Hier is tie dan weer. Op speciaal verzoek. :unibrow:
@Toos: hou je glas nog even bij. Wel recht houden aub.
Hier is tie dan weer. Op speciaal verzoek. :unibrow:
@Toos: hou je glas nog even bij. Wel recht houden aub.
ook nog schaatsforum ?
Zitten er bij jou 30 uur in een dag ofzo ![]()
Lekkerrrrrrrr:thumbsup:
. En niet geknoeid he:dope:
Gaan we weer op letten Bloem. Zowel op je website, als op je spandoek. :biggrin:
Wat mag het zijn Antonie. Pilske?
Nou proost he!!!
Op nummertje 69. :vak02:
@Roanna;schenk net een wijntje in
@Bloem;niet frusti,maar een web maken is dus mijn terrein niet,is hetzelfde iemand op kantoor zetten achter excel en er gelijk mee starten terwijl je de b*llen van niet hebt
Uren zit je te hannissen…maar het zal wel lukken.
@Antonie;nogmaals bedankt.
goh, sounds like my day!!
@ antonie, ben een vrouw, kan alles tegelijkertijd en met alle pagina’s achter mekaar kan ik overal tegelijk zijn…
maar post nergens zo actief als hier hoor!!
Dan neem ik er ook nog 1 Hans. Moet kunnen toch? Morgen toch de laatste dag werken.
@Roanna,
pilske is goed ja …bedankt ![]()
dan heb ik ook ergens vrouwelijke genen te veel.
Ben ook aktief op 3 a 4 forums tegelijkertijd ![]()
@Roanna:En je kan uitslapen toch?
@Bloem; We gaan weer kijken of we je zien en maandag op de website of het stukje geplaatst is
@Toos
Zal overal wel eens knallen, hoort er ook bij. Al ben ik hier meestal de felste wat dat betreft, hub zit er meestal irritant rustig bij.
TRUSTE VIVA!!!
@Bloem
Je houdt ons wel aan het werk, een log en een website. Een eigen column en nu ook nog een schaatsartikel ![]()
Ik kan ook uitslapen, morgen een crockloze dag
Zo is dat.
@Toos: Wanneer ga jij ook alweer weg? Heb jij je ook al op aftellen ingeschreven? :biggrin:
@ marion, colum is een beetje inspiratieloos ![]()
en tja, je hoeft het allemaal niet te lezen hoor!! ![]()
@ antonie snap nu ook hoe jij je voelt, al dat gegluur, heb wel ff gekeken of ik online kwam en lukte prima, dus misschien,… als t eens rustig is ofzo…? hihi…
@Roanna;nee,zaterdag ook bezorgen,zondag en maandag altijd vrij…
@Marion: Als het hier eens :storm:, dan ook goed. Meestal heb ik het al een poosje opgekropt. Komt gelukkig maar weinig voor
Nee nog niet gedaan, moet nog even tellen.