Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
hier ook een zonnetje, met bewolking dreigende regenbuien, maar goed het is nog droog
Tlr, lief gebaar van mams leuk hoor
Marion, merk je al wat aan J
Beps toko glad en nu naar de kerk
Ik zometeen ook de boel glad trekken, heb net hubs zijn haar geknipt, dus die is er klaar voor,
Cyn zal zo wel landen of is al geland na lang wachten
hubs gisteren naar mams geweest, ze was weer erg slaperig gisteren, de toko bij paps glad getrokken met zijn 3en en toen weer naar huis de was weggewerkt,
heb nog eigenlijk niet het idee dat ik overmorgen naar turkije vertrek, een beetje een roes gevoel hangt over mij
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Goeiemorgen,
Hier is het bewolkt met af en toe een :zon02:. Gisteren zijn onze oude buren een avondje langs geweest, gingen pas om 3 uur naar bed. Het was super gezellig. @Trl: Veel plezier bij je cluppie vandaag. Wat lief van mams!! @Viva: Probeer er straks toch van genieten hoor, denk ook een beetje aan jezelf. :kus: @Marion: Lekker onder de zonnebank, MP3tje erbij heerlijk
@tkl: succes vanmiddag, kijken wie er gaat winnen jouw club of mijn club ga samen met mijn vader bij een kennis van hem voetbal kijken en dan vanavond naar de stad voor de huldiging ongeacht de uitslag van vandaag worden ze vanavond gehuldigd
Hi dames, allemaal een fijne zondag :
Trl : naar je cluppie toe, veel plezier.wat een schattig vestje
Toos : kan ik je pak ff lenen?krijg straks mn schoonouders hier:unibrow:
Beps : alles weer gladgetrokken en al naar de kerk geweest
Filiz : nog beetje moe maar wel op
Marion : nog beetje werken, houdt nooit op he
Viva : doe je vandaag beetje rustig aan?probeer in de stemming te komen voor dinsdag he
Hier waterig zonnetje, ga toch proberen uit de wind ff te relaxen tot de visite er is.
Linda : jij en je vader natuurlijk ook een fijne voetbalmiddag, wist niet dat er bij jullie ook een huldiging was vanavond. Heeeel veeel plezier,genieten hoor !
Nou, ik had ook ff weer zoān off-day morgen, maar ben er weer. Zonnetje schijnt hier:zon02: dus wat wil een mens nog meer?
Heb net al jou Bepsā¦even nergens zin an hier thuis. Ik doe ook maar net, of er hier iemand ligt te slapen waar ik me koest voor moet houden. Ha, ha.
Kokkie net thuis van de boer en gaat zo badderen en dan gaan we weer even naar de achterhoek. Ja, moet weer mijn schoonzus dār haren verven. :teeth: Die houd straks geen haar meer op dār kop. Maargoed, het is haar hoofd en zij wil het graag voor haar vakantie in orde hebben. Weet je wel, die vakantie waar ik ook met mee zou gaan. :crybaby:
@Viva: Nou meid, alles bij jou voor zover rustig en onder controle zeg maar, dus nu gaan jullie ff lekker van alles en van elkaar genieten. Hoe dubbel dan ook. Jullie gaan lekker ff weg! Het is jullie en met name jou zo gegunt.
Oke, iedereen en fijne zondag verder, al of niet met een leuke schoonmoeder.
Heeft iedereen een off-day vandaag? Moet hier eigenlijk ook een beetje orde scheppen in de chaos maar heb er ook niet veel zin in. Maar vast een wasje draaien, hoef je tenminste zelf niet veel aan te doen. Vanmorgen is mijn moeder nog even op de koffie geweest en straks gaan we nog even bij neefje op bezoek. En daarna weer even aan het werk. En voor je het weet is de zondag dan al weer voorbij.