wij hadden zo’n witte (rechts)
hij at ook chips…was zo’n leuk gezicht…
Mn zus had een valkparkiet. Was aan komen vliegen. Ze noemden hem: Dodo, dappere Dodo…dat moet je ook wel zijn om daar te wonen… Toen bleek Dodo een vrouwtje, trouw elke maand/6 weken een ei… En toen ginggie dood…dodo!!(gelijke letters he…hihi)
Haartjes uit de prut, gewassen, nu ff wachten en dan drogen en KLAAR… Bij de kapper €35 en nu €10…kan ik nog eens met de meiden van weg zeg maar…!!!
Viva: Ik zie niets!!!
goeiemiddag allenmaal,
Jeetje, nr. 69 alweer! Jullie gaan wel supersnel hoor. Kan het echt niet meer bijhouden, neem me maar niet kwalijk!
Nou, over een weekje zitten manlief en ik dus in Istanbul. Heerlijk vooruitzicht hoor. We hebben er zin in. Maar eerst hebben we nog iets wat helemaal niet leuk is, zelfs erg dramatisch. Ons overbuurmeisje van 3 jaar is maandag vrij plotseling overleden, ze wordt morgen begraven. Dat hakt er wel in. De hele buurt hier is van slag en het hele dorp heeft t erover. Goh, waarom moeten zulke dingen nou toch gebeuren hé? Al je eigen leed valt dan in het niet als er zoiets vreselijks gebeurd!
Wees ervan overtuigd dat ik zo af en toe probeer bij te lezen, maar dat ik niet reageer omdat ik er stomweg geen tijd voor heb! Iedereen alvast een goed weekend toegewenst en ik meld me wel weer eens.
Dikke knuffel voor jullie allemaal XXX
Gefeliciteerd met deeltje 69. Jullie hebben weer heel wat afgeklept. Ga straks even bijlezen. Heb het de afgelopen dagen druk gehad met van alles en nog wat en het gedoe met zuslief zit me gewoon niet lekker. Maar goed nog een paar dagen dan is dat klaar. Vandaag weer de hele dag cursus gehad en het op mn sloffies gehaald.
@marifran: Gefeliciteerd met de 32 jarige baby
@Crazy: Gat wat een akelig verhaal. Vind het altijd zo oneerlijk als ik iets hoor. Bij ons zitten mensen van 80, 90 en zelfs 1 van 103 die maar gewoon door blijven gaan.
@Roanna: Nieuw vogeltje?? hebben ooit eens een parkiet gehad, kon kletsen als de beste en super tam. Was altijd los. Helaas is hij verdronken in een pan hete soep.
@Viva: Hoe is t’ie nou?
@Damber: Date vandaag, SPANNEND
@Beps: Hoe is het met de prut op je hoofd?
Verder ben ik het even kwijt, komt misschien straks wel weer boven drijven
Brrr Veel te nat om het centrum in te gaan,snel naar huis gegaan.
Roanna,auto moet voor de keuring dus hoop dat er niet te veel aan mankeert.Me ouders hebben ook een parkiet gehad die praatte zelfs,was net een papegaai…
Crazy,vreselijke berichten zijn dat zeg,zo klein en jong…Sterkte.
Toos,dus nog steeds niet van je zus af…Zit ze nu nog steeds dwars?
Beps hier nogmaals de foto die ik bedoelde
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:bM9NPdUje-mOOM:http://dhz.punt.nl/fotoboek/t_128122_312096.jpg
nou ik krijg hem er niet op, dus klik maar op de link, dan zie je hem ook.l
Toos, ach dat is zielig verdronken in een pan hete soep, jullie vogeltje…stop zuslief ook in zo’n pan en de boel lekker gaar laten koken
Crazy, wat een vreselijk bericht, veel sterkte ermee…
gefeliciteerd met het nieuwe deel, is ook wat heb ik een vrije dag, maak ik de bavalling niet eens mee:(
@ marifran gefeliciteerd en veel plezier in a’dam
@ beppie- haartjes weer netjes gekleurd
@ crazymar - jeetje wat erg, logisch dat iedereen van slag is, is toch niet eerlijk zo’n jong meisje
Oja en heb de IND gebeld,vragenlijst was binnen gekomen.Kan 6 tot 8 weken duren,maar ze rekenen vanaf de aanvraag datum dus dat is nu al 4 weken geleden dus hoop dat ik niet al te lang meer hoef te wachten…
trl, dat is fijn dat de lijst binnen was, hopelijk hoef je korter te wachten dan nog 4 weken en krijgen jullie daarna goed nieuws!
Tlr. we zullen allemaal voor je
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/1175815379_www-animaatjes-nl.gif
Seray,dat hoop ik ook…
Viva,dank je !!
@Viva: Ik zie nog niet veel, eerlijk gezegd. Wat moet het voorstellen, als ik vragen mag? ![]()
@Crazymar: Oh, wat een vreselijk bericht.
Ik heb het hier eigenlijk ook nooit verteld, maar van de zomer is hier ook een overbuuf van 29 jaar jong overleden die net vorig jaar kerst een tweeling had gekregen. Na de bevalling bleek ze een hersentumor te hebben. Bah, wat een nare dingen allemaal en zo oneerlijk.
@Toos: Ook weer even aan boord? Houd dat gedoe met zus dan nooit een keer op? Wat een gedoe he? Wees inderdaad maar blij dat het binnenkort allemaal geregeld is, kun je haar mooi vaarwel zeggen.
Vogeltje in de soep? Hoe kreeg tie dat dan voor mekaar?:unibrow:
@Beps.:Weer helemaal strak in de kleuren? Dat bedoel ik maar. € 10 of € 35 scheelt nogal. Daar kun je weer leuk dingen met hubs of je vriendinnen mee doen.
Och jee, komt mien manneke weer met een dooie kanarie naar beneden. Da’s wel toevallig. Hebben we het over vogels, gaat er weer een dood. Hij probeert er nu een hier in de kooi te zetten. ( een levende dan he! ) Nou, kieken maar of dat zo wil.
@Trl: Duim voor je dat je positief nieuws krijgt. Kreeg een mail van het weekend van zuslief, die loog er niet om. Ze heeft wel ingezien dat het verstandig is om onafhankelijk van elkaar te tekenen maandag.
Haartjes netjes, kleurtje weer als vanouds…
@TRL: Ik duim voor jullie!!!
@Toos: Ik denk aan je…nog ff volhouden!! En dan kan het boek dicht, met alles wat erin hoort!!!
@Damber…GENIET!!! (en proef smakelijk :lol:)
EN nu ga ik eten…wat: Oerhollands: Stamppot hutspot met een bal en kaantjes…jammieeee
@Roanna: Vogel vloog los en er stond een pan soep op, daar is hij in geland. Kon hij niet tegen:unibrow:
Ja nog drie dagen, dan gaat het boek met zwarte bladzijde definitief dicht.
@Toos: Laat haar… Al is dat makkelijk gezegd, ik weet het…Maar het heeft ons toendertijd het beste bevallen, het LAMAAAAA gevoel!!
En de vogel… Ja die van ons viel dood neer. Classius Clay verkocht zn tegenstander een rotklap, en die ging KO en ons grasparkietje gelijktijdig… HAHA
@Roanna: Ja de haartjes zelf doen is toch goedkoper…en dan willen ze nog föhnen enzo…en de kassa maar rinkelen! Gister heeft zussie de pony ff op maat geknipt en nu de kleurtjes goed erin… Prima weerrr
Ikke ga weer…