Viva - Wordt niets ??? Volgens mij is het al wat, lig in een deuk hiero
Marifran…wordt een heel deel onderbroeken lol echt geloof me…hihihihihi
Ja hoor Beps, dat is een kater. Wat zie je dan aan dan? Of moet ik eerst rammelen? ![]()
roanna het is geen konijn…die moet je rammelen…
Ik had gister al zo’n voorgevoel over deel 69.
Ik dacht al, dat word niks… dan lachen.
@Viva: Oh, is dat zo? Kun je nagaan dat ik niks met dieren heb.
Nou is mijn vogeltje ook nog net dood, heb ik misschien alleen nog wat wandluizen over. Nouja, men kan ook niet altijd alles hebben.
Roanna,neem je nog een nieuw vogeltje???
Viva - Roanna - Laat maar komen hoor die lol, ben helaas zelf niet zo grappig maar zit me hier regelmatig rot te lachen.
Volgens mij zijn jullie nog sneller met de vingers als met de mond (eehhh, nou ja laat maar staan ook)
Moet nu nog even langs de spiegel, over een half uurtje de file in richting A’dam, mijn baby is vandaag 32.
Groetjes en tot morgen
@Viva: Ja hoor, want het is best stil nu hier in huis. Weet alleen nog niet wat voor een.
Roanna - of platjes, kun je geld mee verdienen.
Viva denk dat je gelijk krijgt, moet nu echt optutten , dooeeii
@Marifran:Gefeliciteerd dan ben je baby van 32.
Fijne dag nog verder.
@Bep: Wou nog even zeggen dat ik je krabpaal mooi geworden vind. Wel handig die hubs van jou. Die ken ook alles he? :unibrow:
@Viva: Je zag nog bleek, maar al wel een bietje opgeknapt?
Leuk voor Damber weer dat ze straks weer een date heeft.
Marifran,gefeliciteerd en een fijne avond
Dames,mijn dag zit er op,ff nog het centrum in dan auto wegbrengen voor keuring en misschien tot vanavond…
Marifran…gefeliciteerd.
Roanna…wil je een stille of een zingende vogel…
Tlr…lekker het centrum in, auto naar de garage is weer wat minder
mijn buurtjes hebben mozambiek sijsjes, die zingen zo mooi…maar zijn kleine vogeltjes.
Zelf heb ik ooit een valkparkiet gehad, je weet wel met zo’n kuifje…ik werd gek van dat ding hoor, hij kon schreeuwen als de beste, heb hem toen weggedaan, naar een oude dame die de hele dag thuis was. Het was de buurvrouw van mijn vriendin…het beestje leefde helemaal op daar, en praatte als de beste…zei bijna alles.
Roanna, kijk maar eens op deze link
Roanna, ik voel me wel wat beter dan gisteren en eergisteren…maar ik zie er nog niet uit.
@Viva: Ik denk ook dat het een valkparkiet wordt, maar wel een jonkie. Die kun je nog een beetje vormen.
We hebben hier al wel mooie zingers thuis hoor. Mijn manneke kweekt kanarie’s, maar die staan in 2 hokken op zolder en kan ze hier horen zingen. Maar dat is niet wat we zoeken zeg maar, voor in de huiskamer.
ja dan een hele jonge nemen hoor, die van mij was heel erg tam, ging bijvoorbeeld in bad op tafel, gewoon een plastic bak met water op een handdoek, en badderen maar…