TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Ik duik ook me bedje in,fijne avond nog en niet dronken worden jullie he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Weltrusten allemaal:dag:

:crybaby::D:crybaby::crybaby::D:crybaby:

@bloem
Hoeft niet maar dat willen we wel.

@Toos
Hier gelukkig ook niet zo vaak. Meestal als het druk is en iedereen aan mijn hoofd loopt te zeuren.

@Trlover,

welterusten

:slapen:

@Trl: Truste:dag:. O ja hoop dat je auto goedgekeurd wordt morgen

Weltrusten TRL. :dag:

TRUSTE TRL. :dag:

O ja nog ff wat vertellen voor ik ook naar boven ga. Mijn zoon zat in de vooravond ff met mij op MSN en vertelde dat hij vandaag een nieuwe pc had gekregen/gekocht… en wat voor een… Een App*e. Zo een waar alles achter het platte scherm is weggewerkt. Je hebt dus alleen nog maar een toetsenbord en een plat scherm. Wowwwwww

@Roanna,

da zijn leuke dingen …kost ook wel wat .

@Antonie. Dat zal best kunnen, maar hij heeft het via zijn werk, omdat hij nog niet opgenomen dagen tegoed had.

Nou, ik doe er nog een voor jullie en mij in en dan ga ik echt nokken hoor. Voel 'm al een bietje. :biggrin: :retard:

Heb de WW-zak er al ingelegd.

Oei, het wordt een ontstuimg weekend he? Heel veel regen en storm, zegt Piet. Brrrrrrrrrrr.

@ roanna, zijn leuke constructie’s… zal mij alleen niet gebeuren
zo heeft mn broer ook een gloedje nieuwe laptop gekocht/ gekregen
wel geen appeltje, maar toch, oook mooi

ikke duik ook mn bed in, ben gaar en morgen lange dag enzo…
dus allemaal welterusten en alvast een fijn weekend!

@Roanna,

de wereldwijzer zak :confused:

Ik zag het net, takkenweer het weekend. Ach moet rondcrocken. Is niet verkeerd voor je zoon zo’n computer

Antonie:Bijna goed:biggrin:
@Bloem: Slaap lekker en succes morgen

@Bloem: Nou mij ook niet hoor jammer genoeg!

Weltrusten voor zo en morgen nog een goede werkdag en een heel goed en fijn weekend. Hou je haaks he! :kus:

Ga ook richting bed, boekje erbij misschien dat ik het vanavond uit gelezen krijg.

Truste allemaal!!!

Zo heet het onderhand wel ja. :unibrow: Nee, mijn warmwaterzakje. :unibrow: Ligt al naast mijn andere WW-zakje. Oepssssssss :wink:

@Marion en Roanna: Truste!!!

Weltrusten Marion, weltrusten Bloem, weltrusten Roanna.

:slapen: