Viva, ja ik weet het!! Maar doordat zijn telefoon de hele dagen al uitstaat… ik kan hem niet bereiken… Ik denk ook niet dat hij online komt… Mijn smsjes worden niet afgeleverd…
Goeimiddag iedereen !
Proficiat met het 69’en deeltje ! :o
Heb vorig deeltje evenbijgelezen, dus wat ik er me nog van herinner :
beps : poezen hebben ook een luxeleventje zo te zien ? Sexy paaldanseresjes ! ![]()
damber : is cupido nou langsgeweest :wub:? Of moet ik dat lezen ik dit “69” deeltje ?
bloem : hoe viel de eerste werkdag mee ? Hoop voor jou goed !![]()
viva en roanna : jullie hebben wel een te gekke avatar ! Vind ze heel tof ! Moet elke keer lachen met die poes haar muts ! ![]()
En nu even bijlezen in die nieuwe deeltje.
P.S. Grammaticatest is goed gegaan (denk en hoop ik !) !![]()
Ben nog aan het bijlezen, zit nog maar aan blz. 8 ! Wat een gekwetter ! Maar moest echt wel lachten met :
viva : een kale stam met ballen ! (van de kerstboom dan) ! hihihi !
Cyn…het lijkt erop of HIJ juist geen kontakt wil met jou…
Kaylo…ja genoeg om bij te lezen…ennuh…in bad geweest, zijn de klevers van je rug???
Zo ik zo lekker badderen…en ff wat
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cosmetica/5.gif
smeren, dan lijkt het misschien nog wat…want ik zie eruit als een
en dan vanmiddag…

bleh…
goede…lunchpauze
@ trl, nee ga niet van O naar utrecht lopen!!
toch iets eerder weggegaan, eerst wezen pinnen en daarna door naar hiero… kostte wel wat extra meters op de fiets, maar vooruit…
heb nu geld enzo en kan hopelijk meteen de bus pakken
owhhhh die emoticon!! geweldig, echt viva! weet alleen niet of ze er zo ‘saucy’ bijloopt hihi
anyway uhm… ben ff de weg kwijt denkik, weet niet…
Viva: nou ja prima dan… dat zou het allemaal nog makkelijker zijn!!! :biggrin: ![]()
@ cyn hoe was je toets gegaan?
Ja voor mijn gevoel wel goed
maar moet toch mijn cijfer maar weer afwachten he!!!
das altijd zo
maar heb jij besloten de turkije reisgids links te laten liggen en ga je ze wel uitpakken voor de klanten, offffff kan niemand die bij jullie komt er 1-tje meekrijgen???
nou lekker is dat
kan ik ff op internet en dan is er niemand meer
nou ikke ben weer weg
:dag:
![]()
![]()
even snel stiekem spieken hier ![]()
![]()
![]()
Toos - lekker shoppen vandaag
Viva - doet het huis een keer op zijn frans
Cyn - wordt nog steeds door sint verwend
Bloem - gepind en op weg naar Amersfoort
Roanna - ook aan het werk
Antonie - druk met het nieuwe project of zijn alle ogen weer op je gericht?
Zo, het kan er weer mee door, lijkt weer wat…heb wel de makuptas geplunderd maar zo kan ik tenminste naar buiten, zonder dat de hele straat leegloopt met gillenden mensen…hihihihihi
Zo huisje schoon,zo op weg naar t centrum,bah maar het is K*T weer…
Bloem: haha klanten krijgen de gids wel hoor!!! Maar ik wil gewoon eens wat anders!!! Portugal trekt mij heel erg nu… Misschien dus in september naar portugal…
gosh…het is hier uitgestorven, waar is iedereen…
goededag allemaal,
Is ook wat he van die vliegtuig ongeluk in Turkije. 59 mensen hoor ik net op RTL nieuws.
Heb net gewerkt en dan hoor je geen nieuws.
Maar goed ze lieten net beelden zien van de passagiers voordat ze aan boord gingen.
O eng vond ik dat omdat er ze nu niet meer leven.
Bah