TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Dilemma!!! Hebben koopavond maar geen idee wat te eten… :biggrin: iemand suggestie???

x

IK BEN HOPELOOS VERLIEFD!!!

MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!!!

:wub: IK BEN VERLIEFD OP EEN DAME… ZE IS NU 5 WEEKJES OUD, VOLGENDE WEEK KOMT ZE BIJ MIJ WONEN… ZE IS HELEMAAL VAN MIJ… HAAR KAMER IS AL INGERICHT

MEET JESSY

http://dieren.marktplaats.nl/honden-en-puppies-overige-honden/149940770-boomer-pups.html?return=eJwtjEEKwyAURO8SSJZGm3ZRg5TkJpJYFDV%2B%2FEpLS%2B%2FeL%2B3uzcxjtBTy7SSfUYrzVXZodN7sbEsBOY4%2BgTlY1NkXCFoXZEcYfwoDC7dnUGLYUZXUT4vop3V3BBfOOXEoxC8HhHjf8W9Aa9scaViOGk12G0X%2FoAgVwBlS14Tt6TQAVMW7%2BfMFzWM04A%3D%3D&df=1&fta=eNpNk1uOozAQRffCR3%2FXw8%2BysoXeQoQapgcNSawYujPTyt7HNknMD0JHt%2Bw6RdGLk5%2BUH916nY9f%2FZy6kMSTdLf5gG9DOiwXwTBMogEgzIv8m2JIv4aUaVwEwinKeT2N1%2BkjzDdx2oAO819Ryltlw59viWuM05jCJU1CbzGuByh3KOli%2Fzl2YconJWHppiFf3guD%2FEz54NyGdKh8Poe8feYeTIG1UBg1BqitLoxfzHmyWHOqMQuGsTDdGCOQK8w0hgah1tons6xzec25lgNlTM35HUPltp6biLWGXQ1iMzHePu1oBw0prpB3ENmaCpuMcZbVBvUOMkE1xKZjkBVuyZeP12Q91pmh20GmR7IZaSBGXyfejPJA0FKFzUihJlXPpGZEVLqvsBkhMqut%2FGXkfP5gUG%2Bnl5Ezylpd505mBwl4S76MnDJg%2FJZ0DXJpoULfYHY3eUr3vMp5%2B5ZL7Id0nMfz5%2FK7RIsmgnQf6%2FV6nM7DeHvSXH%2Fqb8eyvnljh7pv%2BY%2Fpv7vw%2Fnj9KpucF%2Fl%2B%2Fw8hPtkl&fta_ind=2&fs=1#photo

Ik heb wel een foto van madammetje, maar die is op mijn telefoon gemaakt en die kan ik niet op de pc zetten…

Sorry Bloem… ikke eerst

29 februari - Damber: Jessy komt!!!

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Zussie,toch weer een hondje,ziet er lief uit…
Cyn,pizza,kebak,chinees,frietje…of gewoon een broodje gezond.

Damber: :wub: WAT LIEF!!!

TRL: Haha ja we gaan voor chinees!! Een tomatensoepje, mini loempiaatjes en bami… Lekkel!!!

Ikke ben een en al smile (van oor tot oor) IK HEB VIVA ALTIJD AL LIEF GEVONDEN…

Het ging zo:

Ikke op weg naar huis…Viva stond al te wachten… ik zou eigenlijk eerst naar de paarden gaan, maar Viva vroeg of we even samen zouden gaan uitwaaien… enfin, we zouden dus even naar Delft gaan. Op weg naar Delft vertelde Viva dus dat we naar een nestje gingen kijken… Ikke helemaal in tranen achter het stuur… Viva zei dat ik de auto maar even aan de kant moest zetten, maar tussen mijn tranen door kon ik nog best zien… We zijn dus doorgereden… Eenmaal binnengekomen bij de mevrouw waar het nestje en dus mijn Jessy was geboren viel mijn oog op Jessy… zelf had ik een ander hondje vast… Viva had Jessy vast… ik werd op slag verliefd… Gelijk dus even wat spullen gekocht als een bench, 2 prinsessenbedden, 3 riempjes (tja, aan 1 heb je niet genoeg), speeltjes, knuffeltjes enz. enz.

Zussie,een super verrassing dus voor je van Viva.Geweldig.

aaaah wat lief!!!

Viva wat ben je toch een topwijf!!! :kus:

AMEN

Zo, wat een feest weer hier!

@Damber en Viva: Van harte gefeliciteerd met jullie Jessy. Leuk hondje zo te zien op de foto’s. Heel lief! :wink:

http://i28.tinypic.com/s1izq1.jpg

Een dinnetje van mij heeft de foto op internet gezet :smiley:

GEFELICITEERD!!! ikke zit hier gewoon met tranen in mn ogen voor jou!!!

Ook wij hebben nieuws…we hebben een auto gekocht!
Een Citro*n C4, nieuw!! Zwart, bijna alle opties…
Mooi prijsje terug voor mn oude dus wij blij

Zo gaan we gourmetten(ja een btje vieren zeg maar!)

Dikke kus!!!

Gefeliciteerd met jullie aanwinst!!! Klinkt super!!!En eet smakelijk…

Ikke ga nu naar stal :dag:

Nog meer feest. Beps…jij ook gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst. Gave wagen zeg. Heb net ff gekeken. Ik neem aan die Berline?

Nou, wat ben ik blij, dat er weer zovelen blij zijn deze week. Heerlijk en daar geniet ik van!

Tis wel het dagje vandaag he,nieuw puppie,nieuwe auto,reisje geboekt :smiley:

Beps,mooi een zwarte wanneer krijgen jullie hem?

hihi
@Roanna: nee, de coupe :slight_smile:

@Trl: over 2 weken…

@Beps: Ook mooi. Lekker sportief! :wink:

@TKL: Wat een mooie dag he? :zon:

Beps: wat gaaf!!! Ook gefelicidingest…

Hmmz… net E1 gesmst… maar hij moet inderdaad morgen avond werken… en ligt dus zaterdag in bed… :thumbsdown: Dus hij stuurde later nog: "had graag bij jou in bed “geslapen” :wink:

hahahaha

allo
ikke de stad in, ikke wilde shoppen, na 3 minuten had ik het al helemaal gehad
snel naar huis, te moe, te vreemd… bleghhh geen nieuwe kleren

@ beps, goe zo!!
@ damber… mis ik iets? krijg jij een puppie of jullie?? enneuhmmm hoe kan dat zo ineens??