TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Goedenavond.

@Damber: Oh, wat snoezie poezie zeg. Wat een skeetje. Heel veel plezier ermee.

@Bloem: Ehhhhhh…rabbit hill? Hi, hi. Doen hoor, als je al je eigen plekkie hebt. Leuk!

@trl: Zo lief ook die kindjes van jou. Ook donkere he? Schattig! :thumbsup:

@Marifran: Back in town!!! :dag:

Verder iedereen, goede avond.

ik denk dat ik deze bevalling ga missen…
nu naar het cafe…morgen vroeg op…want we vertrekken om 6 uur naar hilversum voor de audities van holland’s got talend…

@marifan…vertel…hoe was het…?!
@llemaal…een fijne avond…

en tot morgen of overmorgen…xx

sow heerlijk zeg
beetje mensen deleten die je toch eigenlijk niet mag!! whahaha… lekker mn vrienden lijst een beetje op zitten schonen :stuck_out_tongue:

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes, op de website heeft Jessy haar dagboekje al ingevuld :wink:

Bloem… lekker bezig geweest :smiley: ennuh meis… ze hebben jou niet aangenomen… dat houdt alleen maar in dat ze jou niet verdienen… :wink:

JE BENT TE GOED :wink:

Hallo allemaal,

Ben inderdaad al weer een weekje thuis en heb het heerlijk gehad.

Heb dit deel een groot gedeelte meegelezen en nu ik wat neer wil zetten ben ik het bijna allemaal weer kwijt, jullie snappen het wel hè D…enz., misschien kan ik er beter een notitieblok naast leggen :wacko:

Damber , vind het hartstikke leuk voor je na dat drama van vorige maand.
Hij of toch een zij?? lijkt inderdaad een beetje op een Yorkey (Hoe schrijf je dat) en dat andere beestje. Heb er dus duidelijk geen verstand van maar lieffff!! zijn ze natuurlijk wel.

Ben net op tijd om weer een nieuw deel mee temaken, spannend.

Er is hier best veel gebeurd maar ben het even kwijt,

TRL met vakantie, leuk voor je hoor, ook weer even knuffelen !!!

Hallo Marifran,

Super dat je het zo naar je zin hebt gehad…

Jessy heeft inderdaad iets weg van een Yorkshire Terrier (qua kleur) en qua looks een Jack Russel Terrier… Jack Russel Terrier staat ook in haar paspoort.

MK Beterschap !!!

Bloem, volgende week een echt huis, dat is even heel wat anders als je vorige plannen. Moeilijk al die keuzes maken, maar als dit is wat je liever wil, ga er lekker voor.
Reizen is maar tijdelijk en hier kan je veel langer van genieten!!!

Ha, Damber, dus zo moet je het schrijven. Leuk dat ze al zo achter je aanloopt!!!

Marifran, ik heb even moeten oefenen hoor op Yorkshire Terrier… heb een spreekbeurt gehouden over Yorkies… en tja… op een gegeven moment weet je wel hoe je het schreven moet :smiley: Beauty was overigens ook een york

Ik ga afsluiten :dag: Fijne avond en morgen ben ik er weer!!!

Meiden ik wens jullie ook een fijne avond…het is hier wel stilletjes…voor iedereen welterusten…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/1goedenavondmir.gif

cker stilletjes
jullie hebben me duidelijk gemist!!

@ damber, lekker ding is t!
@ marifran, welcome back, wat een reis he?! heb af en toe stukkies gelezen , maar zoals altijd te self-obsorbed met andere dingen…

schema volgende week ligt al klaar
donderdagochtend 5.50uur
vrijdag 3.20 uur
za en zo rond half 5 ofzo :eek:
en ook nog ff huisje inrichten en verhuizen, jaja… hij gaat cker LEKKKKKERRRRR

ehj toos, uitgecrokced?

Hai toos, volgens mij mag je straks weer aan de crock.
Die mooie vlinder boven GOEDENAVOND heb ik in het echt zien vliegen, hele grote, schitterend!!

Jeetje Bloem wat een tijden!!! dat zijn toch bijna nachtdiensten ??

@Goedenavond weer.

@Bloem: Heb ik wat gemist wat betreft een schema van jou? Waar gaat het over? :biggrin:

@Marifran: Welkom terug en heb je zo nu en dan ook even gevolgd. Mooie reis weer zo te zien en te lezen.

@Toos: Dadelijk weer aan de crock zekers? Goed onthouden he?

@Damber: Ben net weer ff op je site geweest. Gaaf hoor! :biggrin:

Voor de rest , zeker rustig hier en dat nog wel voor de bevalling.

Ja Roanna, wordt er niet meer gepuft ??? en gesteund ???

Moet niet gekker worden, ben ik helemaal alleen ???

@Damber en Viva: Wat een droppie en een lief koppie:wub::wub:. Wens jullie heel veel geluk met Jessy
@Marifran: Ook weer back in town, welkom terug
@MK: Beterschap
Kop is eraf, eerste nacht gehad. Heb het wel druk gehad, is iemand erg ziek en er was een bewoner die de hele nacht niet sliep en alles overhoop haalde. Vond het niet zo erg, blijf dan tenminste wakker. Vandaag in etappes geslapen, vanmiddag ging de brandmelder af, was niks aan de hand, maar wel wakker. Toch weer in slaap gevallen totdat onze iet wat egoististische buurman zn pad ging aan trillen met zo’n machien. Die suffert wist dat ik in de nacht zat:finger::finger: