camera mee ![]()
@bloem
Wat een goede berichten!!
Roanna: klopt… dat kreeg ik er ook voor 1 jaar bij om het “leed” wat te verzachten!
mogguh!
en mijn vip ding is enkele weken geleden verlopen. geen behoefte om het te verlengen.
@ roanna geweldige update! mooi hoor. lekker dat je nu een vakantie hebt die beter in de agenda past, al moet je nu nog wel iets langer aftellen geloof ik?
zal lekker rustig worden hiero begin sept!
ugh, ikke net pas wakker, zou een fotoshoot hebben maar die excollega belde of we het niet beter een andere keer konden doen ivm het weer… weer geen probeer eigenlijk want had al andere ideeen maar die kater die vond het allemaal minder. dus we hebben het verzet. mezelf na een 1.5 uurtje extra slapen toch maar uit bed gehesen voor de sportschool.
vanmiddag nog ff kijken voor die fiets… moet gewoon maar 1 kiezen denk ik…
Beter zo… ze moesten echt wel iets doen om het goed te maken…
Ach het is best druk denk ik
Zo meiden ik weer terug van onze knuffel, zo lief allemaal…al die mensen een man of 30, allemaal zingen, rode konen…al die indrukken, geen taart geplet, maar heel lief een hele punt opgegeten. Niet gehuild, maar zo moe… al met al een geslaagde dag.
Oma heeft het volgehouden op de paracetamolletjes, en ook nog een moederdagkadootje van hubs gekregen…of heeft hubs een vaderdagkadootje gekregen nou ja vul maar in.
Ik rijd in de "goede /nette"auto onze opel…hubs in een oud karretje van 17 jaar oud Peugeot 106, maar die krijgt nu wel gebreken…dus hier is ze dan mijn "nieuwe"auto.
11000 kilometer mee gereden, dus als het goed is kan ik hiermee goed de stad door crossen, hubs gaat dan in de opel rijden…
KIJK DAN!!! Gave bak Viev!!!
Gefeliciteerd en veel fijne km, maar vooral veilige KM!!!