TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Hallo meiden, even een kattenbelletje van mij,

ik wil jullie bedanken voor de lieve woorden, smsjes en kaarten, dat doet een mens goed…
een moeilijke tijd, maar ik ben wel zo nuchter om te beseffen dat mijn moeder veel lijden bespaard is gebleven, mijn vader trekt het moeilijk, maar ook hij is blij dat ze geen lange lijdensweg heeft gehad.
Wat betreft mijn zoon, die is vanavond om 6 uur geland in eindhoven, dus is gelukkig op tijd terug, wel kort wat hij zal volgende week weer terug moeten, maar fijn dat hij alles met ons kan delen, ik verwacht mijn dochter en schoondochter elk moment terug uit eindhoven.
Voor de rest heb ik niet terug gelezen, sorrie daarvoor, maar ik wilde jullie allemaal toch even bedanken.

@ viva, dat geeft helemaal nix, dat snappen we maar al te goed.
ik ben opgelucht dat je ziet dat het lijden je moeder bespaard is gebleven. dat neemt niet weg dat het verdriet groot is en het gemis nog groter…
ik wens jullie de komende dagen heel veel sterkte om er een gedenkwaardig afscheid van te maken en gelukkig is je zoon strax thuis om alle emoties te delen…
we denken aan jou, aan damber, aan je gezin en aan je vader en alle anderen :kus:

@Bloemmie: ik ben dus gewoon aan weekend toe!!! Ik bedoelde dus net uit te leggen dat ik van de leg ben…ik weer dom beredeneer…

Tot later allen, ik ben weg. Debiel gespoten met Sin kov…(turkse anti mug) en hopelijk geen herhaling van verleden week…(toen kwam ik terug met meer dan 10 bulten)

Dank je wel Bloem

@Viva: :kus: En ‘geniet’ toch van het terug zijn van je zoon. Je gezin in deze situatie bij elkaar is zo kostbaar… en sluit me verder bij de woorden van Bloem aan…:kus: ook voor Damber

Beps dat doen we ook genieten van het moment dat onze zoon weer terug is, als hij weer weg moet gaan is het nog maar voor een week of 8 a 9 dat is anders dan 20 weken…

@Viva: Ik heb er verder ook even geen woorden voor, dus sluit me helemaal bij de voorgangers aan. Heel veel sterkte en fijn dat je zoon er ook bij kan/mag zijn.

:kus:

Mooi meis!!! Zo dadelijk mag je m pletten met je knuffels…
Sterkte nogmaals de komende dagen, en kracht voor morgen die voor vrijdag stuur ik je vrijdag, daar heb je morgen niets aan…:kus:

@Viva: Niks sorry. Je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Fijn dat je zoon op tijd terug is en jullie dit hele gebeuren met elkaar kunnen delen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en denk aan je:kus:

@ beps: DDD!! dooske… succes met trainen!!
@ viva, strax mag je je zoon knuffelen en kunnen jullie je verdriet met elkaar delen en afscheid nemen… 8 weken… das een lange vakantie en daarna is hij weer echt thuis…

ohh wat lief van jullie…op mij gewacht om te bevallen :smiley:

@viva…zoon terug…idd fijn dat hij deze dagen met jullie mag delen…veel sterkte nog de komende tijd…!!
en het is wel te begrijpen dat jullie nu even iets anders te doen hebben dan te ww-en

Weet even niet meer wie het vroeg. Ik dacht Toos en WR, maar ik krijg volgende week woensdagmiddag de uitslag van de scan.

@Toos: Hou jij ff hier de telling bij? :biggrin: Het is bijna zover. :arrow: :arrow:

puf puf puf

ohh…trouwens vandaag iets doorgestuurd gekregen van n klasgenoot voot project…
t begint ergens op te lijken…

(niet te hard zeggen uiteraard)

Ohhhhhhhh…ohhhhhhhhhhhhhhh… ik hou het niet meer.

Toe dan, toe dan. :dag:

ja gaan we ook nog ff bevallen dan?
leuk als ik er eens een keer bij ben
maar heb dit boek vandaag binne gekregen…
had t in thailand gekocht en gelezen en bij elke bladzijde tranen met tuiten gejankt… helaas weer omgeruild voor een ander boek… spijt van… dus nu alsnog gekocht
weet dat ik het niet moet doen, maar zit alweer te janken vanaf blz 1

@ filiz, wie weet zijn zij ook een beetje geschrokken!! komt goed

3

2,1…

aan wie de eer…?

:turkey:Turkije lover:27 mei - Kusadasi :turkey:

Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar