ikke weer thuis
druk geweest met de post die binnen was
@ wr ik zou aanraden je handtekening aan te passen, anders was je naamswijziging voor nix!
@ de rest… ja moe, zeef… sorry!!
veel gelezen, iedereen die langs is geweest gaat t goed mee, dus das goed… hopelijk geeft damber of viva ff een updateje…
ja nou niet meer gehoord…
ik maak me de hele tijd zorgen
ze zat gisteren echt te hijgen en toen had ik haar opgepakt om dr ff beter te ‘beluisteren’ en toen merkte ik dat ze wel een mega dikke buik had…
daarvan werd ze bang en ging ze hyperventileren…
als konijntjes gas hebben, gaan ze tandenknarsen… maar ja, hoe klinkt dat precies?
anyway er lijkt nu weer nix aan de hand, dus ik kijk t nog ff aan…
Zo, ben alles weer goed doorgekomen en hopenlijk sta ik er weer mooi op, na de scan.
Ben ik nog op tijd voor de bevalling? :unibrow:
Heb het een en ander bijgelezen.
Hijgende konijntjes die knorren.
Beps nu weekend, als ik het goed begrepen heb.
Toos, woensdag vaste vrije dag en weer naar Marco toe.
Wr een leuk website aangemaakt. Leuk, heb zojuist even gekeken.
Marion lekker gefiets met J.
En toen… ehhhh… O ja, raak nog even aangewipt.
Trl al aan het aftellen voor haar vakantie met moeders.
Linda zwemt allang niet meer.
MK heeft de dochter nu zindelijk en G kan al een beetje staan. Schiet ook al op he?
@Roanna: Scan weer gehad, nu maar hopen dat er verder niks aan de hand is @Bloem: Tja hoe klinkt tandenknarsen, irritant geluid en niet als knagen op iets. Misschien is ze wel schijnzwanger, dan knorren konijnen ook en worden dik
@ toos daarvoor is ze nog te jong… denk ik, en dan moet ze een nestje maken… anyway
@ roanna heb je wel mooi geglimlacht op de foto?
@ beps, ja weet ik, leef alleen mee en we horen nix… nou ja, neem aan dat ze druk zijn met emotie’s… begrijpelijk
@ seray, ja das ook weer zo…
@Bloem: Ja zekers. Heb mijn hele “hart” weer aan hun gegeven. :biggrin:
@Toos: Hoop ik ook, want ik zit niet op nog meer tegenspoed te wachten. Moet er zo eerst voor kokkie wezen en dan kan ik dit niet gebruiken. Het vervelendste is ook, ik merk er zelf niks van, maarja… we wachten maar ff af.
@Bloemmie: ik lees het weer anders… dat je kwijt bent wat er allemaal gebeurt is, en je hoopt op een update(lees verslagje van gebeurtenissen van de dag)…juist omdat zij dat zo goed kunnen…solly!!!
@ beps weet niet wat krommer is
dat jij het zo ge-in-ter-pre-teerd heb (ja sorry moet ff spellen, ben nie meer zo helder) of dat ik het zo krom heb opgeschreven…
gekkie!!