TTT deeltje 88, op naar de 100

Viva: thanks… maar weet toch nog niet of ik die ga kopen… Camera heeft nu meer prio :biggrin:

@Cynthia: Mooi toestel. :thumbsup: Wel hier en daar de rewieuws gelezen?

@Viva: Ja maar, gelukkig heb ik ook nog weleens heldere momenten, weet je! :lol: Niet vaak… maar toch! :idea:

Roanna, ja wel gezocht… maar nog niet echt veel over geschreven… of ik kan het niet vinden haha

Goeiemorgen ! Nu ja, bijna middag. “Beetje” vertraging met de trein, pas half uurtje geleden aangekomen. Vervelend, maar liever 's morgens dan 's avonds :disgust:

linda : was even verschieten met je papa en je zus. Wens ze beterschap

Verder niet veel “BELANGRIJKS” te vertellen, dus ga maar enkele dossiers doornemen

kaylo werkse meis

viva : is niet zo heel veel, baas is in verlof :biggrin:

Goeie vertrektijden voor Damber hé ?

toos : proficiat met de huwelijksverjaardag van je broer !

@Cynthia: Je zou eens kunnen kijken bij B*L.com, als je daar al niet had gekeken.

Door dat zoeken op google kom je zowie zo ook bij een paar revieuws, maar ben het alweer kwijt.

Nou, dames ik ga nog even wat doen en dan ook weer hurry up. :wink:

Tot laters en werkse allen thuis of op je werk. :dag:

roanna : :dag:

Goeiemorgen,
@Roanna en Viva: Bedankt voor de felicitatie, ik breng ze morgen over aan broer en vrouw.
@Kaylo: Werk ze
@Beps: Wist niet dat jij zo’n volgzaam vrouwtje was:unibrow:
Ik ga straks nog even shoppen voor morgen, heb nog wat kleine dingen nodig voor mijn outfit. Hub doet het babydolpak aan omdat het voor mij een beetje te groot en zwaar is. Het kruis zakte op mn knieeen. Heb voor hem een “prachtige” jurk meegenomen uit de reservekleding op mn werk, mijn outfit is redelijk normaal, alleen zo hier en daar opgevuld. Moet nog een very grote bh hebben, kunstwimpers en glitteroogschaduw

@Kaylo: Dank je wel

goedemorgen!
Linda : nounou dat is een heftig verhaal hoor van je vader en dan ook nog naar het ziekenhuis met je zus. ik kan me voorstellen dat je het wel ff gehad hebt, sterkte ermee!
W.R. : begonnen aan de laatste vroege vogels dienst, nu gelukkig in de late, werkse he
Marion : leuk daagje geweest en iedereen genoten, vooral J.was dus juiste keuze
Filiz : heeft ook heel leuk daagje uit gehad en lekker op de hobbelfiets gezeten
Bloem : wacht op de canvas op dr flat nog meer op te fleuren en krijgt ook nog visite uit Noorwegen, gezellig hoor
Beps : wil morgen niet het oranjegevoel krijgen, nou ikke ook niet hoor,
sterkte enne… je gaat mee voor het goede doel he, lief hoor
Kaylo : geen nieuws en flinke stapels dossiers aan het wegwerken
Toos : bereidt zich al voor op morgen : hele fijne dag voor jullie allemaal
Cyn : heeft geen horloge gescoord, dus nog geld over voor de droomwens : een camera
Viva : ziet de vakantie nu al heeeeel dichtbij komen en is denk ik in gedachten al in Turkije, lekker hoor

Ik lees mee en kom tussendoor nog op de thee hoor, hou maar klaar, doe ik er een lekker belgisch bonbonnetje bij :nod:

Niet voor mij hoor anders ben ik gister wel voor jan l.l naar de sportschool geweest :lol:

Roanna: heb ik al gedaan… hihi thanks anyway!

Cyn,camera ziet er goed uit…
Raak,koffer al gepakt,hoe laat vertrek je.
Toos,al bijna klaar voor het feest van morgen.

Pfff ik op het werk weinig te doen en rustig meeste hebben vrij,denk dat ik dat vanmiddag ook maar ga doen…

Trl : nee hoor, doe ik vanaaf, we vertrekken morgenochtend rond 9 uur, lekker relaxed

Oke meiden, 1ste stap overwonnen voor dat wat ik jullie (nog) niet ga vertellen!!!
Duim maar mee voor ons, want als stap 2 overwonnen is, is actie 3 afwachten en dan kan ik het wel vertellen!!!

HAHA geheimtaal,…

@Raak veel plezier daar in Praag, heerlijk hoor

Hier gelukkig behoorlijk rustig

@Toos: Vergeet ik het nog: GEFELICITEERDDDD met broer en zn vrouw en een fijne lachwekkende maar waardevolle dag voor jullie allemaal!

nou Beps je maakt ons wel heeel nieuwsgierig maar goed ik ga voor je duimen wat het ook mag zijn.
Raak voor ik het vergeet, geniet van je paar dagen Praag…ff bijtanken…
Tlr, lekker vrij vanmiddag…

Ik Heb Geen Zin Meer!!!

ik heb ook geen zin, maar maak het wel, ik zo aan de was, …en het eten voor vanavond staat al op…asperges jammmie