hallo allemaal,
ik ben uitgenodigd voor de selectiedag op 5 januari van TUI voor kidsentertainer zomer 2011, ben benieuwd of er al meer mensen zijn die ook zijn uitgenodigd !?
:zon02:
hallo allemaal,
ik ben uitgenodigd voor de selectiedag op 5 januari van TUI voor kidsentertainer zomer 2011, ben benieuwd of er al meer mensen zijn die ook zijn uitgenodigd !?
:zon02:
Hoi hoi,
Ik ben ook uitgenodigd!
Als je wil kun je me toevoegen op msn: rian_psv@hotmail.com
Groetjes
Hebben jullie al bericht gehad of jullie zijn aangenomen?:cheer::cheer:
Ik ben helaas niet aangenomen!
Kreeg eerst een mail van wel maar de dag erna een telefoontje toch niet!! Erg jammer!
jaa ben aangenomen ![]()
Nope… ik heb wel gesolliciteerd maar ben niet op gesprek uitgenodigd of wat anders.
Ik ben ook 5 januari op selectiedag geweest en kreeg meteen de dag erop bericht dat ik ben aangenomen :cheer:
Heej allemaal:D
Ik ben uitegnodigd om op 23 februari naar de selectiedag te komen in rijswijk voor kidsentertainer,ik wil graag vragen of er al mensen eerder op zon selectiedag zijn geweest en hoe het is en wat ik kan verwachten,en of er toevallig iemand is die ook 23 februari na de selectiedag gaat?
Veel liefs,
Mandy
Hé Mandy,
Succes bij de selectiedag de 23e! Je moet je niet te druk maken over de hele dag hoor. Allereerst krijg je een voorlichting over de organisatie waarvoor je gaat werken, verzekeringen etc. Daarna een korte voorlichting over het werk en daarna moet je jezelf voorstellen (in het engels). Daarna doe je nog een aantal activiteiten en daar gaan ze je op beoordelen. Aan het einde van de dag heb je nog een kort gesprek met een tweetal mensen van de organisatie over wie je bent, waarom je het werk wilt doen, of je een voorkeur hebt, welke sporten je beoefent, etc. (dit ook allemaal in het engels)
Okeej dankjwel he!,kijk dit is de eerste keer dat ik zoiets ga doen,wil het al heel lang majha zoals bijna iedreen er is n verschil tussen willen en ook doen,dusja had echt geen idee wat ik mij er van voor kon stellen,dus vind het echt fijn dat je even gereageerd hebt!
dus je krijgt sport en spel en theater en mini disco?
ik heb al veel mini disco gedaan ma ben altijd bang op zon dag dat k zenuwachtig word ofzo en alles vergeet haha:D,ma normaal lukt het mij ook goed met kinderen dus…
werk jezelf ook voor tui deze zomer of voor gewerkt?
Veel liefss
Ik ga zelf deze zomer ook voor tui werken. Heb al verschillende jaren op campings gewerkt maar nooit voor tui.
Wij hebben een soort rollenspel gehad en een mini disco gedaan. Wees gewoon jezelf. Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn hoor, de sfeer is gewoon gezellig.
Heel veel succes met de selectiedag!
Ik ben ook uitgenodigd de 23e, ben heel benieuwd!! Ff iets leuks verzinnen om mezelf voor te stellen… :biggrin:
Hey ik wil ook heel graag werken als kidsentertainer, maar kan nergens vacatures vinden… kan je mij er misschien mee helpen? ik wil heel graag naar hurghada toegaan, kan dat met de vacatures van TUI???
Het is trouwens de 22e :biggrin:
@ fcn: het is goed zoeken, maar er zijn verschillende organisaties waar je kunt solliciteren (Aldiana, Club Med, TUI, Thomas Cook enz)… Wat alleen een nadeel is, is dat er gezocht wordt naar mensen die flexibel zijn, ook wat betreft de bestemming. Ik zou graag naar Turkije willen, maar heb gemerkt dat alle organisaties zoiets hebben van ‘we hebben liever iemand die het niet uitmaakt waar hij/zij heengaat’. Je kunt natuurlijk een voorkeur aangeven, maar als je per se naar Egypte wilt, dan zit er een kans in dat ze je niet flexibel genoeg vinden. Stel dat ik straks hoor dat ik naar Cyprus of waar dan ook moet, dan is mijn plezier niet minder! Ik heb er gewoon ontzettend veel zin, no matter waar ik terecht kom :zon02: Ik wens je veel succes met zoeken!
Ik was zelf ook op de selectiedag van TUI de 22e, maar ik heb nog niks van ze gehoord…
Heeft een van jullie al bericht?
Ik heb vandaag bericht gekregen en ben aangenomen !!
Wanneer was je er de 22e, ochtend of middag??
Ik ben ook aangenomen!!![]()
Ik had alleen terug gemaild en toen kreeg ik een mailtje dat Saskia Wiesli t/m 8 maart niet op kantoor is, en je moest voor 9maart het laten weten… Dus ik denk dat ik morgen nog even bel voor de zeker of het geen probleem is…
Ik was 'smiddags ![]()
Jeej wat leuk!! Ik was er ook 's middags! Wie ben jij dan? :hihi: Ik had als presentatie een soort pagina uit een vriendenboekje gemaakt… En ik deed een rapper na die zijn gouden tand kwijt was hahaha!
Groetjes Mirjam
PS wil je ff laten weten als je gebeld hebt? Denk dat het wel goed komt hoor…
Ik was het meisje met de paraplu! Dus ik heb heel de middag naast jou gezeten,
Ik heb gebeld en het is geen probleem, ze regelt dat 9maart allemaal.
Groetjes!
Kon niet missen dat jij ook aangenomen werd! Tof!Ben benieuwd wie er verder van onze groep door zijn… Dan zie ik je denk ik 15 april op de trainingsdag…! Groetjes