Wij gaan ff lekker filmpje kijken,…
Hubbie is dus wakker geworden, en gaat straks nog wel ff een uurtje…(ik denk erover om maar mee te gaan, ff extra slapen :unibrow:…of bijbabblen hihi)
morninkkkk
niemand zin en ondanks de zon een relaxte hangdag…
ik sluit me er graag bij aan…
ik werd vanochtend wakker om 6 uur… t was licht en ik dacht echt… OMG ik heb mn wekker helemaal niet gezet en nu heb ik me verslapen en is t vast 12h ofzo en kom ik te laat op mn werk!! hahaha… blik op de telefoon zei dat t 6h uur en ZONDAG…
ik heb me nog lekker ff een keer of 100 omgedraaid!!
Halo,nog niet bijgelezen,wel bijgelezen sinds gisteren:)
mk- zeg mijn baan op, is de bedoeling om 5 maanden zowieso weg te blijven, dus moet ik helemaal stoppen op schiphol. Jullie hebben trouwens lekkere vliegtijden, super!
filiz- ja idd, en hoef maar heel kort af te tellen!
toos- kon 2 dagen niet online,door een te goede beveiliging
viva- weet nog niet zeker waar, kan iig beginnen in club joy, maar ben nog bezig met iets anders. Las even snel dat het met je moeder niet goed ging? heel veel sterkte, volgens mij ga je wel op vakantie als ik het goed begrepen heb, probeer er van te genieten,verdien je echt na al die ellende!
damber- leuke foto’s van jessy-zonder-tanden:)
cyn- megavertraging gehad, maar uit eindelijk dan toch onderweg
trl- schattig babyvestje van mams gehad,lief!
nou wie ik vergeten ben, sorry.
Voor iedereen die er in geinteresseerd is…
Ik vertrek 4 juni terug naar gümbet, met de intentie daar tot het einde van het seizoen te blijven. Ik kan gaan werken bij club joy dat net buiten Gümbet ligt, daar had ik al eerder mee onderhandeld. Mijn werk zou dan in het animatieteam zijn. Nu was ik daar en begonnen ze moeilijk te doen over het salaris omdat ik geen ervaring heb. Maar ja aangezien ik daar toch voor een eigen plek wil gaan, kan ik daar niet echt van leven. Daarom met wat kennissen gesproken en die kijken of ze niet wat anders voor me kunnen regelen in Gümbet zelf, in een restaurant oid. Zodra ik in gümbet ben zal ik dus gaan beslissen hoe en wat.
@ wr klinkt goed… pb -pb- pb
en ik… ik heb het zooooooooo druk
heb weer een nieuwe handtekening ![]()
@Bloemmie: Hij is leuk… heel leuk…
Ik weer wakker… Heerlijk even geslapen, hubbie nog een uurtje langer…
Dan eten en weer naar bed :lol: :lol:
ikke had vanmiddag ook weer een tukkie gedaan
ik ga nu lekker ff koken (kip madras) en dan voor de tv hangen denk ik ![]()
Helaas,helaas,hard geknokt maar het mocht niet baten:crybaby::crybaby: Linda,gefeliciteerd…
Wr,er zal vast wel werk voor je te vinden zijn,je hebt horeca ervaring dus dat scheelt alweer…En anders alvast bij club joy beginnen en van daaruit verder kijken.
Bloem,leuke handtekening.
Roanna,schoonzus aan het verven.
Goedemiddag.
Zo, ook weer terug uut de Achterhoek.
@Linda: Inderdaad…gefeliciteerd met je cluppie en veel plezier met en bij de huldiging vanavond.
@TRL: Sund voor jou en je cluppie. Nouja, volgend jaar weer proberen. ![]()
@Bep: Getsie…alweer slapen en “bijbabbelen”?
Zonde van je vrije dag… of juist niet? hi, hi.
@Bloem: Kijkt wel wat prettiger zo’n grotere tv he? Ha ha.
@WR: Oh wel leuk, dat je nu toch defenitief gaat.
Wij gaan straks weer ff “uit eten” bij de Mac. Kokkie gaat eerst even voetbal kijken om 7 uur en daarna gaan we ff weg, anders zit je inderdaad weer met die schreeuwende en gillende kids. Heb ik geen zin an.
