TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Goedemorgen. :zon:

Iedereen alweer op het werk. Niet veel gebeurt sinds gisteravond, al wil ik nog wel even zeggen, dat ik respect heb voor jou… TRL. Hoe heerlijk jij reageerd van… we zien wel hoe het loopt en dat je er in ieder geval voor jou en moeders een leuke vakantie van wil maken. :thumbsup: Goede instelling! De rest komt dan wel en dan weet je gelijk waar je aan toe bent toch? :wink:

Ik heb ook niets te melden, dan dat ik na het werk, even weer naar het ZH moet voor een Ejectiefractie, oftewel een hartscan. Heb ik ooit al een keer gehad, dus weet wat me te wachten staat. :tssk: Niet pijnlijk, maar wel vervelend.

Ik ga ff badderen nu. Iedereen nog een fijne dag en werkse voor de werkenden.

:dag:

goedemorgen allemaal

Ik hoop ook voor Viva en de familie dat hun zoon naar nederland kan komen.Denk veel aan hun deze tijd.

Roanna,:kus:.Jij veel sterkte straks

Linda,heb de zegeltjes naar je verstuurd,zal wel ff duren voordat ze bezorgd worden ivm de post stakingen.

goede morgen all…

@bloem…vorige week nog niet in het lijstje…en tadaa…nu wel :smiley: lkker…
@trl…lkkr bovenaan in de lijst…
@mk…dagje op kantoor…werkze
@beps…al bijna weekend voor jou…!! heerlijk…

ikke dadelijk ook weer te werk…tot 7…valt te overzien :wink:

iedereen een fijne dag gewenst…!!xx

@trl
Gelukkig dat je er voor jezelf al helemaal uit bent.
Mams verdient idd ook een leuke vakantie.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe askim zal reageren, maar dat zal bij jou nog wel veel meer zijn.

@beps
Op z’n tijd is burgelijk errug leuk hoor!

Ik hoop dat de zoon van Viva thuis kan komen, toch beter om deze tijden met elkaar te zijn.
We horen het nog wel, kan we heel goed voorstellen dat hun hoofd even niet naar WW staat.
Ik vind het toch ook wel heel erg voor opa hoor!

zal vandaag wel bevallen worden…niet.?

Mk,ja en daarom ga ik er ook wel met gemengde gevoelens heen hoor.

Filiz,nog gelukt met je schoolwerk?

:ninja:

@trl
Hoe ver ben je nu en wanneer moet je weer naar de verloskundige?

Mk,ben nu ruim 11 weken,maandag moet ik weer naar de verloskundige dan gaan we naar het hartje luisteren.Heb het bij de eerste echo (8 weken) wel zien kloppen,maar nog niet gehoord.Vind het wel spannend hoor.Had eigenlijk pas weer een afspraak na me vakantie,maar vriendin zei probeer voor je vakantie te gaan,dan ga je wat gerustig weg.En dan wil ik proberen om in Turkije een echo te krijgen,zodat askim dan mee kan.

@tkl: dank je, zie ze wel in mijn brievenbus verschijnen

@linda
Lekker vrij vandaag, zwem je nog steeds?

@trl…gister een paar hoofdstukken afgewerkt…vanaaf nog een paar…
ach ja…;)'t houdt me van de straat zullen we zeggen…

ikke ga werken…doeidoei

Zo meiden, zwangerschap, vandaag bevallen, en als alles mee zit, ikke deze week mn 10 000 posts…

@beps
Dat lukt je vast wel en weer een ster erbij.
Goed plekkie vandaag?

Heerlijk plekje, mn favo…nou ja bijna
Mn echte favo is THUIS!!!
:lol: :lol:

@TRL
Zeker spannend voor je maar jij komt er wel kanjer!!!

@Roanna
Veel sterkte straks bij de hartscan!!!

@Beps
Lekker burgerlijk naar de Libellebeurs morgen. Doe je je crocks ook aan :wink: ?

@Filiz
Hard gewerkt maar het is voor het goede doel toch? Je moet gewoon je school halen nu!!

@MK
Hoop ook zo dat de zoon van Viva naar huis kan komen. Vreselijk om dan zo ver van huis te zitten, op zo’n momenten wil je gewoon bij je familie zijn.

JAAAA op mn crocks…met spiegeltjes en kleurtjes
van die babyblauwe… JAAAA

Oh nog 6 uur…5,25 werken ervan…jaaa
WEEKENDDDDDD

hallo,

bloem- sorry wist wel dat ik bij de dame ging werken, maar van le* wist ik niet. kaatje verkouden en autobedrijf werkt niet echt mee, balen allemaal

beppie- bijna weekend, lekker met dat mooie weer, morgen naar libell* dag op de crocs:)

roanna- succes in het ziekenhuis

filiz-gisteren druk aan school gewerkt, nu weer werken, wat een drukte voor je, sterkte

en toen was ik het weer kwijt, pfff

mijn laatste vrije dag:( en dan aan 1 stuk werken tot 31 mei:(