Ik wil graag in de kerstvakantie even naar de zon. Nu heb ik een reis (gegarandeerd vertrek) bij Summum (http://www.summum.nl/rondreis/rondreis-turkije-special-38.htm?tab=overview) gevonden, waarbij de 2e persoon gratis mee kan. Zonde om daar niet van te profiteren. Dus wie heeft er zin om mee te gaan, dan delen we de kosten en kunnen we voor 300 euro 8 dagen naar Turkije. Waarschijnlijk moeten we dan wel een kamer delen, wat mij betreft geen probleem. Ik ben een vrouw van 51 jaar. Wel graag snel reageren.
Erna, deze reis heb ik in juni met corendon gedaan. Ik had in alle hotels een tweebed-kamer als single.De prijs was veel lager. Het excursiepakket is nog niet betaald, ook niet bij summum. dat kost nl 139 euro en dien je ter plekke te voldoen. Tot slot, Corendon heeft een laagste prijsgarantie voor pakketreizen, dus je bent daar nooit duurder uit en zelfs als je liever met 2 personen gaat kun je toch beter apart boeken, want dan heb je elk je eigen kamer.www.corendon.nl
Erna, ik heb nog eens op beide sites gekeken, maar summum biedt de reis niet meer aan op 24 december. Summum gaat weer op 14 en 28 januari en Corendon op 11 en 18 januari. Als jij 24 dec. al geboekt hebt wil ik met je overleggen om alleen de ticket te gebruiken, waardoor ik een goedkoop ticket heb en jij een 2-p. kamer voor allleengebruik. Ik ga dan zelf naar mijn apartement in Side, omdat ik niet 2 keer dezelfde rondreis ga doen. Mijn emailadres is adriaan89@freeler.nl.
Ik heb inmiddels een andere reis geboekt>>>, maar kan niet vinden hoe ik het bericht kan verwijderen, daarom maar even via een bericht. Reis is overigens ook niet meer boekbaar.