Dus lekker wat later in alle rust.
hallo dames,
Lekker weer, dus iedereen lekker geluierd en zitten nietsen… op sommige na ![]()
Ikke vanmorgen om 8:00 uur al op, om 9:00 uur moest ik op stal zijn omdat ik bij het jureren ging helpen (schrijven). Jessy is lekker meegeweest en heeft zich keurig gedragen, meisie is nu best moe. Allemaal paarden gezien en met honden gespeeld, daarna nog even het park ingeweest met haar ![]()
Eenmaal thuis gekomen belde mijn opa vanuit het ziekenhuis… Hij kon geen contact krijgen met mijn oma
Als het goed is, is er nu weer een scan van haar hoofd gemaakt, een foto van haar longen en ze krijgt weer een kateter (schrijf je dat zo?? Volgens mij niet maar jullie begrijpen wat ik bedoel) omdat ze urine vasthoudt (dikke buik). Verder is haar suikerspiegel veel te hoog… Viva en papa zijn nu naar haar toe en hopen dat er een uitslag bekend is. pffff schiet niet op zo… ik hoop zo voor Viva en papa dat ze gewoon lekker op vakantie kunnen!!!
@Damber: rot voor jullie en oma en opa! Maar als de katheter erin zit is dat probleem opgelost. Vaak veranderd dan het bloedbeeld ook, omdat je jezelf ‘vervuild’ met urine…
En wat het weg gaan…ik hoop dat ook!!!
Buikje strak, nog even een sigaret en dan weer aan het werk.
De club van Linda gewonnen :crybaby: gefeliciteerd.
Beps heeft bijna de hele dag ‘geslapen’.
Roanna heeft schoonzus weer geverfd/
Damber in de jury bij de paarden
Ben benieuwd naar de ervaringen van WR in Gümbet
Bloem flink uitgeslapen vandaag
En Viva weer op naar het ziekenhuis. Hoop zo dat het meevalt met mams zodat ze met een gerust gevoel op vakantie kan. Als ze het überhaupt nog aan durft.
mmhhh jammie kan ik toch lekker koken!!
@ damber, :eek: dat was weer schrikken dus… zucht… ik hoop zo dat ze stabiel is/wordt/blijft…
en een leuke dag gehad met jessy bij de paardjes dus?
@ trl en linda, de een wint de ander verliesd…
helaas… zo gaat dat
@ roanna, owh jammie uit eten bij de mac… t was er behoorlijk druk om 1 uur 'snachts…
ik kijk nog ff op de oude tv, want wacht ff tot mn broer komt om hem goed in te stellen. als ik dat doe weet ik cker dat hij alsnog moet komen en dan zit ik misschien een paar dagen zonder televee, vandaar ![]()
Nou mijn ouders zijn net terug van het zh. Oma heeft een longontsteking gekregen en het is niet urine wat haar buik zo dik maakt… maar ze heeft darmbloedingen ;( Oma is heel ziek en zoals het er nu naar uitziet, gaan mijn ouders niet op vakantie… Oma ligt weer aan het infuus, aan de vloeibare antibiotica en aan de zuurstof… Ze wordt binnenkort op een kamer gelegd in haar eentje, omdat ze haar goed in de gaten moeten houden. ;(
ppfff dat is gewoon regelrecht slecht nieuws!! wat een sh*tzooi weer…
darmbloedingen… hoe kan dat? waar komt dat vandaan?
ik vind het echt vreselijk nieuws voor jullie allemaal :kus:
Zussie,dat is schrikken zeg,er leek iets verbetering in te zitten en dan ineens dit,leef met jullie mee hoor…Dikke:kus: voor jullie allemaal
De darmbloedingen worden veroorzaakt door de Ascal (bloedverdunners), hiermee kan ze niet stoppen want dan slippen de vaten in haar nek dicht :crybaby:
@llen: :kus: en sterkte
Goedenavond.
Zo, weer thuis van het “uit eten”.
Maar wat lees ik net weer? Oh, wat erg! Damber, Viva en familie, verschrikkelijk nieuws weer. Leek het een beetje stabiel en nu dit weer. Nee, ik weet het Viva, je zou zowiezo al niet lekker weggeaan zijn, maar nu helemaal niet. Oh, vind het zo erg voor je moeder/oma en voor jullie. :kus: Ook nu weer, heel veel sterkte gewenst en je mag het niet denken en zeggen maar…
Wat is beter? Of ben ik nu te somber?
Ik denk aan jullie.
@viva en damber…jeetje wat een k*t nieuws weer…!! heel veel sterkte met oma…!! :kus:
@viva en damber: heel veel sterkte!!!