TUI of Gobest?

r

Hey!
Afgelopen zomer heb ik voor TUI gewerkt als kidsentertainer (Barkie kidsclub). Ik zat op Rhodos en heb een geweldige tijd gehad. Aankomende zomer werk ik weer voor TUI.
TUI is een goede organisatie, maar dat is Gobest volgens mij ook. Het verschil qua werk is volgens mij dat je bij TUI ook minstens 1 dag in de week met het volwassenanimatieteam mee moet spelen in de avondshows (dat was bij ons zefs elke avond) Dit was erg leuk, maar houdt er rekening mee dat je soms na de shows ook nog moet oefenen voor volgende shows en je hierdoor vaak pas laat klaar bent met werken. Wij maakten soms dagen van 09.00 tot 02.00. Dit is opzich niet erg, maar je moet het wel heel leuk vinden. Ook werk je in een internationaal team.
Bij Gobest heb ik het idee dat je echt alleen met de kinderen werkt en in een Nederlands team zit. Ook moet je 1 dag in de week mee met de hostess om nieuwe gasten op te halen. Dit weet ik, omdat ik er ook over na heb gedacht om daar te gaan werken.

Ik zou zeggen…ga gewoon naar allebei de selectiedagen. Als je er bij 1 niet doorheen komt heb je altijd die andere nog. …Kom je er bij allebei doorheen …kan je altijd nog beslissen.
Heel veel succes en ga je uiteindelijk voor TUI werken dan zie ik je in mei waarschijnlijk wel op de trainingsweek!
groetjes,