TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Pfff warm hier…
Ik wil naar huissssssss :wink:

Zo nu nog 41 posten voor mn sterretje

Beps : bijna weekend en wow ook bijna 10.000 post en daarbovenop ook nog een vrouwendag op crocks, moet echt niet gekker worden:biggrin:
Bloem : jij bent iig op tijd met je winterplanning en in het lijstje!!!goed zo
Trl.: leuke vakantie plannen met mams, rest komt ook wel goed hoor, jij redt het wel, one way or the other!!! en de kleine reist ook stiekem mee he
MK : zit vandaag lekker op kantoor
Marion : ben jij thuis bij J. vandaag ?
Toos : ja echt te erg he dat "song"festival Ik vond Roemenie wel aardig maarre dat is smaak he
Roanna : sterkte vanmiddag in het ZH
Linda : heeft vandaag een vrije dag en kan weer zegeltjes plakken
Filiz : werkse en suc6 met school he, ik duim voor je, je moet!! erdoor hoor meisje
WR : ach, jij hebt ook een rotleven he:teeth:zou bijna medelijden krijgen:slywink:

@WR
10 dagen achter elkaar werken, pffff je hebt gelukkig wel een goed vooruitzicht.

@roanna
Succes in het ziekenhuis.

beppie - wauw bijna een ster erbij!

raak- ja erg he;) nee heb niks te klagen, alleen zo weinig tijd:D

mk - is gelukkig wel goed voor de centjes die ik mee kan nemen, en idd dat vooruitzicht doet het hem:D hoe gaat het trouwens met jou en je fam? alles goed?

@WR: wel een leuk werkplekje in Gumbetje… heerlijke straat enzo…

beppie- ja idd, bloem heeft uitgelegd waar het zit, dus ik ben helemaal blij met de locatie:)

@mk: ja vandaag mijn wekelijkse vrije dag, ik zwem al niet meer sinds 1 nov 2007 werd allemaal teveel

Goedesmiddags,
@Trl: Straks lekker weg met mams, ik vind het ook knap zoals je er over denkt. Wie weet hoe askim straks reageert.
@Beps: Op crocs naar de libelledag, is inderdaad wel erg burgelijk:lol:. Nog even doorkleppen krijg je er een ster bij. O en mocht je crocs slippers tegenkomen, ben er naar op zoek maar kan ze hier niet vinden
@MK: Hoe is het met je opa?
@WR: Wie weet komen we je wel tegen, we zijn van plan om dit keer vanuit gumbet een boottrip te doen. Hebben het vanuit turgutreis wel gezien
@Roanna: Succes met de hartscan vandaag
@Marion: Niet meer van de leg?
@Raak::ninja::dag:
Enne toen was ik het weer even kwijt

Ben helemaal happy, heb gisteren in de presale topkaarten voor het concert van marco borsato gekocht. Staanplaatsen aan het podium

Toos : is dat al voor wit licht ? lekker he dat je al weet dat je goeie plaatsen hebt en vlakbij podium nog wel;)

Ja dat is voor Wit Licht. Ik ben jaren geleden eens lid geworden van de fanclub om te kunnen profiteren van de mogelijkheid om kaarten te kunnen reserveren voor ze in de verkoop komen

Eigenlijk niet eerlijk want alle goeie kaarten zijn dus al weg en 3 van de 4 concerten zijn al uitverkocht, moet de officiele verkoop nog beginnen

@toos: wil ook graan naar dat concert kon ook boeken in de presale maar wilde op een woensdag of een zondag

Ik wilde op vrijdag of zaterdag en golden circle, maar die waren zo weg. Dinsdag komt ook goed uit, omdat de woensdag mijn vaste vrije dag is

@wr
Met ons gaat het prima, M. is sinds vorige week zindelijk, dat is wel heel lekker zo voor de vakantie. G. gaat een beetje staan, ze gaan lekker zeg maar.
Nu vast bezig met een checklist voor de vakantie, wat moet ik nog kopen, voor je het weet is het zover.

@toos
Met opa gaat het wel redelijk. Hij vindt het niet zo leuk in het verpleeghuis en hij baalt er enorm van dat zijn arm en been niet doen wat hij wil. Hij wil graag naar huis, maar dat gaat uiteraard niet.
Het gaat wel steeds beter met hem, maar ik denk niet dat hij weer de oude wordt. In zijn eigen huisje zal hij wel niet meer terugkeren. Voorlopig zit hij nog wel even in het verpleeghuis en het is afwachten wat ze met therapie nog kunnen bereiken.

Hoef dus maar voor een avond vrij te vragen

@toos
Weer een uitje in de planning lekker hoor.
Is het nu helemaal goed met je keuken?

@toos: ja heb t zelfde moet dinsdag tot 21 uur werken en vrij is moeilijk voor de koopavond op dinsdag ben de enigste voor de kassa en anderen willen niet graag een avond extra