Turkije (medio mei)

Hallo (Low Budget) Zonliefhebbers!

Ik (V, 42, roker, niet lesb, reggae-lover) kan, wil en ga naar Turkije van 16 mei t/m 27 mei. Heb nog niet geboekt, omdat het in eentje best stukkie duurder is. Dus vandaar deze oproep.

Mocht jij (of “jullie”, hoe meer, hoe beter!) in deze periode ook vrij zijn, kunnen we wellicht samen kamer boeken? Of evt. apart van elkaar reizen/boeken, maar wel in hetzelfde hotel? Of laat me gewoon even weten in welk hotel jij geboekt hebt in deze periode. Btw… “Free 2 move” is wel een lijfspreuk van me!
Zou dus wel fijn zijn als je zelf ook makkelijk contacten legt en niet “wereldvreemd” bent.

Ik ben bekend in Turkije. (Dit wordt geloof ik mijn 16e X?!) Hoef niet veel luxe, maar wel A.I. Plek maakt me vooralsnog niet veel uit, maar (dorp in buurt van) Alanya/Bodrum wel sterke voorkeur.

Ik ga voor het zonnen en de rust, maar hou ook zeker wel van stappen (Geen house of puber-discotheek!!), of een jeeppie huren en beetje rondrijden.

Neem vooral contact met me op (nagihapuntswagersapestaartversatelpuntnl), dan kunnen we verdere info (o.a. pic’s!) uitwisselen en kijken of het misschien wat wordt.

Güle, güle!