TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Zal het eens voorleggen bij pe*rle, denk dat ze niet meer bijkomen:drugged:

JoeHoe Bloem: Hoe ging het vandaag??

Ik ga altijd alleen maar ff zwemmen. Ik duik niet en ik heb ook nooit een bril op in het water. Ga gewoon op de reuk af! :tongue:

roanna van vis:unibrow:

He Mierre meissie hoe gaat het met je???

of riool

Toos misschien patent op aanvragen…gat in de markt…

ja wie weet, zal het in mn nachtdienst gaan uitvinden, heb er vast wel tijd voor

Dat is net zoiets als teenslippers voor mensen met dikke voeten, heb stad en land afgelopen

Die bestaan toch al?

Op alles wat geurt meisjes. :unibrow: Paling? :paranoid:

nou je hebt er 4 te gaan…pfffffff moet er niet aan denken, ik denk dat je mij dan bij elkaar kan vegen…stort ter plekke neer…ik kan overdag niet slapen

is een drama om die te vinden

Denk dat ze mij maandagmorgen ook van mn stoel kunnen vegen, moet er nog niet aan denken,

Toos ik heb ook altijd dikke voeten in een warm land…trouwens ook hier als het heel warm is…ik heb ze gevonden teenslippers maar dan niet met van die dunne bandjes maar een breede over je wreef en dan zo tussenschotje voor je grote teen van g*bor 60 euro, maar dan heb je ook wat…heerlijk heb er vorige zomer al die tijd op gelopen.
Had in Turkije 3 paar schoenen bij me…heb echter niet een paar gedragen, alleen maar die slippers van jeepsafari, tot aan zwemmen in de dimcay…heerlijk. Ik haal ze dit jaar weer.

Wie heeft er dikke voeten dan Toos? Jij? Was me nog niet opgevallen.

Wie weet valt het mee, vroeger, toen ik nog jong was deed ik dat iedere maand, soms zelfs 2 keer. Vond het heerlijk, totdat ik slecht ging slapen. Was toen ik no time opgebrand

Had ook mn voeten onder tafel:D. Is echt drama, heb echt dikke voeten als het warm is. Een paar jaar geleden slippers van de m*cro gehad, maar die waren overleden, vorig jaar eindelijk nieuwe teenslippers gevonden, met een smal bandje

trouwens blaas helemaal op als t echt warm is, vorig jaar in turkije met 52 graden, leek wel een michelinvrouwtje

Het lijkt mij ook niks om s’nachts te werken, maarja die mensen moeten er toch wel zijn. En gelukkig zijn ze er ook nog. Mensen zoals Toos! :king:

Maargoed dames. Deze oude vrouw gaat er ook maar weer eens een eind aan breien. Hopenlijk ga ik jullie morgen allemaal weer zien hier!

Ga naar mijn WW-zakje. Truste…allemaal. :kus: :dag:

@Roanna: Doe kokkie de groetjes enne http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/002.gif