Damber,:wub::wub::wub::wub: wat zal jij lekker geslapen hebben…Helemaal met je hoofd in de wolken…:D:D
Bloem,ojee wat nu lopen??Sterte vandaag met je werk
Damber,:wub::wub::wub::wub: wat zal jij lekker geslapen hebben…Helemaal met je hoofd in de wolken…:D:D
Bloem,ojee wat nu lopen??Sterte vandaag met je werk
@Bloem
Dat is sh*t, duurt het weer langer voordat je op weg kan naar Amersfoort.
@Damber
Zit op de rose wolk vandaag
Goedemorgen allen, wat een grijze sombere dag vandaag…heb alles bijgelezen, was hier gisteravond weer als vanouds, met samon, biertjes en wijntje, ik hoop dan niemand een kater heeft overgehouden.
Damber…in de zevende hemel…hihihihi
Beps…op studie
Bloem…toch eerst naar huis
Tlr…halve dag…en dan naar de garage, en kadootjes kopen voor alle verjaardagen.
Ikke vandaag maar even met de franse slag door het huis, voel me wel weer wat beter, nou wel een beetje bibberig, maar dat gaat wel weer over.
Hey meiden…
Sorry ff niet bijgelezen… Hier alles goed, weer aan het werk… Askim nog steeds niet gesproken… Woensdag lekker kadootjes gehad voor Sinterklaas… Spelletje voor DS, boek over 501 wereldplekken, leren agenda en chocola!!! Lief he!!!
Damber, :wub: :wub:
x
Goeiemorgen,
@Beps: Succes vandaag!
@Trl: Maar een half dagje vandaag, lekker om de week mee af te sluiten. Hopen maar dat je auto niks mankeert.
@Damber::wub::wub::wub:
@Viva: Doe lekker rustig aan vandaag
@Bloem: Jij oo succes vandaag
@Antonie: Ook weer present, wanneer is je dochter jarig
@Marion: Arm ook rust geven he
@Cyn: Je hebt het maar getroffen, nou al sintkadootjes
Vandaag lekker vrij, mag het weekend weer aan de crock. Trouwens geen kater van de samos hoor. Straks even een bezem door de toko halen en vanmiddag even shoppen. Moet een kadootje van de sint halen voor mijn bewoners en heb leuke laarzen gezien
Toos: ja goed he!!! En jij lekker shoppen vandaag!!! En morgen crocken…
Ik heb morgen lekker vrij!! Ga eens lekker uitslapen… Ben alleen thuis, dus dat gaat helemaal goed komen!!
Goede morgen !
@Cynthia - Jij bent flink verwent door een vroege Sint.
Nog steeds geen verbinding gehad… Vervelend hoor , moet je elke keer opnieuw moed verzamelen. Mss is het handig om alles wat je wil zeggen in een brief te doen, deze te posten en dan pas de telefoon pakken. Dan kun je het aan de telefoon kort houden en naar de brief verwijzen.
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley20/LO1sweetheartHL2.gif
Gezellig dat je ons een beetje op de hoogte houd, we genieten met je mee.
@Bloem - Wat heb jij toch veel tegelijk, geen wonder dat het wel een te veel wordt. Maar dit komt ook wel weer goed als je maar even tijd neemt om het op een rijtje te zetten. Gezellige avond bij je vriendin!
@Beppie - Op cursus vandaag, Succes!
@Tkl - Ook al een druk programma en maar hopen dat de garage rekening mee gaat vallen!
@Viva -
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley17/INCleanSweepingMaidHL1.gif
Leef je uit! Maar wel een extra bakkie tussendoor hoor, je bent vast nog niet op oorlogsterkte!
@Kaylo - Hoe is het gisteren afgelopen met de test.
@Seray - heb je mijn post over dat fotowoordenboekje Point-It nog gelezen.??
Marion - Roanna - Toos _ Antonie - Filiz Ohhhh beter geen namen noemen, nu vergeet ik vast iemand!!! Maar in ieder geval prettige dag en werkze !!
Goedemorgen allen.
Sorry, maar als ik dit geinige plaatje
van Marifran zie, moet ik toch echt aan Viva denken. Die volgorde en dat tempo. Ha, ha.
Wel goed drinken tussedoor he Viva. Je moet je eigen wel nat houden. Is goed voor de afwatering en komen dan alle giftige stoffen weer mee. ![]()
@ Damber dus getongzoend!!! :nod: Lekker… alhoewel… da’s lang geleden zeg!
@Cynthia: Zo, die oude man is wel gek op jou he? Nu al zoveel kadootjes gehad. Nu, ik nog steeds niks, nada, nothing.
@Toos: Ook nog een leker dagje vrij en dan morgen weer oudjes knijpen. Toos, je staat er nu bij he? Aftellen dus! ![]()
@Bloem en Bep: Veel succes met werken en studie.
Verder weet ik ff nie meer.
@Roanna: Ja ja, nog 54 dagen
Kijk dat schiet al op!!! Poeh dan ben ik over 40 dagen al 21… WAAAAAAAAAAH waar blijft die tijd???
@Toos: Zo, lekker hoor! :zon02: Hebben jullie ook wel verdiend na al die narigheden.
Ik ga ff verder hier, want moet zo weer werken en het is vrijdag, dus wou ook nog ff wat doen voor het weekend.
Fijne dag allemaal en Toos shopse vanmiddag en Cyn lekker nog een dagje werken en dan ook vrij. Staan er nog leuke aanbiedingen in de gids van HI?
Laters…
Toos neem jij even een fles Samos mee voor vanavond, want je bent gisteravond lekker aan de gang geweest, dus alles is op en jij gaat toch nog even naar de winkel. ![]()
:dag:
Ja dat is goed, heb net 6 flessen besteld, ga ik vandaag ophalen:biggrin:
Werk ze vandaag:dag:
Roanna: ik heb de gids nog niet uitgepakt… Heb besloten om Turkije voorlopig even te laten voor wat het is… mag van mezelf dit jaar (2008) niet meer heen…
Nou Marifran, dit tempo heb ik nog niet
maar ga gestaagd door, met af en toe een rustpauze…rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Cynnie…goed idee van marifran een brief en dan bellen…hoef je idd niet steeds moed te verzamelen, en niet zo streng voor jezelf zijn.
Toos…op laarzen jacht van de Sint, lekker hoor, en dan sjouwen ook met al die flessen samos.
Roanna…inspiratie van Damber tongzoenen hihihihi…jij ook weer even met de bezem door de toko, en dan nog werken ook.
Hadden we het met de meeting nog over, zou geen laarzen kopen dit jaar. Maar deze zijn zo leuk. En heb een schoenentic, kan het niet laten
@Viva: Rustig aan hoor, geef je lijf tijd om te herstellen
Viva: ja een heel goed idee… Alleen wat bloem ook al zei… Die brief doet er rustig 3 of 4 weken over… Dus dat schiet ook niet echt op!!! We zien het wel… Belde hij mij maar om te zeggen dat hij niet meer om me geeft… Dat zou veeeeeeeeel makkelijker zijn!!
Cyn,dus helemaal geen Turkije voor je aankomend jaar,dat is heel drastisch.
Toos,crock ze uhhh shop ze bedoel ik ![]()
Viva,vooral rustig aan doen,neem de tijd…
cynnie…ik weet niet of je hem op de msn krijgt, klink misschien heel rot, maar zou de brief schrijven…en bij je naam zeggen zoiets in de trand van ik trek het niet meer een vriend in turkije, weet ik veel zoiets, als je zo door gaat maak je jezelf helemaal gek.
ja meiden ik doe rustig aan ga nu naar boven om de boel recht te trekken, het ergste heb ik al gehad…beneden is het allemaal al weer glad, klaar op het weekend in te gaan.